سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷

تعدادامضای شکایت نمایندگان ازرئیس جمهور

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در اعتراض به اقدام رئیس جمهور در روز ثبت نام کاندیدای دولت نامه ای به رئیس قوه قضائیه نوشته اند، گفت: تا پایان وقت امروز مجلس تعداد امضاکنندگان به 160 نفر رسیده و احتمال افزایش آن به بیش از 200 نفر وجود دارد.
کد خبر : ۱۱۱۹۸۶

صراط:عوض حیدرپور نماینده مردم شهررضا  با اشاره به اقدامات غیرقانونی رئیس جمهور در روز ثبت نام کاندیدای دولت اظهار داشت: آقای احمدی نژاد به عنوان یک شخصیت حقوقی و به عنوان یک رئیس جمهور در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرده و به دفاع از یکی از نامزدها اقداماتی را انجام داده و حرف هایی را زده است که کاملا غیرقانونی بوده و مغایر قانون انتخابات و قانون جاری برای تبلیغات در فضای انتخابات است.

وی اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مجلس امروز نامه ای را به رئیس قوه قضائیه نوشتیم و خواستار آن شدیم که بر علیه این اقدام غیرقانونی و مجرمانه آقای احمدی نژاد کیفرخواستی تهیه کند و ایشان را به دادگاه معرفی کنند.

نماینده مردم شهررضا تاکید کرد: تا آخر وقت امروز در حدود 160 نفر از نمایندگان مجلس این نامه را امضا می کنند و احتمال افزایش این تعداد به بیش از 200 امضا وجود دارد.

وی با بیان اینکه ارسال نامه به قوه قضائیه امروز یا فردا خواهد بود، گفت: احتمال این وجود دارد که یا بعد از ارسال نامه برخی نمایندگان برای امضای آن اقدام کنند و یا اینکه صبر شود تا سایر نمایندگان هم امضا کنند.

منبع: مهر