سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

قدردانی احمدی‌نژاد از گیلانی‌ها

رییس جمهور در جلسه استانی هیات دولت از حضور مردم گیلان در مراسم استقبال قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۰۹۷۸۳
صراط:محمود احمدی نژاد در جلسه استانی هیات دولت در گیلان اظهار داشت: مردم از ابتدای مسیر فرودگاه تا استادیوم به بهانه استقبال از خادمان خود به خیابانها آمده و عظمت و اراده خود را به رخ دنیا کشیدند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: امروز خیابانهای رشت اقیانوس بیکران از انسانهای مومن بود که از سراسر استان آمده بودند و بزرگوارانه به خادمین خود ابراز لطف و همراهی و پشتیبانی می کردند و نشاط، امیدواری و اراده ملت ایران را به تصویر کشیدند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: مردم استان گیلان همیشه موجب برکت و رحمت برای مردم ایران بودند و در مقطعی در مبارزه با اشغالگران و در دوران انقلاب اسلامی نیز به خوبی درخشیدند و یکی از اولین شهدای انقلاب اسلامی از این استان است.

رییس جمهور افزود: مردم گیلان اولین کسانی بودند که خط اسلام ناب را دریافت کرده و پای آن ایستادگی کردند و عشق به زهرا (س) و ائمه معصومین (ع) در وجود مردم گیلان موج می‌زند.

احمدی نژاد در ادامه مسئولین را به اینکه قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانند توصیه و تاکید کرد: توفیق بزرگی می‌خواهد که مسیر اجرای بعضی از خدمات و رفع مشکلات جامعه و مردم از زیر دست یک فرد عبور کند بنابراین باید قدر این توفیق الهی را دانسته و لحظه‌ای در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان کوتاهی نکرد.

رییس جمهور همچنین اعضای هیات وزیران را به جدیت در تغییر وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و توجه به امور کارکنان زیرمجموعه های خود توصیه کرد.

آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های خستگی ناپذیر رییس جمهور و هیات دولت برای رفع مشکلات مردم گفت: باید شکرگذار حضور در نظام جمهوری اسلامی ، وجود رهبری معظم انقلاب و دولتی که در خدمت اجرای فرامین رهبری، قانون اساسی و خدمت به مردم است، باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان از جمله خدمات بزرگ دولت به مردم را سفرهای استانی دانست و گفت: حضور هیات دولت و رییس جمهور در استان ها برکات فراوانی دارد و در این سفرها اعضای هیات دولت دردها و گرفتاری‌های مردم را از نزدیک لمس کرده و درمان را ارائه می نمایند.

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: در همین لحظات کوتاهی که در جلسه دولت حضور داشتم همدلی خوبی بین هیات دولت و مسئولان برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم احساس کردم و از خدای متعال می خواهم بر توفیقات رییس جمهور عزیز و هیات دولت محترم در خدمت به نظام بیفزاید.

در این جلسه همچنین نمایندگان استان گیلان در سخنان کوتاهی با تشکر از حضور رییس جمهور در استان خود و تلاش هیات دولت برای پیشرفت استان، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را برای رفع مشکلات حوزه های انتخابی خود مطرح کردند.
منبع: فارس