سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
پس از نامه نگاری با علامه مصباح یزدی

احتمال ائتلاف جبهه پایداری با دولت قوت گرفت

در همین حال بررسی محتوای نامه ارسالی فعالان هوادار جبهه پایداری به آیت الله مصباح یزدی که در رسانه های حامی پایداری نیز بازتاب گسترده ای یافت، نشان از اهمیت ناچیز بحث جریان انحرافی نزد این هواداران دارد.
کد خبر : ۱۰۴۷۴۸
"گروه سیاسی صراط" - سخنان عضو برجسته جبهه پایداری، برخی گمانه زنیها در خصوص وجود شکاف در این جبهه و گرایش بخشی از هواداران آن به ائتلاف با دولت درانتخابات ریاست جمهوری یازدهم را تایید کرد.

به گزارش صراط، روح الله حسینیان نماینده مردم تهران و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در مصاحبه با ایران با اشاره به نامه فعالان اجتماعی هوادار جبهه پایداری ضمن مثبت ارزیابی کردن نامه گفت: ما فکر می‌کنیم دلیل آن‌ها برای اتخاذ این رویکرد اتحاد و ائتلاف‌ میان جبهه پایداری و طیف حامیان دولت است.

وی افزود: بانیان نگارش این نامه با جبهه پایداری هم مشورت کرده‌اند اما جبهه پایداری هنوز منطق و ادله آن‌ها را نپذیرفته.

محمد جواد ابطحی نماینده دیگرعضو جبهه پایداری نیز در سخنانی قابل تامل در مصاحبه با روزنامه دولت ضمن کم اهمیت جلوه دادن بحث جریان انحرافی گفت: بحث انحراف درخصوص برخی از منتسبین دولت تنها به خاطر استفاده از ادبیات نامتناسبی بود که این افراد به کار می‌بردند!

در همین حال بررسی محتوای نامه ارسالی فعالان هوادار جبهه پایداری به آیت الله مصباح یزدی که در رسانه های حامی پایداری نیز بازتاب گسترده ای یافت، نشان از اهمیت ناچیز بحث جریان انحرافی نزد این هواداران دارد.



در بخشی از این نامه آمده است: ما نگرانیم. متاسفانه برخی دوستان‌مان امروز، شاید در اثر باور کردن برخی اخبار «درگوشی» جریان خبرساز، خطوط قرمزشان جابه جا شده است ... واژه جعلی «ساکت انحراف» -که روزگاری خود از سوی جریان یادشده بدان متهم می‌شدند- را در کنار واژه اصیل و معنادار «ساکت فتنه» قرار داده‌اند.

از سوی دیگر به رغم تلاش بخشی از جبهه پایداری برای فروکاستن از اهمیت موضوع جریان انحرافی، حجت الاسلام نبویان از شاگردان آیت الله مصباح، نماینده مجلس وعضو برجسته جبهه پایداری در مصاحبه ای تفصیلی با خبرگزاری فارس ضمن تبیین انحرافات فکری عقیدتی متعدد مشایی بر خلاف برخی از اعضای این جبهه که بحث انحراف را تنها "استفاده از ادبیات نامتناسب" ارزیابی کرده اند، گفت:فکر مشائی از اسلام و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله زیادی دارد و به تعبیر من اندیشه‌های او از اندیشه‌های اسلامی منحرف است.



وی افزود: اینکه می‌گویم آقای مشایی از اسلام انحراف دارد، بر اساس تعابیر و فرمایشاتی است که خودشان دارند. فرمایشات آقای مشایی را حتی با شخص آقای رئیس‌جمهور به بحث گذاشته‌ام و به خود آقای رئیس‌جمهور گفتم این فرمایشات غلط است و هیچ توجیهی ندارد.

در همین حال به رغم مواضع متناقض اعضای اصلی این جبهه و بدنه هوادار آن در خصوص انحراف و جریان انحرافی و قوت گرفتن احتمال ائتلاف بین این جبهه وهواداران دولت، معلوم نیست هدف از مطرح کردن افراد خوشنامی چون سعید جلیلی و پرویز فتاح و باقری لنکرانی که بعید است دولتیها تحت هیچ شرایطی نامزدی آنها را در انتخابات بپذیرند چیست و اصولا کدام طیف پایداری در پی نامزدی نامبردگان در انتخابات ریاست جمهوری است؟

گفتنی است پیش از این اخباری حاکی از نقش صادق محصولی عضو میلیاردر جبهه پایداری به عنوان حلقه وصل دولت و طیف تهران این جبهه در رسانه ها منتشر شد که با واکنش گسترده جبهه پایداری و عدم تکذیب صادق محصولی مواجه شده بود.


