سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
مردم برای جودوی ایران دعا کنند

قاسمی‌نژاد:مدال‌برنز را تکرار نخواهم‌کرد

جودوکار وزن 81- کیلوگرم تیم ملی گفت: قرعه سخت و آسان برایم مهم نیست و تلاش می‌کنم در بانکوک مدال بهتری نسبت به دوره گذشته بگیرم.
کد خبر : ۱۰۵۸۹۸

صراط: بیست و یکمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا 30 فروردین تا اول اردیبهشت‌ماه به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان به منظور حضور در این رقابت‌ها امشب (دوشنبه) با 10 جودوکار راهی بانکوک خواهد شد.

امیر قاسمی نژاد گفت‌: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی تلاش کرده‌ام و در این مدت تنها به این فکر می‌کردم که به دور از حاشیه تمریناتم را پیگیری کنم. هنوز 4 روز به آغاز مسابقات زمان باقی مانده است و با تصمیم کادر فنی تمرینات سبک را انجام خواهیم داد.

وی افزود: با تمام تلاشی که کرد‌م سال گذشته نتوانستم در المپیک لندن حضور داشته باشم، اما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اندازه حضور در المپیک تلاش کرده‌ام‌‌ و می‌خواهم بهترین نتیجه را کسب کنم.

جودوکار وزن 81-کیلوگرم گفت: تقریبا شناخت خوبی از حریفانم دارم. حریف ازبکستانی من در آخرین رقابت‌ها که مدتی پیش برگزار شده بود مدال طلای مسابقات را کسب کرده است. حریفان ژاپنی، مغولی، کره‌جنوبی و قزاقستانی نیز از بهترین های جودو هستند که امیدوارم بتوانم مقابل آنها بهترین نمایش را از خود نشان دهم.

قاسمی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: قرعه سخت و آسان اصلا برایم مهم نیست و با تمام وجود در بانکوک وارد تاتامی خواهم شد. تمام تلاشم را می‌کنم که مدال دوره قبل را تکرار نکنم و بهتر از  مدال برنز را کسب کنم. امیدوارم که روز مسابقات روز من باشد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که مردم در این روزها برای جودو بهترین ها را آرزو کنند تا جودوی ایران دوباره در اوج قرار بگیرد.

امین قاسمی‌نژاد در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که سال گذشته به میزبانی ازبکستان برگزار شد مدال برنز رقابت‌ها را از آن خود کرده بود.

منبع: فارس