سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

طوفان زرد دیر بیدار شد

برتری ۳ بر یک سپاهان مقابل الغرافه حسن ختام کار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود.
کد خبر : ۱۰۹۳۸۶
صراط  در هفته پایانی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C مسابقات سپاهان از ساعت 20:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف الغرافه قطر رفت که این دیدار با برتری 3 بر یک سپاهان خاتمه یافت.

سپاهان که با شوک حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا به خود آمده، دیدار برگشت مقابل الغرافه را با حملات پردامنه آغاز کرد و در دقیقه 11 توسط ایمان جهان عالیان به گل رسید. در ادامه هم توپ و میدان در اختیار سپاهان بود اما حملات این تیم به نتیجه نرسید. در دقیقه 44 یک ضربه خطا در پشت محوطه جریمه سپاهان این فرصت را به مجدی داد تا گل تساوی الغرافه را به ثمر برساند و نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

نیمه دوم اما با بازی طوفانی سپاهان آغاز شد و در دقایق 48 و 56 محمد غلامی و محمدرضا خلعتبری توانستند 2 بار دیگر دروازه الغرافه را باز کنند تا نتیجه 3 بر یک شود. شاگردان کرانچار تا دقایق پایانی برتری خود را به الغرافه تحمیل کردند و در دقیقه 90 هم تیر دروازه حریف را به لرزه در آوردند اما در نهایت این دیدار با همان تیجه 3 بر یک خاتمه یافت و نماینده ایران 9 امتیازی شد و الغرافه با این باخت 10 امتیازی و دوم باقی ماند تا حسرت سپاهانی‌ها بیشتر شود. 

دیگر دیدار این گروه میان الاهلی دیگر تیم صعود کرده گروه و النصر امارات از ساعت 22:30 آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم