دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
آزادبخت:

خروجی ائتلاف ۵گانه تقریباً مشخص شد

سخنگوی جبهه پیشگامان خدمت با اشاره به جلسه مشترک ائتلاف ۵گانه با جامعه روحانیت مبارز گفت: از برآیند این جلسه خروجی ائتلاف ۵گانه تقریباً مشخص شده است و ادامه مباحث در این زمینه به جلسه صبح فردا موکول شد.
کد خبر : ۱۱۱۱۶۷

صراط: محمد حسین آزادبخت سخنگوی جبهه پیشگامان خدمت (نزدیک به منوچهر متکی) از مشخص شدن تقریبی گزینه نهایی ائتلاف 5گانه خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز جلسه‌ای بین 5 نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان تشکیل شد و نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل برخی ملاحظات بررسی خروجی واحد به جلسه بعداز ظهر موکول شد،‌ ادامه داد: در جلسه عصر، 5 نامزد ائتلاف با حضور اعضای جامعه روحانیت مبارز، نشست 2 ساعته‌ای برگزار کردند که از برآیند این جلسات خروجی ائتلاف 5گانه تقریباً مشخص شده است و ادامه مباحث در این زمینه به جلسه صبح فردا موکول شد.

سخنگوی جبهه پیشگامان خدمت با تاکید بر لزوم پرهیز اطرافیان نامزدها از اعلام مواضعی خارج از توافقات صورت گرفته در ائتلاف گفت: با سابقه روشنی که اعضای ائتلاف دارند، این موضوع برای افکار عمومی قابل پذیرش نیست.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه آقای آل‌اسحاق پیش از این پای‌بندی خود را به خروجی واحد ائتلاف اعلام کرده بود، اطرافیان وی از اظهاراتی که به جایگاه وی لطمه می‌زند پرهیز کنند چراکه خود وی نیز راضی به چنین کاری نیست

منبع: فارس