نظرات بینندگان
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۴۲
۳۳۵
محضری مینویسم پایداری نه نه نه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باتمام وجود مینویسم محمد م نه نه نه
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حضرت امام خامنه ای :
آنچه اخيراً در قم روی داد، اقدامی غلط است و بنده كاملاً مخالف اين كارها هستم كه قبلاً هم نظير آن در مرقد مطهر حضرت امام (ره) اتفاق افتاد و به مسئولان تذكر دادم جلوی اين كارها را بگيرند.
رهبر انقلاب افزودند: كسانی كه راه می افتند و شعار می دهند اگر واقعاً حزب اللهی و مؤمن هستند بدانند كه اين كارها به ضرر كشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنايی به اين حرفها ندارند كه حسابشان جداست.

رونوشت :
- جبهه ...... جهت اطلاع
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تکفیری افراطی نه نه نه
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با توجه به فیلم صراط ، در خوشبینانه ترین حالت ، حاضرین در جلسه پرتاب مهر توسط دوستان جبهه ......... آقای محص .... شستشوی مغزی شده بودن ! براشون جاافتاده بود که اینکار خدمت به اسلام و ولایت است !! عمل عوامل میدانی در خوشبینانه ترین حالت از روی نفهمیدن صورت گرفته و مقصر اصلی آقایان پشت پرده هستن که در برخی محافل و مجالس برای دفاع از انحراف رگ گردنشان بیرون می زند !! افراطی گری از نظر ولایت مردود است آقایان دیگه کی می خواین بفهمین ؟
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاصفانه تو دنیای امروز حقیقت اون چیزی نیست که ما می بینیم. صراط ظاهراً با کسی عقد اخوت نبسته و داره همه ی اصول گراها رو می کوبه تا شاید رای ما رو پراکنده کنه. اینکه صراط جبهه ی پایداری و جریان ملعون انحرافی رو می کوبه فقط یه بازی تا ذهن ما رو از فتنه گرا دور کنه، دلیل حرفم رو می تونید تو نتیحه ی نظر سنجی صراط ببینید که خاتمی دومه.آقا یا خانوم صراط من بر خلاف شما عقل دارم و خودم تصمیم می گیرم که به کی رای بدم.
==>> راستی چرا نظراتی که علیه حداد و ولایتی هستن منتشر نمی کنی اخوی
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای نیما و دوستان جبهه پایداری میشه بما بگین چرا این آقایان کفن پوش و مدعی دفاع از ولایت که در حرم حضرت حضرت معصومه مهر پرت کردن و در حرم حضرت امام چندین بار حرمت شکنی کردن چرا در ماجرای 11 روز خانه نشینی آقای احمدی نژاد در برابر حکم ولایت و دهها حرکت ایشون در برابر و تقابل با منویات ولایت کوچکترین اعتراضی نکردن و نمیکنن و اصلا خواب خواب خواب تشریف داشتن و دارن ؟ چرا این آقایان کفن پوش حاضر در حرم حضرت معصومه و حضرت امام در مقابل آقای مشایی و زنده باد بهار کوچکترین حساسیتی ندارن ؟ آیا نباید تصور کنیم که همین دوستان آقای محصولی که برخی موضوعات از قبیل لاریجانی و هاشمی و سید حسن را در جلسات جبهه پایداری برای مستمعین مهر پرت کن ! تحلیل و تفسیر میکردن ، موضوع 11 روز خانه نشینی رو برای این پرتاب کنندگان تحلیل و تفسیر نکردن و اونو عمل بر خلاف ولایتمداری جلوه ندادن ؟ اگه واقعا اینا حزب اللهی هستن رفتار خنثی شون در مقابل مشایی به ما چه تحلیلی رو ارائه میده ؟ آقایان با بچه طرف نیستین که !!!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا حمید عزیز!
در سال 88 کسانی که از طریق اینترنت اخبار را پیگیری میکردند 3.2٪ از کل رای دهندگان بودند حالا شاید 4 یا خوشبینانه میشه 5درصد که حدود نیمی از آنها گرایش اصلاح طلبی دارند پس نتایج نظرسنجی اینترنتی نه تنها عجیب نیست بلکه خوب هم هست این ضعف بچه بسیجیاست که تو این زمینه زیاد فعال نیستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل

تو برای اینکه نظر بدی متوسل به سخنرانی رهبر - احمدی نژاد و..... میشوی

جوجه اصولگرا
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد دارید اشتباه میکنید. آن به قول شما کفن پوشان اگر نادان نبودند که چنین کاری نمیکردند پس توقعی از آنها نیست اما جهه پایداری نه تنها دربرابر انحراف ساکت نبود بلکه در واقع نخستین کسانی که به انحراف هشدار دادند بزرگان همین جبهه بودند و شخص آقای محصولی هم به دلیل برخوردهایش با فلان شخص در هیات دولت اخراج شد و خیلی عجیب است که شما از مواضع این جبهه نسبت به دولت بی اطلاع هستی شاید اخبار را فقط یک طرفه میخوانی.
اما درباره نوع برخورد با انحراف همانگونه که برخورد با لاریجانی در حرم به ضرر نظام بود نوع جبهه گیری درمقابل انحرافی هم میتواند مضر باشد. با اشتباه مسئولین چه رییس مجلس باشد و چه رییس جمهور باید طوری برخورد کرد که کاملا مساله ای درون نظام باشد. نکته جالب اینجاست که شما نمیگویی چرا ابن جبهه درمقابل اشتباهات مجلس ساکت است؟ چون یا مجلس را مبرا از اشتباه میدانی و یا درحال حاظر برای شما اهمیت ندارد چون مخالفشان نیستی!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حمید باهوش! اخه چه ربطی داره؟! خوب طرفداران اقای خاتمی زیاد هستن و این در نظر سنجی هم معلوم شده. یعنی میگی صراط دست ببره توی نتایج نظرات؟! تقوا و صداقت رسانه ای ایجاب میکنه حقایق همونطور که هستن بیان بشن. حالا شما زورت گرفته چرا گیر دادی به نظر سنجی؟!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- آن به قول شما نادان ها در جلساتی که آقایان رسایی و دوستان پایداری صحبت میکردن چه حضور پرشوری داشتن !!! حالا که سوختن نادان شدن بی معرفت ؟
2- چرا این به اصطلاح نادان ها !! در سخنرانی های بهارییون نادانی نمیکنن ؟ چرا در سخنرانی های بهاری مثل بچه های منظم تکون نمیخورن ؟
3- چرا آقایان رسایی و دوستان در این همایش ها آنگونه که با گردنهای منقبض شده با رگ ! به فتنه و خاتمی و هاشمی و .... می پرداختن و فریاد میزدن با زنده باد بهار برخورد ملاطفت آمیز و مهربانانه داشتن ؟
4- آقای صادق محصولی بخاطر مبارزه با انحراف از دولت اخراج شد ؟ دسته جمعی کلی خندیدیم ممنونم
5- عزیزم برخی رفتارهای مجلس یا رئیس مجلس اشتباه است نه انحراف !! انحراف عقیدتی و فرقه ای این گروهک ضاله در موضوع ظهور و ارتباط با امام زمان و .... از صدر اسلام تاکنون سابقه نداشته ! تو میخوای اشتباه برخی از مسوولین رو با رفتارهای فرقه ای یه گروهک در یه راستا تحلیل کنی ؟
6- رفتارهای انحرافی و فرقه ای آقای .......... و عدم تبعیت هاش از ولایت ، ایشون رو به نوعی از دایره ی نیروهای درون نظام خارج و اپوزیسیونی تبدیل کرده که مدتهاس منتظر بحران آفرینی های انتخاباتی ایشان هستیم و تا زمان رد صلاحیت برخی افراد صبر کن متوجه میشی منظورم چیه !!
7- رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه و کلی از مسوولان نظام اشتباه دارن موضوع دو دو کردنا یا موضوع استضاح و دفاع بفرموده حضرت آقا (کمی تند) لاریجانی همش از اشتباهه منتها اینا رفتارای و برنامه های فرقه ای ندارن ، اینا به ولایت فقیه اعتقاد دارن ، اینا برای اطرافیانشون خط قرمز درست نمیکنن ، 11 روز نمیرن خونشون بخوابن ، ..
منحرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زین پس نام محمد م به

حامی لاریجانی ها تغییر میکند همه ی دادشا بجز فاضل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين منفي هابراي نظرت نيستندجناب محمد.براي خودت هستند.بفرماتحويل بگير
مرده باد بهار حجتیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منحرف قشنگترین کاری رو که میشه باهاش یه کسی رو که نمیتونی جوابشو بدی ، تخریب کنی انجام دادی من همواره دیدم این کاربر از هیچ فرد سیاسی داخل نظام هواداری نکرده و فقط هواداری ولایت رو ازش دیدم
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در خصوص منفی های هواداران جبهه پایداری هم خدمتتون عرض کنم اگه تاريخ اسلام و پيش از اون رو مطالعه كنيم در مى‏يابيم که پيروان حق و خداپرستى معمولاً در اقليت بودن ؛ براى نمونه
1. اصحاب حضرت موسى‏ عليه السلام در اقليت بوده‏اند
2. ياران و حواريون حضرت عيسى‏ عليه السلام اندك بودند
3. اصحاب كهف 313 نفر بودند
4. پيامبر اكرم‏ ص رو پس از سه سال تبليغ طاقت فرسا تنها 40 نفر همراهى كردن
5. در جنگ بدر ياران پيامبر اسلام 313 نفر و سپاه دشمن را بيش از 1000 نفر تشكيل مى‏دادن
علي ايحال مطلب در اين باب زياده فقط داشته باش که اكثريت نشانه حقانيت نيست ، مانند ياران امام حسين در دشت كربلا كه نسبت به دشمنانشون در اقليت بودند ، و با اسندلال تو حقانیت با اونا نیست !!
ملاك حق يا باطل بودن يك مكتب، تعداد جمعيت هواداران اون نيست. قرآن كريم در آيات متعددى راجع به اين مسأله مى‏فرمايد :
1. بيشتر آنان را سپاس‏گذار نخواهى يافت.
2. اولياى او نيستند، مگر پرهيزكاران، ولكن بيشتر آنان نمى‏دانند.
3.و اندكى از بندگان من سپاس‏گذارند.
كسى از اميرمؤمنان على‏ ع پرسيد : كه چگونه مى‏شود مخالفان تو در جنگ جمل كه اكثريت نسبى را تشكيل مى‏دادند باطل باشند؟ حضرت فرمودند: ان الحقّ و الباطل لا يعرفان بأقدار الرجال، أعرف الحق تعرف أهله، أعرف الباطل تعرف أهله حق و باطل با تعداد پيروان، شناخته نمى‏شود، حق را بشناس! اهل آن را خواهى شناخت، باطل را بشناس! اهل آن را خواهى يافت اگه اكثريت نشانه حقانيت باشه ، بايد بپذيريم که همه شيعيان و سنى‏ها باطلن و بايد همه از اسلام دست برداريم !!! زيرا الان اكثريت مردم جهان غير مسلمانن مثلا كشور چين با بيش از يك ميليارد جمعيت و هند با قريب به يك ميليارد نفر، در اردوگاه غير مسلمانان هستن و نسبت به جمعيتشون تعداد بسيار اندكى مسلمان دارن
منحرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من کسی را تخریب نکردم
کامنت های اقای محمد همش در خوب و پاک نشان دادن .............. هاست

ولی از نظر من ....... هایی مثل این .......... وجود ندارد
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد!
1. نادانی شاخ و دم نداره در ضمن اگر کسی یک جا نادانی کرد به این معنا نیست که همیشه این صفت را داره هرکدام از ما ممکنه جایی جوگیر بشیم و بی خردی کنیم.
2.تو جلسات بهاری ها هم دیگر نادانان هستند نگران نباش. ضمن اینکه نهادهای امنیتی آن روز هشدار دادن که هرکدام از ایندو بیایند احتمال اخلال هست! حالا این آمده بود.
3.قبلا هم گفتن بزرگان جبهه پایداری زودتر از خیلیهای دیگه انحرافات دولت را بیان کردند اما اون زمان چون انتخابات نبود اون آقایان نیاز به علم کردن انحراف نداشتند. ضمن اینکه فتنه و انحراف در یک سطح نیستند. شما که مدعی تبعیت از ولایت هستی چند جمله از رهبر درباره انحراف مثال بیاور!
4. وقتی جواب نداشته باشی چاره ای جز خنده نیست.
5. انحراف اعتقادی نیاز به تبیین اعتقادی و علمی داره یعنی کاری که علامه مصباح و شاگردانش انجام دادند. کدام یک از کسانی که شما سنگشان را به سینه میزنی چنین کاری کردند؟ مثال بزن.
6و7. وجود انحراف یک حرفه و نوع برخورد با اون حرف دیگه. برخورد مخالفان غیر منصف و کسانی که از مدتها قبل میخواستند حکم عدم کفایت سیاسی بگیرن و حتی در دوره قبل که مورد حمایت صریح رهبر بود با آنها مخالفت میکردند به نوعی آنها را به قول شما به اپوزیسیون تبدیل کرد اما در مقابل برخورد جبهه پایداری و علامه مصباح یک برخورد علمی و تبیین اعتقادی بود به نوعی که حتی کسانی که آشنایی زیادی با این مسایل ندارند با انحراف آنها آشنا شدند ضمن اینکه هزینه ای برای نظام درست نکرد.
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جبهه پایداری :
جبهه پايداري با دولت هيچ اختلافي ندارد و تنها اختلاف اين جبهه با جريان انحرافي است !!!

