سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹
کشتي فرنگي قهرماني آسيا - هند

ايران نايب قهرمان کشتي فرنگي شد

فرنگي‌کار وزن 96 کيلوگرم کشورمان در ديدار رده‌بندي رقابت‌هاي قهرماني آسيا مقابل حريف هندي به پيروزي رسيد و مدال برنز را بر گردن آويخت.
کد خبر : ۱۰۶۶۴۹
صراط: در ادامه رقابت‌هاي کشتي فرنگي‌ قهرماني آسيا و در روز دوم اين مسابقات، پيکارهاي 3 وزن دوم از امروز (جمعه) پيگيري شد که نماينده وزن 96 کيلوگرم کشورمان با برتري مقابل حريف هندي مدال برنز را بر گردن آويخت.
 داود گيل‌نيرنگ در وزن 96 کيلوگرم در دور نخست مقابل نوريکاتسو سايکاوا از ژاپن در 2 تايم و با نتايج 3 بر صفر و 4 بر يک به پيروزي دست يافت و به مرحله ‌يک‌چهارم نهايي راه يافت. وي در اين مرحله نيز در 3 تايم و با نتايج (يک بر 2، 3 بر 2 و 3 بر يک) از سد سوخروب فاتو‌ئف از ازبکستان گذشت و راهي نيمه نهايي شد، اما در اين مرحله در 3 تايم و با نتايج (3 بر 2، صفر بر 3 و صفر بر 2) مغلوب يرولان ايسکاکوف از قزاقستان شد و شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

گيل‌نيرنگ براي کسب مدال برنز به مصاف بهيم سينگ از هند رفت که در 2 تايم و با نتايج يک بر صفر و 8 بر صفر به پيروزي رسيد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پيش از اين هادي عليزاده در وزن 74 کيلوگرم به مدال نقره و طالب نعمت‌پور در 84 کيلوگرم به مدال برنز دست يافته بودند. روز گذشته نمايندگان کشورمان در 4 وزن نخست اين رقابت‌ها موفق به کسب 2 نشان نقره توسط عبدالمحمد پاپي در 60 و مهدي زيدوند در 66 کيلوگرم شده بودند.

منبع: فارس