سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

حاج‎رضایی:فدراسیون در سقوط گهر نقش داشت

کارشناس فوتبال ایران معتقد است، فدراسیون آن‎گونه که شایسته است از تیم‎هایی که به لیگ برتر صعود کردند، حمایت نکرده است.
کد خبر : ۱۰۸۳۷۷

صراط:  امیر حاج‎رضایی با بیان این‎که در کشورهای صاحب فوتبال به تیم‎هایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، اجازه حضور در لیگ برتر را نمی‎دهند، تصریح کرد: آنها از امکانات و زیرساخت‎های تیم‎ها تحقیق و بعد مجوز حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورشان را صادر می‎کنند.

وی یادآور شد: ملاک آنها کسب امتیاز بیشتر نیست. متأسفانه در فوتبال ما از این‎گونه کارها صورت نمی‎گیرد و همین سبب می‎شود تیم‎هایی مثل شهیدقندی یزد، شیرین فراز کرمانشاه و گهر بلافاصله پس از صعود به لیگ برتر، سقوط ‎کنند.

حاج‎رضایی اضافه کرد: فدراسیون باید از تیم‎هایی که به لیگ برتر راه پیدا می‎کنند، حمایت کند که در هیاهوی فوتبال کشورمان حمایتی از این تیم‎ها صورت نگرفت. به عنوان مثال حمایت از تیم گهر می‎توانست، مالی، موافقت با برگزاری دیدارهای خانگی در دورود، راهنمایی و... باشد.

طبق گفته‎های کارشناسان، ورزشگاه دستغیب شیراز از دارا بودن ملزومات ای‎اف‎سی محروم بوده ولی با برگزاری دیدارهای فجرسپاسی در این ورزشگاه موافقت شده اما یک نیم‎فصل گهر را از بازی در دورود محروم کردند که حاج‎رضایی در این‌باره گفت: وقتی می‎گوییم قانون‎مند باشیم قانون باید برای همه یکسان باشد. نگاه قانون باید برای همه مساوی باشد نه این‎که به تیم‎های قدرتمند آوانس بدهند. من ورزشگاه دورود را از نزدیک ندیده‎ام اما اگر در این مورد دوگانگی صورت گرفته، این بی‎عدالتی است.

منبع: ایسنا