سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

دیدارمردم استان کهگیلویه با رهبری

امام جمعه یاسوج از دیدار جمعی از مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با مقام معظم رهبری در آینده ای نزدیک خبرداد.
کد خبر : ۱۱۰۹۲۸
صراط:حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد که همیشه گوش به فرمان ولی فقیه خویش بودند وبه ندای ایشان لبیک گفته اند، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به محضر مقام معظم رهبری به تهران شرفیاب خواهند شد.

وی افزود: خداوند بزرگ را شکرگزاریم که این توفیق الهی نصیب مردم این دیار شده تا جمعی از عاشقان ولایت از شهرستان های مختلف استان به آرزوی قلبی خود رسیده و ضمن زیارت مقام عظمای ولایت از بیانات و رهنمودهای راهگشای معظم له بهره ببرند.

حسینی با اشاره به درخواستهای مکرر مردمی برای دیدار با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: برنامه ریزی برای این دیدار در روز معارفه حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه با پیشنهاد به رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آغاز شد.

وی افزود: دفتر مقام معظم رهبری به درخواست مردم پاسخ مثبت دادند تا تعدادی از مردم استان به همراه پنج استان دیگر برای اظهار ارادت و وفاداری خدمت ولی فقیه خویش که تعیین کننده خطوط اصلی نظام هستند، شرفیاب شوند.

حسینی بیان داشت: در جلسه ای با حضور استاندار استان، مقرر شد از هر قشری از اقشار مختلف مردم استان، تعدادی برای دیدار با مقام معظم رهبری انتخاب شوند.

امام جمعه یاسوج گفت: مقدمات این دیدار فراهم شده ودستگاهای مرتبط از دوهفته پیش تاکنون اقدامات و کارهای لازم را برای تسهیل دیدار مردم با مقام معظم رهبری انجام می دهند.

وی عنوان کرد: زمان این دیدار و برنامه آن در اسرع وقت به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

 

منبع: مهر