سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۰

عمده‌ترین اشکال احمدی نژاداز زبان متکی

منوچهر متکی گفت : عمده ترین اشکالی که به احمدی نژاد وارد است حمایت از خط مشی کسانی است که در دولت وی هستند وبه حوزه هایی وارد میشوند که صلاحیتش را ندارند.
کد خبر : ۱۰۹۰۵۷
صراط:وزیر امور خارجه سابق و کاندیدای احتمالی آینده در حاشیه اولين نشست از سلسله نشستهاي دانشجويان با كانديداهاي احتمالي رياست جمهوري كه با عنوان آگاهي براي حماسه در سالن همايشهاي دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما با بيان اين مطلب افزود : البته نقاط قوت آقای احمدی نژاد دفاع کردنی است و در بسیاری از حوزه ها گامهای اولین برداشته شده است که باید از این اقدامات تقدیر و تشکر کرد ولی دفاع از کسانی که در دولت وی بعضی مسائل را مطرح میکنند به این خدمات آسیب میرساند.

منوچهر متکی ادامه داد : عدول احمدی نژاد از جایگاه خود به حوزه ای که صلاحیتش را ندارد؛ بخش انحرافی دولت است.

وی تصریح کرد : بدین معنی که دولت از حوزه کشور داری به حوزه مکتب سازی و ارائه قرائت های مختلف از دین که صلاحیت ورود به آن را ندارد وارد شده است، چیزی که در دولتهای قبلی شروع شده بود و در دولت نهم و دهم نهادینه گردید.
متکی در پایان اظهار داشت : در قانون اساسی ، جایگاهی که باید قرائت درست از دین را تبیین کرده و تفسیر مکتب کند تنها ولایت فقیه است که فصل الخطاب در این قصه بوده و من ورود به این مسائل را منشأ انحراف در دولت دهم می بینم.

منبع: تیتریک