احمدی نژاد :
حرف دولت یک حرف بیشتر نیست و آقای مشایی نیز این حرف را می‌زند، البته با یک ادبیات متفاوت.
اگر کسانی نقدی دارند و معتقدند که این سخن اشتباه است از آقای مشایی دعوت کنند با ایشان صحبت کنند، حتی مناظره کنند، بحث کنند، چرا دعوا ؟ برخی می‌خواهند دشمنان، تحریم‌های غیرقانونی و همراهی برخی در داخل با دشمنان را تبدیل به موضوع دست دوم کنند.
اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مشايي مي‌گويد حرف احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد حرف مشایی است


پیدا کنید پرتقال فروش را

رونوشت :
- جبهه پایداری
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- امام خميني اوايل انقلاب وقتی که یکی از مسائل اصلی کشور موضوع دكتر شريعتي بود و ديدگاه هاي مختلفي كه در مورد ايشون وجود داشت و .بسياري از خواص هم توجهشون به این موضوع جلب شده بود و مرتب در مورد اين قضيه اظهار نظر مي كردن ولي هرچی از امام خميني مي خواستن در مورد دكتر شريعتي نظرشون رو بگن ايشون مدام از دادن نظریه در مورد شخصيت شريعتي طفره مي رفتن و اجتناب میکردن و مي فرمودن "كه دنبال وحدت باشيد و دست در دست يكديگر دهيد كه ما مسايل مهمتر از اين داريم.شريعتي خوب بود يا بد بود ، به هر حال در وضعيت امروز كشور نقشي ندارد و به جاي اين حرف ها دست در دست هم دهيد تا مشكلات اصلي كشور را حل كنيم."
2- ولي سكوتي كه حضرت آقا تا حدی در موضوع انحراف داشتن ، اين برداشت رو از اون نمیشه كرد در حالی که رهبري با عمل (و در عين حال كلام خودشون) مي گن اين قضيه فرعي هست و چيزي نيست كه بنده (یعنی حضرت آقا) وارد اون بشم در قضيه دكتر شريعتي ، حضرت امام اصلا هيچ حرفي در مورد اون نمي زدن ولي در اين قضيه ، اگر از حضرت آقا سوال بشه (كه در جمع جامعه مدرسين شده) غلط بودن يا غلط نبودن ديدگاه ها را بيان مي كنن ولي گويا مي خوان از قضيه بيرون باشن و گويا اصلا قضيه رو در سطحي نميدونن كه تيتر صحبت هاي رهبري بشه ولي در قضيه شريعتي و چالش هاي اون اين موضوع جاي تيتر شدن داشت ولي تيتري بود كه دعواي كاذب و انرژي بر ايجاد مي كرد لذا جای خوشحالي هست كه امروز جايگاه رهبري به جايي رسيده كه ديگه لازم نيست ایشون به طور مستقيم در همه ي قضايا وارد بشن و امروز ياوراني دارن كه بدون هزينه شدن از رهبري خيلي از مسايل كشور رو برطرف مي كنن !!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و در عجبم که چرا این نادانی ها هنگامی گل میکند که افرادی اونجا باشن که با جبهه پایداری ها میونه ندارن !!! حالا میخواد سید حسن خمینی سخنران باشه هاشمی باشه خاتمی باشه قالیباف باشه لاریجانی باشه و هر کی دیگه که فکرشو بکنین !!! ولی این نادانها در مقابل جبهه پایداری ها مثل .... دست آموز و رام عاقل هستن !!

انحراف رو جبهه واقعی حزب الله انجام میده نه کسانی که سر در آخور ص ...... م ........ دارن !!
براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند لذا روشنگری و تبیین رفتارهای موازی دشمن خارجی و منافقان داخلی برای مردم و آگاه کردن اونا به شیوه ها و راههای متنوع ورود شیطان یه استراتژی مهم جبهه واقعی حزب الله (نه قلابی ها و منافقا) هست
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
46- البته تاحالا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاندیدای ما، نگین مشعشع آسمان ولایت، مهندس اسفندیار رحیم مشائی
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا محمد! واما درباره منفی ها و در انزوا بودن شما! اولا وقتی میگیم حق در اقیلته کاملا درسته در حال حاضر به جمعیت شیعه 12امامی نسبت به جمعیت جهان نگاه کن تا ببینی حق در اقلیته و مردم ایران هم در 22بهمن57 قیام کردند تا حق را از اقلیت بودن خارج کنند و حکومت را به دست ولی الهی بسپارند و وقتی دیدند اصلاح طلبها از این تفکر انحراف دارند آنها را پس زدند و از تفکر اصولگرایی هم که ولی فقیه محدود را میپسندد روی گرداندند و در84 دوباره این تفکر را حاکم کردند اما وقتی دیدند اینها هم از مسیر ولایت جدا شدند و به انحراف بهاری دچار شدند از اینها نیز برائت جستند و حالا همان تفکر اصولگرایی میخواهد خود را با استفاده از این انحراف بالا بکشند و به همین دلیل اصرار دارند عده ای دیگر از اصولگراها را به دولت بچسبانند. حالا معلوم است که چرا این دوره رقابت بین اصولگرایان است و چرا شما در اقلیتی.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد! بالاخره از کلام اقا مثال نیاوردی و وقتی آقا به صراحت بیان نمیکند یعنی این مساله اصلی کشور نیست که شماها اینقدر سروصدا کنید باید اصولی و علمی پاسخ داده شود که توسط اهلش انجام گرفت. پس بهتر است کمی تامل کنید نه اینکه با توجیهات عجیب کار خود را موجه کنید.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب محمد!
1. توهین و بی ادبی آخرین حربه انسان مستاصل است.
2. دکتر نبویان چندین بار به مشایی پیشنهاد مناظره دادند اما تا کنون قبول نکرد.
3.اینکه بگویی ما طرفدار احمدی بدون مشایی هستیم دروغ نیست یعنی اگر بدون او باشد قبولش داریم اما چون بدون او نیست پس قبولش نداریم.
4.ارتباط جبهه پایداری و حجتیه را ثابت نکردی.
5. از کلام اقا مثال نیاوردی.
6. چند تا حرف مطرح میکنی وقت جواب داده میشود برمیگردی جای اول و از نو شروع میکنی.
7. ما از بین اصولگرایان به سمت گروهی میرویم که در راس آن شخصی باشد که تفکرش مورد تایید رهبرمان و ولی فقیهمان باشد.(هرچند ممکن است من که طرفدار آنها هستم اشتباهی کنم که به اسم آنها تمام شود یا کسی که از اعضای آن گروه است مرتکب اشتباهی هم بشود چنانکه در باقی گروهها این اشتباهات بیشتر است)
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دختر شیرازی که گاهی با اسم خلخالی کامنت میذاری و واسه خودت نوشابه باز می کنی برو نتیجه ی نظر سنجی رو دوباره نگاه کن.اصول گراها اولن ثانیاً من گفتم صراط داره ارای ما رو پراکنده می کنه که اگه این نبود خاتمی به گرد پامون هم نمی رسید حالا این کجاش معنی دستکاری آرا رو میده؟ نکنه کج فهمی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این محمد م... خودش هم نمیدونه اعتقادش و طرز فکرش چیه. فقط چشمش و بسته و میگه جبهه پایداری نه نه نه. فلانی آره آره آره. بابا مطلب و بد بهت رسوندن. شما اگه در طرفداری از بعضیا ذی نفع نیستی، ذهنتو خالی کن و للهی حرفها رو بخون. اگه راست میگی و واقعا رهبر رو قبول داری میتونی حرفای ایشون رو در مورد آقای مصباح بخونی
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا نیما من حرفامو گفتم حالا بشینیم و ببینیم پول ص ..... مح ....... در جبهه ......... موفق میشه کارشو انجام بده یا نه !! هر چند ما ما خوشحال میشیم ص ...... مح ......... به اهدافش نرسه !
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۸
۱۳۱
پرتاب مهر نه نه نه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بی ادبی وتهمت نه نه نه
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اسفند خود فصلی زمستانیست
زمستان را چه کاری با بهار است
اسفند دود و همنشینانش ذغالند
قطعا بسوزد هر که با اسفندیار یار است
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسانی که نسبتهای اثبات نشده به افراد میدهند کارشان خلاف شرع خلاف اخلاق و خلاف قانون است. چه رییس باشد چه مرئوس.
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- ناشناس ضرب المثلیه که میگه پولو بذاری روی مرده زنده میشه
2- رگ گردن آقای ........زاده را در مجلس در حمایت از آقای دولت را ندیده ای ؟
3- پرتاب مهر سازماندهی شده را ندیده ای ؟ ماجراهای حرم حضرت امام را ندیده ای ؟ تشر حضرت آقا را به آن اصطلاح و به ظاهر حزب اللهی ها را ندیده ای که فرمود : كسانی كه راه می افتند و شعار می دهند اگر واقعاً حزب اللهی و مؤمن هستند بدانند كه اين كارها به ضرر كشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنايی به اين حرفها ندارند كه حسابشان جداست.
4- فکر میکنی ما بسیجی نیستیم ؟ پس چرا حالمون از این کارا و عربده کشی ها بهم میخوره ؟ نکنه میخوای بگی مهم ظاهر اون آقایون هست که داشتن عربده میکشیدن !!! برو در مورد خوارج مطالعه کن
5 - حضرت علی ع : خوارج مردمی خشن , فاقد اندیشه عالی و احساس لطیف انسانی , برده صفت , اوباشانی که از هر گوشه ای جمع شده اند و از هر ناحیه ای فراهم آمده اند. این ها کسانی هستند که باید اول تعلیم ببینند , آداب اسلامی به آن ها آموزش داده شود و در فرهنگ اسلامی رشد یابند. باید بر این ها قیم گمارد تا دستشان گرفته شود نه این که آزاد بگردند , شمشیرها در دست نگهدارند و درباره ماهیت اسلام اظهار نظر کنن !!!
آنچه در سیمای خوارج به خوبی قابل مشاهد است , نادانی آن هاست , نادانی ای که در سایه آن فریب خوردن و با مشاهده نیزه های آراسته به قرآن در تردید فرو رفتن امام به آن ها فرمود : شما بدترین مردم هستید. شما نیروهایی در دست شیطانید که از وجود پلید شما برای ضربه زدن نشانه خود استفاده می کند و به وسیله شما مردم را در حیرت و تردید و گمراهی می افکند.... شما گروهی سبک مغز و کم خرد و نادانید !!!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد!‌حالا فهمیدم چطوری زنده شدی!
ضمن مولا علی چه حرف زیبایی زدند. خشونت بعضی ها در رفتار است و خشونت عده ای هم در فکر و گفتارشان!
کسانی که به دیگران تهمت میزنند طبق فرموده آقا کارشان خلاف اخلاق، خلاف شرع و خلاف قانون است و کسانی که به با علمای حقیقی دین مشکل دارند کارشان از ریشه خراب است!
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیما برو فیلم صراطو نگاه کن تدبر کنی متوجه میشی پرتاب مهر از طرف کیه ، خشن و خشونت و افراطی گری چیه ، حزب اللهی ابکی یعنی چی ، خشک مغزی و بی بصیرتی و گوش نکردن به حرف ولایت یعنی چی
اونا اگه ..... بودن بعد از صحبتای حضرت آقا باید میمردن
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی با بصیرت!
1. خیلی چیزها تو فیلمها اثبات میشه(گرفتین چی میگم دیگه) اما اینها ارزش حقوقی نداره.
2.نقد عملکرد لاریجانی: نتیجه: اخلال در سخنرانی لاریجانی(رییس مجلس جمهوری اسلامی)
نقد و بیان انحراف دولت: نتیجه: توهین و فحاشی علیه احمدی نژاد(رییس جمهور جمهوری اسلامی)
پس بیان اشتباه و انحراف افراد عامل تحریک کننده برای عمل بر علیه مصالح نظام نیست بلکه نادانی بعضی افراد عامل است.
همین جبهه پایداری انحراف بهار را هم گفت چرا شما آنها را عامل توهین به رییس جمهور نمیدانید؟ چون هدف شما طرفداری نظام نیست تخریب مخالف خودتان است.
ضمنا اشتباه و بی خردانه بودن کار آنها در حرم یا توهین کنندگان به رییس جمهور به معنای اشتباه بودن محتوای نقدها و درست بودن ایندو نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی با بصیرت دمت گرم
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- تو میخوای اشتباهات لاریجانی یا هر فرد دیگه ای رو با رئیس ..... و عدم تبعیت دائمی و مستمر ایشون از ولایت رو در یک صفحه ترازو قرار بدی ؟ اشتباه یه چیزه انحراف یه چیز دیگه

