سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۳
علامه مصباح یزدی در همایش جبهه پایداری + تصاویر

اگر فرد صالحی غیر از فرد منتخب این گروه را پیدا کردید موظف هستید به او رأی بدهید

اگر کسی فرد دیگری را بهتر از خودش می‌داند و اصلح می‌داند، اگر کاندیدا شود خیانت کرده است ولو اینکه همه مردم از او بخواهند کاندیدا شود.
کد خبر : ۱۰۷۳۰۱
"صراط" - آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی رئیس مؤسسه پژوهشی و آموزشی امام خمینی (ره) که در همایش سیاسی جبهه پایداری جهت معرفی نامزد اصلح حضور یافته بود در ابتدا با بیان اینکه «بنده با بهره‌ وجودی بسیار کم خود آمده‌ام تا در یک حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری به آن تأکید داشتند، شرکت کنم»، گفت: شاید اکثر شما این روایت را شنیده باشید که مسلمانی که به امور سایر مسلمانان اهتمام ندارد مسلمان نیست؛ معنای این روایت این نیست که هرکس به امور مسلمانان اهتمام نداشته باشد کافر و مرتد است و باید حد ارتداد بر او اجرا شود بلکه معنایش این است که آن شخص بهره کافی از اسلام نبرده است.




علامه مصباح یزدی با طرح این سؤال که اسلام چیست؟ گفت: در یک جمله و به اختصار اسلام را تعریف می‌کنم؛ اسلام عبارت است از راه رسیدن به سعادت حقیقی انسان‌ها در دنیا و آخرت. عقیده ما این است خدا انسان را برای کامل شدن و کامل‌تر شدن آفریده است و پیامبر مکرم اسلام راه را برای رسیدن به سعادت تعریف کرده است. اسلام در واقع تمام جهات ایجاد وجود انسان است که انسان را به حقیقت سوق می‌دهد.



وی با بیان اینکه لازمه اهتمام انسان به امور دیگر مسلمانان ارتباط با انسانهای دیگر است و این همان بعد اجتماعی اسلام است،‌ تأکید کرد: مصداق آن روایت این است که انسان در بعد اجتماعی اسلام فعال باشد و با دیگر انسان‌ها ارتباط بگیرد. انسان باید هر روز که از خواب برمی‌خیزد به این فکر باشد که چگونه به دیگران خدمت کند و چگونه دیگران و خود را در مسیر سعادت هدایت کند. البته خدمت به انسان‌هایی که سعادت انسان‌ها را سلب می‌کنند و با سعادت انسان‌ها دشمنی می‌کنند، خدمت نیست بلکه دشمنی با انسان‌هایی است که می‌خواهند به سعادت برسند.



این استاد فلسفه با طرح این سوال که اهتمام به امور مسلمانان یعنی چه؟ گفت: انسان باید چه دغدغه‌ای داشته باشد. اینکه می‌گوییم انسان باید دغدغه داشته باشد آیا معنایش این است که انسان باید در تمام امور ماتریالیستی دغدغه داشته باشد؟



وی افزود: یکی از نیازهای انسان‌ها بحث غذا است. انسان نمی‌تواند نسبت به گرسنگی انسان دیگر بی‌تفاوت باشد. یکی دیگر از نیازهای انسان امنیت است، انسان نمی‌تواند نسبت به امنیت دیگران بی‌تفاوت باشد؛ بنابراین ما نسبت به نیازهای اقتصادی و مادی انسان‌ها باید دغدغه داشته باشیم.



«در دیگر کشورها بحث نیازهای انسان اصولا روی نیازهایی است که دوام و اعتبارش تا هنگام مرگ است. مثلا تا هفتاد یا صد سال. اما سوال این است آیا ممکن است انسان نیازی داشته باشد که اعتبارش به حیات جسمی او نباشد؟ بله می‌شود، این نیاز، نیاز دینی است. انسان به امنیت، غذا، مسکن و دیگر نیازهای مادی تا زمانی نیاز دارد که در این دنیا زنده باشد اما نیازش به دین این طور نیست.»



وی با بیان اینکه نیاز انسان به دین «الیوم‌الاخر» است و قرآن در این باره تاکید داشته است، افزود: ما از آن عالم تجربه‌ای نداریم و به عقل ما هم نمی رسد که در آن عالم چه خبر است اما خداوند تمام انبیا را مقدمه رسالت پیامبر اسلام (ص) قرار داد تا پیامبر ما از آخرت و عالم دیگر برای ما بگوید.



آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه باید دقت کرد که در صورت اشتباه در این دنیا در آن دنیا هیچ راهی برای جبران نیست، افزود: آن عالم جای توشه نیست. توشه برای این دنیاست. پس اگر کسی در آن دنیا دست خالی بود و گفت چه خاکی باید بر سرم کنم، هیچ راهی نخواهد داشت.



وی با بیان اینکه مقصود ما از تلاش برای سعادت انسان‌ها این نیست که تعداد مسلمانان را زیاد کنیم، خاطر نشان کرد: اینکه بگوییم مثلا یک میلیارد و نیم مسلمان بشود دو میلیارد، یعنی چه؟ آنچه برای ما مهم است سعادت انسان‌هاست و سعادت، همان چیزی است که دین نام دارد و ما آن را اسلام می‌گوییم.



آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه متناهی با نامتناهی هیچ نسبتی ندارند، افزود‌: حتی کسانیکه دوران دبیرستان را گذرانده‌اند می‌دانند که نسبتی بین متناهی و نامتناهی نیست. یعنی انسانی که برای دین مردم و سعادت آنها خدمت می‌کند، خدمتش نامتناهی است اما کسی که برای دنیای افراد خدمت می‌کند خدمتش متناهی است.



وی با اشاره به دوران قبل از انقلاب اسلامی گفت‌: در آن دوران که بزرگترها یادشان است، مراسمات دینی تعطیل شده بود، خبری از روزه‌خوانی نبود و اسلام اجرا نمی‌شد اما انسانی از تبار خاندان پیامبر و انبیا آمد که فریاد خداپرستی را در ایران بلند کرد و مردم را به اطاعت از خدا دعوت کرد و هر چه در دستش بود در طبق اخلاص گذاشت و برای خدا هدیه کرد.

این استاد اخلاق افزود: بعد از فریاد خداپرستی، یاران پاک که عده آنها کم بود به یاری امام (ره) شتافتند و امام را برای خدمت‌رسانی به اسلام کمک کردند.



آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه یاران امام برای همراهی با امام سر از پا نمی‌شناختند گفت: بنده شاهد هستم که حتی ما چاپخانه پیدا نمی‌کردیم تا بیانیه‌های امام را چاپ کنیم؛ یادم هست فردی که اکنون هم زنده است، نیمه شب به خانه ما آمد و گفت که می‌خواهد دستگاه چاپ بسازد. گفتم معلوم نیست که امام چنین تکلیفی برای شما تعیین کرده باشد و دوم اینکه چگونه می‌توان با این فرصت دستگاه چاپ ساخت؟ ایشان گفت بنده مامور به نتیجه نیستم و هر چه از دستم برآید برای امام انجام خواهم داد.



وی تصریح کرد: امام (ره) جمله‌ای در آن دوران گفتند که نمی‌دانم چه کسی به ایشان گفته بود آیا به ایشان این جمله الهام شده بود یا نه؟ امام فرمودند یاران من در گهواره هستند و اکنون ما گهواره‌ای‌های امام را می‌بینیم که چه کسانی هستند.



آیت‌الله مصباح یزدی گفت: اگر کسی ادعا کند که دست کم 50 درصد از کارهای خوبی که بعد از رحلت امام انجام شده، ثوابش برای امام است، حرف گزافی نزده است. بنده معتقدم اگر امام نبود شرایط طور دیگری رقم می‌خورد آنها تاریخ را عوض می‌کردند حجاب ممنوع می‌شد و چه بلایی سر اسلام می‌آمد. فکر می‌کنم کارهایی که بعد از رحلت امام انجام می‌شود نیمی از ثوابش برای امام باشد.



وی با بیان اینکه ما مامور به نتیجه نیستیم گفت: ما باید به وظیفه خودمان عمل کنیم. اینکه نتیجه چه می‌شود بحث دیگری است. مثلا در بحث تقلید از مراجع تقلید باید گفت هرکسی از یک مرجع تقلیدی تقلید می‌کند، آیا این اقدام به این معناست که همه مراجع در همه امور درست فتوا می‌دهند؟ نه اینطور نیست اما کسانی که تقلید می‌کنند وظیفه‌شان این است که اعلم را پیدا کنند و از او تقلید کنند، حالا ممکن است در فتاوا اشتباه هم باشد اما این دلیل نمی‌شود که افراد از مرجع تبعیت نکنند.



آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون به برکت انقلاب اسلامی معادلات جهانی را به هم ریخته و در امور علمی، فضایی و روابط بین‌الملل تا حدی تأثیرگذار است که آنها می‌گویند اگر ایران نباشد مسائل جهانی حل نمی‌شود، افزود: حالا اگر ما بخواهیم اهتمام به امور مسلمانان داشته باشیم فقط این نیست که اگر پول داریم به فقرا بدهیم بلکه مهم این است که به دین جوانان اهمیت بدهیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند دشمنان به قلب جوانان ما حمله می‌کنند و می‌خواهند ایمانشان را از بین ببرند.



باید کسانی سر کار بیایند که دغدغه دین مردم را داشته باشند


وی افزود:‌ باید کسانی سر کار بیایند که دغدغه دین مردم را داشته باشند و اجازه ندهند مسائل دینی کمرنگ شود و خدایی نکرده قوس نزولی داشته باشند. متأسفانه در برخی خواص ما خدمت و اهتمام به امور مسلمانان تنها در امور مادی و فیزیولوژی تعریف شده است در حالیکه برای سعادت انسان‌ها باید دین را به آنها عرضه کنیم.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه خدمت به انسان‌ها نیازمند تخصص است، افزود: اگر کسی می‌خواهد به بیماری خدمت کند، باید پزشک باشد. اگر کسی می‌خواهد مسکن بسازد باید تخصص داشته باشد اما آیا ممکن است فردی بدون تخصص به انسانها خدمت کند؟ بله کسی که تخصص ندارد می‌تواند با رأی دادن به فرد اصلحی زمینه دین‌داری بهتر جامعه و سعادت بیشتر برای نه تنها 70 میلیون ایرانی بلکه ملت‌های سایر کشورها را هم فراهم کند.



آیت‌الله مصباح یزدی در بخش پایانی سخنان خود، گفت: اگر فرد صالحی سرکار بیاید و دلش برای دین مردم بسوزد می‌تواند خدمت زیادی به مسلمانان در همه ابعادی وجودش بکند.

وی به نیروهای مذهبی و مؤمنان توصیه کرد که برای انتخاب نامزد اصلح هوای نفسانی را کنار گذاشته و تحقیق کنند.

آیت‌الله مصباح یزدی افزود: اینکه کسی بگوید اگر فلانی سرکار بیاید پست من تضمین است، یا اینکه در انتخاب اصلح به دوستی و رفاقت اکتفاء‌ کند کار اشتباهی کرده است چرا که باید همه هوای نفس را کنار بگذارند و به اصلح رأی بدهند حتی اگر با آن فرد اصلح کدورت داشته باشند، هم دلیل نمی‌شود که به اصلح رأی ندهند.



وی با بیان اینکه عالم، عالم محدودیت‌هاست، افزود: با توجه به محدودیت‌ها، فشارهای داخل و خارج دشمن نباید این توقع باشد، کسی که سر کار می‌آید همه مشکلات را حل کند. چرا که باید گفت از اول حضرت آدم تا کنون آیا کسی فردی را سراغ دارد که همه مشکلات را حل کرده باشد؟ لذا ما باید توقع محدود و معقولی داشته باشیم تا دشمن سیاه نمایی نکند.

آیت‌الله مصباح یزدی افزود:‌ اینکه فردی برای یک دوره اصلح است، دلیل نیست که برای دوره‌های دیگر و یا پست‌های دیگر اصلح باشد و همینطور باید گفت فردی که برای ریاست‌جمهوری اصلح نیست دلیل نمی‌شود که بگوییم برای دیگر پست‌ها و جاها اصلح نباشد، ممکن است فردی برای تخصص دیگری اصلح باشد.



اگر به دوستانتان در جبهه پایداری اعتماد کامل دارید نیاز به تحقیق نیست

وی با اشاره به انتخاب گزینه اصلح توسط شورای مرکزی جبهه پایداری گفت:‌ اگر شما این دوستانتان را در جبهه پایداری کاملاً مورد اعتماد می‌دانید، نیازی به تحقیق نیست اما اگر غیر از این است واجب شرعی است که تحقیق کنید.

آیت‌الله مصباح یزدی خطاب به اعضای حاضر در سالن سید الشهدا گفت: شما موظف هستید که اگر فرد صالحی غیر از فرد منتخب این گروه را پیدا کردید به او رأی بدهید چون شرعاً باید این کار را بکنید.

وی همچنین گفت: البته اگر کسی فرد دیگری را بهتر از خودش می‌داند و اصلح می‌داند، اگر کاندیدا شود خیانت کرده است ولو اینکه همه مردم از او بخواهند کاندیدا شود.



این استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: این آقایان ماه‌ها مطالعه کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند تا فرد اصلح را انتخاب کنند و به دیگران معرفی کنند اما شما باید تحقیق خود را انجام بدهید.

آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دلیل محذوریت و جایگاهی که دارند صلاح نیست از فرد خاصی حمایت کنند و بر همین اساس است که ایشان از کسی حمایت نمی‌کنند،‌افزود: البته وظیفه ما اینطور نیست ما باید نامزد اصلح را بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم تا بتوانیم زمینه خدمت به دین را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه انتخاب نامزد اصلح در یک گروه به معنای این نیست که در دیگر گروه‌ها فرد صالحی وجود ندارد، افزود: بنده اگر موفق به دعا کردن شوم تمام خدمتگذاران به انقلاب را دعا می‌کنم، حتی بنده برخی از خدمتگذاران را به اسم دعا می‌کنم چرا که این افراد، افراد صالحی هستند که به کشور و انقلاب خدمت می‌کنند. در کشور ما افراد صلاحی وجود دارند که دغدغه دارند و بنده به آنها احترام خاصی قائل هستم. مثلاً یک فرمانده ارتش که خدمت می‌کند و صالح است، مورد احترام است و ما باید آنها را دعا کنیم.



*شناخت اصلح دلیلی بر بی‌احترامی به دیگر کاندیدا‌ها نیست

آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه شناخت اصلح دلیلی بر بی‌احترامی به دیگر کاندیدا و خدایی نکرده توهین به آنها نیست،‌ گفت:‌ بنده با عمق دل برای برخی آقایان دعا می‌کنم چرا که آنها خدمتگذار هستند پس باید بدانیم شناخت اصلح منافاتی با احترام به دیگران و عدم بی‌مهری به آنها ندارد.


وی با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت فقیه و تدابیر رهبر معظم انقلاب گفت: علت پیشگامی انقلاب، ولایت فقیه است. ببینید مردم مصر سالها تلاش کردند اما چون ولایت فقیه نداشتند موفق نبودند پس باید قدر ولایت فقیه را بدانیم.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در پایان گفت: نکته آخر من این است که ما باید توسل به حضرت ولی‌عصر را به عنوان یک نکته مهم و اساسی فراموش نکنیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۰
۴۴۴
هرگز رای نمی یاره نه لنکرانی بلکه هر کسی رو که پایداری ازش حمایت کنه میگین نه منتظر نتیجه انتخابات باشین . چرا ؟ چون بین مردم محبوبیتی ندارند هیچکدومشون
محمد (م ......)
|
United States of America
احتمالا دقیقه نود به نفع کاندیدای دولت بره کنار
مجید اردبیلی
|
United States of America
قالیباف پر توان
حق مسلم ماست


قالیباف اصلح است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
در صداقت و پاکی لنکرانی شکی ندارم و بسییار انسان متین و متشخصی هستند، اما بدرد جایگاه ریاست جمهوری نمیخوره"

حالا مصباح هرچی میخواد بگه"من آقای لنکرانی رو شایته نمیبینم"این لقمه واسه ایشون خیلی بزرگه"بیشتر از وزیر نمیتونه واقعا"
ناشناس
|
United States of America
قالیباف اصلح است

دشمن او ابتر است
محمد (م .....)
|
United States of America
1- ما نیازی به اینکه جبهه پایداری راه رو از بیراهه به ما نشان بدهد نداریم
2- وقتی نیاز نداریم باید کیو ببینیم آقای محصولی رو یا آقای احمدی نژادو ؟
ارسطو عامل
|
United States of America
زنده باد مشــــــــــــــــــایی
سامان
|
United States of America
این گروه تازه به دوران رسیده مردم رو به این روز انداختن هنوزم کاندیدا معرفی میکنن !
mojicivil
|
United States of America
اگر قبلا کمی از سایت صراط بدم می آمد الان متنفر شدم این آقای امین زنده ... ادب سادش ندادن که به یه مرجع تقلید که مورد تایید جامعه مدرسین خوزه قم است باید آیت الله گفت؟؟؟؟
می دونم چون بیشتر کامنتها رو ایشون می زاره مجبور به تایید کردنش هستید
من موندم این فرد چقدر بی کاره هر وقت میام کامنت های این فرد می بینم
ناشناس
|
United States of America
رضوان خدا بر حضرت علامه مصباح حفظه الله
arman
|
United States of America
لطفا صحبت ه ای آیت الله مصباح رو کامل بخونید
ایشون از کسی حمایت نکردن
بله گفتند که اینها زحمت کشیدن و فرد اصلح رو پیدا کردن و لی شما هم باید تحقیق کنید و اصلح را پیدا کنید
متن کلامشون این بود:
این استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: این آقایان ماه‌ها مطالعه کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند تا فرد اصلح را انتخاب کنند و به دیگران معرفی کنند اما شما باید تحقیق خود را انجام بدهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۸
به نکته خوبی اشاره فرمودند. اگر کلا فرد صالحی پیدا نکردیم باید چه کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای نمیدیم که رای به ناصالح گناه
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
درود
به 20 فرمان آقا رجوع کنید مگه میشه شورای نگهبان اشتباه کنه
حتما یکی خوبه و لی واسه کی خوبه خودش میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸
۱۳۱
یعنی آقای مصباح ،آقای لنکرانی را شایسته ترین فرد ممکن برای ریاست جمهوری اسلامی ایران میداند که به معرفی ایشان پرداخته؟یا مسائل دیگری باعث شده آقای لنکرانی توسط این جبهه معرفی شود؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
یک ....ه هم میداند کسان دیگری خیلی شایسته تر از آقای لنکرانی هستند از لحاظ مدیریتی!!

نباید توی جناح خاصی باشی که بتونی آزادانه فکر کنی"
تعجبم از آقای مصباح با این سابقه علم و بصیرت.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
پشت پرده اینه:سال‌هاست یاد گرفته‌اند دیگران را نقد کنند و خود نقد نشوند و خود را پشت سر ولایت و انقلاب و ارزش‌ها مخفی کنند و نقد خود را مخالفت با اسلام و انقلاب و ولایت قلمداد کنند. خود را معیار حق می‌دانند و بر طبل «هرکه با ما نیست بر ماست» می‌کوبند از دایره‌ی کلام گهربار «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» خارج شدند و بدین ترتیب با اتهام و انگ زدن به عناصر دلسوزی که سال‌ها پیش از دیگران متوجه این آسیب‌ها می‌شدند، موجب بریدگی، طرد و انزوای این افراد را فراهم کرده‌اند.
آنها که از درک شرایط زمانه خود به نظر بنده یک دهه عقب هستند. گرایش این قشر به فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی سازمان‌یافته از سال 78 به بعد نشان‌دهنده‌ی غفلت ده ساله آنها از سال 68 تا 78 است و جالب این است که با قدرنشناسی از خط‌ شکنان این عرصه‌ها پا در جای پای اسلاف مدیریتی خود گذاشتند.اینها زیر بار حرف زور نمی‌روند [مگر این‌که زورش خیلی پرزور باشد] و این اقتضائات زمانه بود که آنها را وادار به پذیرش جوان‌گرایی و کار رسانه‌ای و حزبی و تشکیلاتی کرد وگرنه در لیست‌های انتخاباتی چند دوره‌ی گذشته روند چهره‌های تکراری و ثابت هم‌چنان ادامه داشت.
اینها حتی در دفاع خود از ارزش‌ها و همین مقوله‌ی عدالت، مصلحت‌اندیش هستند نه اصولگرا.
همین منتقدین امروز هاشمی او را رکن نظام می‌خوانند و برای منافع خود آرزو می‌کردند که او رییس مجلس ششم شود،راستی این چیزی جز منفعت‌طلبی و و به تعبیر امام علی (ع) عقب بودن از زمانه‌ی خود است!
طلیعه‌ها و رگه‌های این خودبزرگ‌بینی دوستان را در کلام و بیانات به ظاهر هوادارانه و متکبرانه درسال 84به وضوح میدیدیم که خطاب به احمدی نژاد می گفتند«ما شما را رییس‌جمهور کردیم که فلان کنید ...» ای کاش یکی به اینها می‌گفت شما اگر قادر بودید کسی را رییس‌جمهور کنید، همان دوم خرداد هفتاد و شش این کار را کرده بودید.
اراده‌ی رهبری سال‌هاست که بر عدالت‌خواهی استوار است اما دوستان ناآگاه همان‌هایی که امر به معروف را سطحی کردند، همان‌هایی که مبارزه با تهاجم فرهنگی را سطحی کردند، عدالت‌خواهی را هم سطحی کردند و در سال امام علی (ع) فقط نهج‌البلاغه نفیس چاپ کردند و در میلاد امام زمان(عج) برایش کیک پنج تنی پختند، کسانی که برای کنفرانس برلین و مبارزه با بی‌حجابی حنجره پاره می‌کردند و تحصن برپا می‌کردند اما برای عدالت‌خواهی که رهبری سال‌هاست فریاد می‌زند احتیاط شرعی می‌کردند!
اگردرسال84به ظاهرهوادار احمدی دلاور بودندباید گفت اینها نه در جبهه‌ی عدالت‌خواهی شمشیر زده‌اند و نه آبرو داده‌اند، و فقط در نهایت پس از اطمینان از احتمال پیروزی وی سرکی کشیدند و خود را به او چسباندند اما همه طلبکارند و به کمتر از وزارتخانه و غیره هم رضایت ندادند،که احمدی نژاد هم برای همین دردولت نهم ازآنهااستفاده کردچراکه اگر نمی کرد درهمان دولت نهم قربتاً الی الله براوتیغ میکشیدند.
باید ترسید از کسانی که از دین فقط ظاهر و قشر آن را گرفته و «العدل اساس الاحکام» را نادیده گرفته‌اند
(برگرفته از نامه دهنمکی به احمدی نژاد)
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴
۲۷
این نیوز که همه اش تبلیغ برای لن...بود!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۱۶۷
جبهه پایداری باید پاسخگو عملکرد احمدینژاد باشد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
هروقت هاشمی پاسخگوی عملکردخاتمی و خاتمی پاسخگوی عملکرد افرادی که الان انگلیس تشریف دارن و هردوشون پاسخگوی عملکرد بعضی افراد که در سال 88 فقط برای نظام ایجاد هزینه کردند، بودند بعدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا منتشر کنید‌: (یک دلسوز انقلاب و ایران)
آقای مصباح به جبهه پایداری بعد از سال کاندید سال 84 و حوادث پارسال قم و... که اعتمادی نمونده ... ولی شخص آقای لنکرانی محترم هستند ولــــی مطمئنا ته اصلح ترین هستند و نه با تیمی که اطرافشو گرفته تواناییشو داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۱۴۹
سلام. نميدانم چرا صراط هيچ وقت نظراتم را منعكس نميكند اما...
با احترام زيادي كه به اقاي مصباح و حتي به دكتر لنكراني دارم.اما يكبار يك اشتباه را كرديم و ضربه اش را هم خورديم.كسي كه معلوم نبود از كجا يهو سر دراورده به روي كار امد. عقبه اش معلوم نبود .اين بار به خواسته مقام معظم رهبري باز هم پاي صندوق ها حاضر ميشويم اما اشتباه گذشته را تكرار نميكنيم.يا علي
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اگر به پای صندوق رأی میریم فقط به خاطر فرمایش حضرت آقاست"
وگرنه بقیه دخلی در این موضوع ندارند"

رهبری هم که فرمودند هرکسی که به نظام معتقد است بیایید تا انتخابات پرشوری داشته باشیم"
و رأی ایشون هم که مشخص نیست"
_________________________________

حکایت اینها هم،حکایته:

..................
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ترکوندیا دمت گرم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس شما اگه رای دادن رو یک وظیفه صرفا سیاسی میدونی که هیچ ولی اگر معتقدی که وظیفه شرعی است و یه روزی باید بابت اون در محضر عدل الهی جواب پس بدی اونجا میتونی بگی که من به واسطه حرف این عالم که مورد تایید کسی بود که بر همه ما ولایت داشت، به فلان شخص رای دادم. اگه اینطور به مسئله نگاه کنی متوجه میشی که اشتباه نکردی
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی تو واقعاً تو دهن اینا نگاه کردی و رأدی دادی؟
درموردنامعلوم بودن عقبه هم باید بگم که چون دردسته وباند اصلاح طلب و مصباح طلب نبود گفتند بی عقبه است والاهمین بی عقبه فقط پیرو دلی فقیه است.گرفتی جونم
جواد ج خلخال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۱۱۵
کاش این استاد راهکاری هم برای این مسئله ارائه می نمودند که چرا اکثر مسئولین به سمت بی تفاوتی و بی خیالی در حرکتند؟
ضمنا دغدغه اصلی نامزد های این دوره باید امنیت و اقتصاد این مردم باشد نه دین مردم؟
من و شما دین را نیاورده ایم که دغدغه نگهداری آن را داشته باشیم ،این دین خودش محافظانی دارد که از من و شما بهترند.
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۱۴۴
با همه احترامی که به استاد مصباح قائلم اما اعتقاد دارم مسئولین نباید به فکر دین مردم و دنیای خود باشند بلکه برعکس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
!!!!!!!!
مجید اردبیلی
|
-
|
۰۹:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۱۳۶
قالیباف اصلح است. والسلام

اصلح را مردم تعیین میکنند نه گروه پایداری

اصلح قبلی آیت الله مصباح که احمدی نژاد بودکه کشور را .....
خدا آخر و عاقبت اصلح جدید را به خیر کند!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
مجیدجان:

اول طرفدار محسن رضایی بودی" گفتی ایشون با دولتی هاست !!!

شدی طرفدار ولایتی !!!

الان ولایتی رو چرا فروختی، رفتی سمت قالی باف ؟؟؟؟؟

لابد فردا هم روحانی !!!

پس فردا هم یکی دیگه !!!
محمد (م .....)
|
-
آقا مجید خط آخرت خیلی نغز و سنگین بود ، منتها بعضیا نمی فهمن !!
علی
|
-
ظاهرا این روزا باد به اون سمت میره
ناشناس
|
-
اردبیلی پس فردا میاید و خواهد گفت
مشایی پاینده ریس جمهور اینده
ارسطو عامل
|
-
مردم خودشون می دانند چه کسی رو انتخاب کنند
پس از طرف مردم حرف نزن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۶
۱۱
سلام صراط دروغ گفتي صد در صد با مخالفين پايداري عقد اخوت بسته اي كه اينطور رفتار ميكني
حالا با اين عكس هايي كه گذاشتي ميخواي بگي حوصله مردم از صحبتهاي مطهري زمان سر رفته
چي شده با شياطين همنشين شدي
ما صراط خودي ميدونستيم
چرا وادادي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲۴
۵
این جملات را در همایش انتخاباتی هیچ گروه دیگری نخواهید شنید :

آیت‌الله مصباح یزدی خطاب به اعضای حاضر در سالن سید الشهدا گفت: شما موظف هستید که اگر فرد صالحی غیر از فرد منتخب این گروه را پیدا کردید به او رأی بدهید چون شرعاً باید این کار را بکنید.

وی همچنین گفت: البته اگر کسی فرد دیگری را بهتر از خودش می‌داند و اصلح می‌داند، اگر کاندیدا شود خیانت کرده است ولو اینکه همه مردم از او بخواهند کاندیدا شود.
این استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: این آقایان ماه‌ها مطالعه کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند تا فرد اصلح را انتخاب کنند و به دیگران معرفی کنند اما شما باید تحقیق خود را انجام بدهید

به نظرم رویه و منش پایداری بسیار عالی است . و سوای درست یا غلط بودن انتخابشان ، وظیفه شان را انجام داده و باز هم تاکید می کنند اگر به گزینه دیگری رسیدید "به او رأی بدهید چون شرعاً باید این کار را بکنید" .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی از درک این چیزها عاجزند و همه چیز را سیاسی میبینند حتی نصیحت های عالمی را که حرفش و دغدغه اش فقط دین است و به همه مقولات حتی سیاست، به عنوان یک مسئله دینی مینگرد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عالم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
البته از نظر کسانی که ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را قیول دارند ایشان نه تنها عالمند بلکه به فرموده ایشان جای خالی امثال شهید مطهری را پر کرده‌اند نه از نظر طرفداران فتنه و خاتمی و موسوی
مجید اردبیلی
|
-
|
۰۹:۳۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۱۲۳
قالیباف پر توان حق مسلم ماست



قالیباف قالیباف تو اصلح زمانی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
بســــــــــــــــــی خندیدیم !!!

قضیه باج ندادن ایسنا به شهرداری تهران رو شنیدی؟؟؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴۶
و به حداد عادل رای می دهند
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۱۸۴
پایداری نه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودشو به خواب زده رو هرگز.
احتمال خیلی زیاد محمد م از کارکنای خود صراطه
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا من روی حب و بغض شخصی و باندی و گروهی حرف نمیزنم در مورد جبهه پایداری ابهامات و حرف و حدیث خیلی زیاده ، حضور آقای ص ..... مح ...... یار گرمابه و گلستان آقایان بهاری در این جبهه ، موضعگیری های متناقض و بودار و غیر قاطع این جبهه در مقابل انحرافات آقای ........... اد و برخی رفتارها مثل حادثه قم و امثالهم باعث شده که بگیم صلاح نظام مقدس جمهوری اسلامی نسخه ای نیست که این جبهه بپیچه
هدف ما اعتلای نظام ولایی جمهوری اسلامی هست اون هم بدست کسانی که کوچکترین شائبه ای در مورد ارتباطشون با انحرافیون مطرح نباشه . علی اقا باید قبول کنیم ضرباتی که به کشور چه در عرصه سیاسی چه در عرصه اقتصادی و چه در زمینه اخلاق و خاصه در زمینه اعتقادات مردم راجع به ظهور و امام زمان و کلیت اسلام در زمان مدیریت آقای ............ وارد شد در هیچ زمان دیگه ای وارد نشد در زمینه آسیب های اعتقادی ضرباتی به اسلام وارد شده که از صدر اسلام تاکنون بی سابقه بوده لذا باید این تفکر بطور قاطع از کشور حذف بشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد در مورد جبهه پایداری ابهامی نیست، فقط چیزی که هست اینه که ما نمیریم اخبار و از منبعش پیگیری کنیم. اولین موضع گیری رو در مورد انحراف در دولت به واسطه آقای مصباح مطرح شد. در همان دولت نهم هم آقایان نقدهای اساسی به دولتی ها داشتند. ولی متاسفانه به علت تخریب گسترده علیه این جبهه و شخص آقای مصباح خبرها درست و دست نخورده به مردم منعکس نمیشود. نمونه بارز آن هم حوادث روز 22 بهمن در قم بود که همین سایت به واسطه فیلمی کاملا کذب(قبلا هم در مورد آن توضیح داده ام) آن را به این جبهه نسبت داد و افرادی که به واسطه تخریب ها دید خوبی نسبت به این جبهه ندارند،آنرا باور کرده و ملاک قضاوت خود قرار میدهند.
در مورد نسبت هایی که به آقای محصولی میدهید؛ آیا کاملا از نسبتهایی که به ایشان میدهید مطمئن هستید به نحوی که فردای قیامت بتوتنید با آن جواب خدا را بدهید؟
در ضمن ما نمیگوییم اینها معصومند و فقط بر اساس شواهد و مدارک قضاوت میکنیم.
و اما در مورد اعتلای نظام همانطور که گفتی و درست هم گفتی این نظام ولاییست پس باید حرف ولی فقیه برای ما ملاک و حجت باشد و کدهایی که او میدهد را از باب العاقل یکفی به الاشاره، بگیریم. حضرت آقا در صحبتهای خود فرمودند در طوفانها خودتان را به افرادی شبیه آیت الله خوشوقت بچسبانید. در مورد علامه مصباح هم که تعابیری انصافا ناب و کمنظیری داشتند.هر دو نفر از اعضای شورای فقهی جبهه پایداری هستند. رهبر به اقای مصباح میگویند اسلام شناس واقعی این یعنی ما باید اسلام و دینمان را از اینها بگیریم و همانطور که میدانید در تفکر ناب اسلامی سیاست هم جزئی از دیانت است. درسته که آقای مصباح سال 84 از احمدی نژاد حمایت کرد ولی این احمدی نژاد بود که انحراف پیدا کرد چه ربطی به بقیه داره. اشتباه شما اینه که هنوز هم آقای مصباح و جبهه پایداری رو حامی احمدی میدونین. انصاف هم چیز خوبیه. چندین بار احمدی... آقای مصباح رو مورد تمسخر قرار داد، این یعنی اینها با هم اند؟ آقای مصباح و جبهه پایداری تندترین نقدها را در مورد انحراف(فراماسونری، سحر و جادو، اومانیسمی و ...) این دولت گفته اند، این یعنی اینها با همند؟ عده ای این دو گروه را به هم وصل میکنند تا به واسطه آن، این تفکر خالص را از دور خارج کنند حال ما چرا باید در دام این سیاسی بازی ها گرفتار شویم و آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران از دست بدهیم؟
آقا محمد شما گفتی که از روی حب و بغض شخصی حرف نمیزنی. این واقعا قابل تحسینه که اکثرا از اون محرومند ولی به نظر من کافی نیست چرا که باید در کنار اینها یک ملاک و معیار هم داشته باشیم و چه ملاکی بهتر از ولی فقیه که نائب امام زمان(عج) است.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- قبول ندارین صادق محصولی رفیق جینگ حاج محموده ؟ خود این حضور ایجاب میکنه که جوانان مومن و حزب اللهی زرنگ باشن و فوق العاده احتیاط کنن ، مومن نباید از یک سوراخ دو بار گزیده بشه ! دیگه کار ندارم محصولی داره چکار میکنه و چکار نمیکنه و موضعگیری قاطع و دندان شکنی راجع به انحرافات آقای ............ داشته یا نه !!
2- نمیگم در جبهه پایداری آدم خوب پیدا نمیشه ، منتها حضور برخی عزیزان در این جبهه (لنکرانی ، محصولی ، آقاتهرانی و ...) به دلایل مختلف در نگاه ما برجسته هست ، بنظرت آیا امثال الهام با جبهه پایداری مشکل دارن ؟
3- خود دولتی ها گفتن گفتمان جبهه پایداری و دولت مشترکه ! اگه قبول نداری برات اظهارات دقیق و اسم شخص رو بگم ! اینا شبهه و شائبه نیست ؟
4- حضور مشترک در پرتاب مهر به سمت رئیس مجلس جمهوری اسلامی و همایش پایداری ، هر چقدرم شماها توجیه کنین ایجاد شائبه کرده !
5- حرف زیاده و خیلی هارو نمیشه عنوان کرد ، لذا دیگه جای خطا و آزمایش نیست و صلاح نیست براساس نسخه پیچیده شده توسط اینا حرکت کنیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محمد م؛
در دو مورد اول باز هم ادعاهای بدون دلیل و مدرک که هیچ ارزش استناد نداره
در مورد سومی هم که توضیحاتی لازمه: در سال 83 که علامه مصباح حامی احمدی بود گفتمانی به وجود آمد که به نام گفتمان سوم تیر شناخته شد و در احمدی برآمده از این گفتمان و با تایید آن بود ولی بعدا احمدی به واسطه افرادی از آن منحرف شد و در بعضی موارد عملا در برابر آن شد. از این رو آنها در محافل اعلام میکنند که گفتمان ما با پایداری یکیست تا اینکه از این طریق خود را موجه جلوه دهند و کسب رای کنند و مویدش هم این است که آقایان چندی پیش شاید 2 ماه پیش الهام را نزد آقای مصباح فرستادند تا نظرش را در مورد مشایی تغییر دهد.
ولی الآن بعد از هشت سال و این همه نقدهای اساسی که پایداری ها بر علیه دولت و شخص احمدی داشته اند بعید میدانم کسی گفتمان آنها را با پایداری یکی بداند حتی خود دولتی هاٰ. و اگر در جایی از این حرفها میشنوید دو دلیل میتوتند داشته باشد: یا کسی که این را میگوید از سیاست چیزی نمیداند و یا اینکه به خاطر غرض و در راستای تخریب میگوید که در هر دو حال مذموم است.
در جواب 4: خود پایداری ها بارها اعلام کرده اند و اعلام بیزاری کردند از این گونه حرکتها. همچنین علاوه بر اینکه در اینگونه فیلم ها چیزی ثابت نمیشه؛ در مورد خود فیلم هم خیلی حرف است. جلساتی که در آن مسجد(اهل بیت) بود به عنوان بصیرت افزایی از سال 88 بعد از حوادث فتنه در آن مکان برگذار میشده و اصلا هم ربطی به پایداری نداشته. در آن ایام چند تن از این اعضای پایداری مثل آقا تهرانی و روانبخش و ... به واسطه اینکه در محافل مختلف بحث فتنه را مطرح میکردند، به آن جلسات جهت ایراد سخنرانی دعوت شده بودند. و بعد از قضایای 22 بهمن قم بعضی فتنه جو باچسباندن چند عکس از سخنرانان به انضمام چند نفری از اعضای حاضر در آن جلسه که در حرم هم حضور داشتند، خوراک فکری برای برخی در راستای تخریب جبهه پایداری فراهم کرده اند. ضمنا در آن فیلم فقط دو سه نفر از آنهایی که در حرم نشان دادند در آن جلسات هم بودند و بقیه کاملا ساختگی و یا مثل مجری ظهور بسیار نزدیک است از همه جا بیخبر بوده اند.
مضاف بر اینکه اگر به فیلم استناد کنید، از فیلما چیزای دیگه ای هم در میاد مثل یکشنبه سیاه مجلس.
در مورد 5 هم اصلا اینجا جای خطا و امتحان نیست این یک وظیفه شرعیه برای ما که باید با آگاهی کامل و با این دید که باید در ازای رایی که میدهیم فردای قیامت پاسخگو باشیم، در انتخابات شرکت کنیم
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- انشالله که راه شما راه درستی باشه
2- ما به فکر کاندیدایی اصلح تر و مطمئن تر از کاندیدای پایداری هستیم که مجرب و کارآزموده باشه ، ولایتمدار واقعی باشه و هم نسخه ای از نسخه های حاج ...... نباشه
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱۶۸
1 اقای مصباح اول .....؟؟!!2 جای تعجب !!اگر به کسی بخواهندمسئولیت ابدارخانه یک اداره را وگذار کنند هفت اجداد ان فرد را مورد برسی قرار میدهند که نکنه خارجی باشد از اقوام درجه چند در خارج از کشور اقامت داشته باشد؟! ولی کسی که می خواهد مقام دوم کشور باشد از ایشان نباید پرسید شود ....! با تائید ومجوزکدام سازمان اطلاعاتی ان کشوراقامت گرفته؟!! شما بان چه ارتباطی داشته ودارید؟!! ایا عاقلانه ومنطقی است که سرنوشت کشور وانقلاب وملت را به چنین شخصی سپرده شود؟!!3 اقای مصباح باید به سئوال پاسخ دهد که.. پایداری که رهبرانش ....!ملت بزرگ ایران چگونه اصلح بودن انان را بپذیرند؟!!4 اگر چنین فردی از سوی گروههای مخالف اقای مصباح به عنوان اصلح معرفی میشد .ایشان و.. پایدرای چه واکنشی از خود نشان می دادند؟!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما احتمالا از رزمنده های سال 88 هستید.
این سیاه بازی که شما در مورد پدر این فرد مطرح میکنید خیلی وقته که جوابش داده شده. این نشون میده شما اخبار رو گزینشی و سلیقه ای دنبال می کنید و به دنبال حقیقت نیستید.
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
علی اقا مقصر شما نیستید؟!! مقصر عزیزان صراط است که اصل متن را سانسور می کند؟!! بعد هیچ از مطلب درک نمی شود؟!! جای نقطه چین بدین صورت پر میشود.1 بچه ای که زائیده اید ابتداءان را بزرگ کنید بعد؟!!2 نفاق وگرین کارت؟!! بدون تائید سازمانهای اطلاعاتی وامنیتی وخدمت ویژه به امریکا؟!! امکان گرفتن گرین کارت در امریکا محال است؟!!!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب رزمنده
1. اگر کسی برای تبلیغ دین و قبول مسئولیت مرکز اسلامی در نیویورک گرین کارت بگیره خدمت به امریکا کرده؟ ایا میشود گفت شما برای خدا و دفاع از انقلاب داری این حرف را میزنی؟
2. ممکن است شما فعلا برای کاری بهترین باشی اما معلوم نیست تا 2سال دیگر مثل الان باقی بمونی. امام علی(ع) هم اشخاصی را برای مکانهای مختلف مسئول کردند اما به دلیل شکایت مردم پست را از آنها گرفتند و آنها را توبیخ کردند. زبیر هم از طرف پیامبر لقب (سیف الاسلام) گرفت یعنی شمشیر اسلام و از حامیان داغ امام علی بود و حتی پس از سقیفه شمشیر کشید در دفاع از امام علی اما در جنگ جمل جلوی امام ایستاد. شما اگر آن زمان بودی به پیامبر و امام علی میگفتی اونی که زاییدی بزرگ کن؟
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۸
بيش از اينكه حرف عالم عاليقدر رو منتشر كرده باشيد تبليغ براي آقاي لنكراني كرديد
ناقدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۴۳
سلام. قدرت جبهه انحرافی از همین ساز وکار...کنونی زاده شد.ایا نباید اقایان در فهم خود از اصلح شک کنند؟ یا لااقل مدتی فکر کنند که سوراخ کار کجا بوده .... ایا ....متوجه نشده که در امور سیایس معمولا اهل گاف هستند. و بهتر است در مقابل جامعه مدرسین قرار نگیرند؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما باید تو فهم خودت شک کنی که همه چی رو با هم قاطی کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱۳۲
میر حسین اصلح ترین است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
پاشو پاشو بابا، چهار سال از اون قضیه گذشته
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چهل سال هم که بگذره حقیقت از یادمون نمیره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاندید نیس بابا
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۵
شما که تا دیروز پته پایداری را ریختید روی اب
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱۲۸
طفلی لنکرانی خودشم مات مونده از صحبتهای آقای مصباح =توروخدا صراط دیگه رو تصویرهای آقایون شرکت کننده در همایش فوق زوم نکنیا بگردی ممکنه دست یه عده دیگه رو بشه
ناشناس
|
Austria
|
۱۴:۱۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۲۷
آقای مصباح باید خودشان کاندید می شدند اصلح هستند
ناشناس
|
Austria
1000بار منفی .......
ناشناس
|
Austria
شان ایشان اجل از پست ریاست جموریست
ناشناس
|
Austria
بله کلا ایشون شانیت بالایی برای خودشون قایلن
مثلا فکر کردن و تشخیص دادن به جای مردم!
قوامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۱۰۵
اونهمه احمدی نژاد رو مقدس کردین هی گفتین فلانی تو خواب دیده امام زمان داره براش دعا میکنه نتیجه اش چی شد؟ طرف هم باورش شد.
حالا حکایت این مقدس نمایی ها و اصلح بازیهای امروز هم همون حکایته.
خودشون رو تا دیروز میچسبوندن به آیت الله خوشوقت یعنی ما کاندیدای مورد نظر ایشونیم بعد هم دیگه رسید به آیت الله بهجت که در دیدار لنکرانی با آیت الله بهجت چه گذشت؟!!
جمع کنید
انقدر از اعتقادات مردم خرج نکنید برای رای جمع کردن!
احتمالا فردا روزی که لنکرانی هم به خطا بره آقای مصباح میاد میگه کانه سحرش کردن! اسمشو هم میذاره جریان انحرافی شماره 2.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک حال فعلیه افراده احمدی نژاد 84 انسان خوبی بود ولی بعدها منحرف شد. آقای مصباح سال 84 گفتند احمدی اصلح است. این بعنی که احمدی نژاد معصومه و تا آخر عمر اشتباه نمیکنه؟ معلومه که چنین نیست. در ضمن بعدها خود آقای مصباح اساسی ترین نقدها را به او کردند.
برسیای عابد 70 سال عبادت کرد و مستجاب الدعوه بود ولی همه را یک شبه بر باد داد. حال بعد از 70 سال میتوانیم بگوییم که او از همان اول فاسد بود؟ منصف باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به علي آقا . اگر حرف شما درست باشد پس چرا دائما" مشكلات مهاجراني را به پاي خاتمي مي نويسند ؟
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس مهاجرانی همان وقت که وزیر ارشاد بود رهبر او را در دیدار دولت با خودشان راه نمیدادند و دائما از روش او انتقاد میکردند اما خاتمی همان زمان هم حمایت میکرد.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۳۹
آقا جان شما که میگید ایشون گفتن وظیفه دارید بگردید اصلح رو پیدا کنید!!!

مگه این حرفو حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همیشه نمیفرمایند:

حالا مثلا" میخوای بگی که ایشون منظورشون از اصلح مورد نظرشون آقای لنکرانی نبوده و نیست ؟

تموم شد رسانه ایی شد و رفت خیلی جالبه ها :
یه بنده خدا یه چیزی میگه آقایون طرفدارها تفسیرش میکنن .
اصلا" کلا" جبهه پایداری دست به تفسیرش خوبه
خیلی جالب شد!!!!! با این انتخاب اصلح و معرفی اصلح از نظر ایشون و جبهه پایداری!!!

اینجاست واسه همه یقین میشه هیچکس نمیتونه خودشو و نظرش رو منتسب به رهبری کنه
تقریبا" جوری خودشون واسه خودشون تفسیر میکردن هرکی نمیدونست فکر میکرد واقعا" نظر حضرت آقا رو اعلام میکنن
اینم از فضل خداست
خدایا به حق عزت و عظمتت وجود پربرکت رهبر فرزانه انقلاب رو در پناه خودت برای این انقلاب و مردم نگهدار . یاعلی
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا شکرت که دانستیم عمار انقلاب و مطهری زمان چه کسی را انتخاب کرده اند.
وقتی رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) ایشان(علامه مصباح یزدی) را عالمی به معنی حقیقی کلمه بصیر می دانند؛ دیگر حجت بر ما و تمام ولایت پذیران تمام است.

در زمانی که همه سعی می کنند بیانات و رهنمودهای امام خامنه ای(حفظه الله)را به نفع خود تفسیر کنند باید گوشمان به دهان عمار انقلاب و مطهری زمان باشد تا گمراه نشویم.

جبهه پایداری زیر نظر دو عارف و عالم و فیلسوف و فقیه بزرگوار، حضرت آیت الله خوشوقت و آیت الله مصباح تاسیس و اداره و هدایت می شود.
خوشحالیم که در این وانفسای پیچیده ی عالم سیاست که گاها با نفسانیت و فریب همراه هست، دستمان در دست عمار انقلاب و مطهری زمان است و گوشمان به دهان این بزرگواران.
خدارا هزاران مرتبه شکر و سپاس.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقامحمدجواد خدمتتان عرض کنم که این تعریف حضرت آقاازآقایون "خودعمارپندار"مربوط میشه به سفرآقا به قم که هنوزاون موقع احمدی نژاد نورچشم آقای مصباح بود نه الان،ملاک حال فعلی افراداست.تعریفهای آقاازدولت رادر6ماه اخیرببینید.
یونس
|
Germany
|
۱۹:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۴
۱
اولاً چرا با اسم من (یونس) کامنت گذاشتی ؟ دوماً این همه هر روز جوابه این منتقدین جبهه پایداری رو میدیم بازم در یک خبردیگه میان و انتقادات بی اساس میکنند !!!ان شاالله انتخابات همه چیز رو مشخص میکنه .
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۹
ببینم بااین همه زوری که میزنند و اون همه ادعای آوردن وبردن افراد بالاخره کی سکان قدرت رابدست میگیره؟
نامه دهنمکی به احمدی نژاد همین آدما را ترسیم می کنه.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۳
جبهه پایداری= .... انقلاب اسلامی

ولی باز از اسفندیار ودار ودستش بهترن چون ظاهر وباطنشون یکی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیر برادر من کی گفته ظاهر و باطنشون یکیه؟

هم تاریخ داریم!!!!!!!!!!!

هم رسانه داریم!!!!!!!!

هم تصاویر و فیلمها!!!!!!

بگیرید تحویل " بگم " بگم"

جبهه ای که جو مملکت رو متشنج کنه جبهه دشمنه .

ببینید آقایونتون نسبت به بنیانگذار کبیر انقلاب چی نسبت میدادن!!
بعد بیا بگو جبهه پایداری=انقلاب اسلامی

انقلابی های اصیل خوب این چیزا رو میدونن و از یادشون نمیره
والسلام
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳۵
۱
خدایا شکرت که دانستیم عمار انقلاب و مطهری زمان چه کسی را انتخاب کرده اند.
وقتی رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) ایشان(علامه مصباح یزدی) را عالمی به معنی حقیقی کلمه بصیر می دانند؛ دیگر حجت بر ما و تمام ولایت پذیران تمام است.

در زمانی که همه سعی می کنند بیانات و رهنمودهای امام خامنه ای(حفظه الله)را به نفع خود تفسیر کنند باید گوشمان به دهان عمار انقلاب و مطهری زمان باشد تا گمراه نشویم.

جبهه پایداری زیر نظر دو عارف و عالم و فیلسوف و فقیه بزرگوار، حضرت آیت الله خوشوقت و آیت الله مصباح تاسیس و اداره و هدایت می شود.
خوشحالیم که در این وانفسای پیچیده ی عالم سیاست که گاها با نفسانیت و فریب همراه هست، دستمان در دست عمار انقلاب و مطهری زمان است و گوشمان به دهان این بزرگواران.
خدارا هزاران مرتبه شکر و سپاس.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
ناشناس جان صراط کامنت منو سانسور کرد من توی اون قسمتی که نقطه چین شده اونها را با جماعت نهروان مقایسه کردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط کمکت کرد حماقتت فاش نشه خودت اصرار داری.
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۳
۰
سلام و تاییدات پروردگار بر مجاهدان مخلص جبهه پایداری
عفاف نامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
در عفاف نامه منعکس شد
رها١٢١
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸۳
۴۵
يكي نيست به اين آقا بگويد، شما سال ٨٤و٨٨
مردم را راهنمائي كرد ،براي هفت پشت ملت كافيست. خواهشمنديم دست از سر مردم برداريد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا فراتر از نوک دماغ خود را ببینید رها121.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۳۳
آقای مصباح: احمدی نژاد را هم شما انتخاب کردید!!!
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۹
۰
صراط.میدونی که دوست دارم.ولی انصافا مثبت منفی ها یه چیزیشون نیست؟قصد طرفداری از شخص خاصی ندارم ها. ولی +و_ های پست های دیگه با این پست اصلا نمیخونه. دوستان نظر بدن.لطفا
سینا از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مشکل اینجاست که ما چهارسال پیش با طناب ایشون رفتیم تو چاه و هنوز در نیامده ایم!!