سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۵
ملک زاده مطرح کرد:

مصوبات بر زمین مانده بر عهده دولت بعدی

معاون رئیس جمهور گفت: درصورتی که مصوبه‌ای دراین دولت اجرایی نشود، دولت بعدی موظف به اجرای آن هستند.
کد خبر : ۱۰۸۰۴۷
صراط:محمدشریف ملک‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان با اشاره به اجرایی شدن 82 درصد مصوبات دولت اظهار داشت: تحویل 20 هزار واحد مسکونی مهر یکی از موفقیت‌های بزرگ دولت است.

وی افزود: هر کدام از مصوبات سفرها که در دوران این دولت فرصت اجرایی شدن نیافت دولت‌های بعدی موظف به پیگیری و اجرای آن هستند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه وزرا و معاونان رئیس جمهور، استان‌ها را از درگیر شدن در بروکراسی اداری نجات داد، تصریح کرد: دستاوردهای این دولت متعلق به افراد خاصی نیست و این دستاوردها بر اثر عنایات امام زمان(عج) و برکات وجود مقام معظم رهبری حاصل شده است.

وی196 محصول هنری و نیز 106 مهر اصالت را از جمله موفقیت‌های اصفهان برشمرد و گفت: ثبت معنوی مشهد اردهال از جمله این موارد است که به همت استانداری اصفهان و سازمان میراث فرهنگی انجام شده است.

ملک‌زاده ادامه داد: اصفهان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری معنوی را دارد و در این راستا پیگیر هتل پنج ستاره و چهار ستاره در اصفهان هستم.

وی گفت:  8.5 میلیارد تومان برای زیر ساخت و مرمت به بخش میراث فرهنگی استان اصفهان اختصاص دادیم.

ملک‌زداه افزود: 130مسجد در اصفهان تا کنون مرمت و 600 مسجد دیگر در دست مرمت است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات ارائه شده از سوی فرماندار را در جلسه امشب هیئت دولت مطرح و پیگیری می‌کند، از افتتاح موزه بزرگان تا دو هفته آینده خبر داد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به برخی جهت‌گیری‌های مغرضانه اضافه کرد: زمانی در این کشور پیگیری مصوبات در دولت‌های گذشته بسیار سخت بود و این در حالی است که اکنون گرفتن مصوبه در این دولت راحت‌تر است.
منبع: مهر