2- میتونم ازت بپرسم حامیان جبهه پایداری چرا در مقابل عدم تبعیت احمدی نزاد از ولایت در چند سال گذشته کفن نپوشیدن و مثل موضوع سردار علایی در خونه احمدی نزاد نرفتن ؟ چرا در موضوع مشایی و مصلحی ساکت بودن و مهر پرت نکردن ؟ چرا موضوعات انحرافی زنده باد بهار و سخنرانی احمدی نژاد در 22 بهمن و تقابل مدام این فرد با نظرات رهبری ، در سخنرانی های آقایان رسایی و .... در همایش جبهه پایداری مطرح نشد و نمیشه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دمت گرم اخوی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يكي منفي هارومحكم بخونه
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی با بصیرت!
1. اولا بنده اشتباهات ایندو را در یک سطح ندانستم، دوباره آن نظر را بخوانید. ثانیا این کسانی که در مقابل انحراف اینطور رگ غیرتشان بیرون میزند آیا در مقابل فتنه که مقابل علنی با نظام و ولایت بود چنین برخوردی داشتند یا جزء مذبذبین بودند. پس منصف کسیه که در مقابل هرسه انحراف به نسبت هرکدام و به نفع نظام موضع بگیرد نه ناموزون و به نفع اشخاص یا گروهها.
2. قبلا هم گفتم در مواجهه با اشتباهات هرشخص باید جایگاه وی در نظام لحاظ شود پس برخورد با ریسس جمهور کشور که از دید سیاسی جهانیان مهمترین وجهه سیاسی یک کشور محسوب میشود و یا رییس مجلس، با برخورد با دیگران باید متفاوت باشد آیا از کلام رهبر چیزی جز این میتوان فهمید؟البته نوع انحراف و چگونگی ابراز انحراف هم مهم است اینکه گروهی به رهبر نامه بنویسند که جام زهر را بنوش با اینکه کسی در مخالفت با حکم رهبر(آن هم درشرایط هجمه سنگین مخالفان دولت) از ایشان اجازه بگیرد که چند روز کار نکند(هرچند به ادعای خودش) تفاوتش بسیار زیاد است.
اگر بخواهیم اینگونه مصداقی صحبت کنیم اینجا امکان ندارد به علاوه کسی مدعی این نیست که جبهه پایداری ذره ای اشتباه ندارد حرف اینجاست که از میان حرفها و تفکرات موجود ما باید تشخیص دهیم که کدام یک به گفتمان رهبر انقلاب نزدیک تر است که به نظر بنده از صحبتهای خود ایشان بهتر میتوان فهمید.
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناسی که میگی منفی هارو بخون :

اگه تاريخ اسلام و پيش از اون رو مطالعه كنيم در مى‏يابيم که پيروان حق و خداپرستى معمولاً در اقليت بودن ؛ براى نمونه
1. اصحاب حضرت موسى‏ عليه السلام در اقليت بوده‏اند
2. ياران و حواريون حضرت عيسى‏ عليه السلام اندك بودند
3. اصحاب كهف 313 نفر بودند
4. پيامبر اكرم‏ ص رو پس از سه سال تبليغ طاقت فرسا تنها 40 نفر همراهى كردن
5. در جنگ بدر ياران پيامبر اسلام 313 نفر و سپاه دشمن را بيش از 1000 نفر تشكيل مى‏دادن
علي ايحال مطلب در اين باب زياده فقط داشته باش که اكثريت نشانه حقانيت نيست ، مانند ياران امام حسين در دشت كربلا كه نسبت به دشمنانشون در اقليت بودند ، و با اسندلال تو حقانیت با اونا نیست !!
ملاك حق يا باطل بودن يك مكتب، تعداد جمعيت هواداران اون نيست. قرآن كريم در آيات متعددى راجع به اين مسأله مى‏فرمايد :
1. بيشتر آنان را سپاس‏گذار نخواهى يافت.
2. اولياى او نيستند، مگر پرهيزكاران، ولكن بيشتر آنان نمى‏دانند.
3.و اندكى از بندگان من سپاس‏گذارند.
كسى از اميرمؤمنان على‏ ع پرسيد : كه چگونه مى‏شود مخالفان تو در جنگ جمل كه اكثريت نسبى را تشكيل مى‏دادند باطل باشند؟ حضرت فرمودند: ان الحقّ و الباطل لا يعرفان بأقدار الرجال، أعرف الحق تعرف أهله، أعرف الباطل تعرف أهله حق و باطل با تعداد پيروان، شناخته نمى‏شود، حق را بشناس! اهل آن را خواهى شناخت، باطل را بشناس! اهل آن را خواهى يافت اگه اكثريت نشانه حقانيت باشه ، بايد بپذيريم که همه شيعيان و سنى‏ها باطلن و بايد همه از اسلام دست برداريم !!! زيرا الان اكثريت مردم جهان غير مسلمانن مثلا كشور چين با بيش از يك ميليارد جمعيت و هند با قريب به يك ميليارد نفر، در اردوگاه غير مسلمانان هستن و نسبت به جمعيتشون تعداد بسيار اندكى مسلمان دارن
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا نیما جوری حرف میزنی که انگار من طرفدار لاریجانی یا قالیباف یا .... هستم ! من که از اونا دفاع نمیکنم من در مورد جبهه پایداری حرف میزنم
بعد از حادثه قم حضرت آقا در موردشون فرمود : آنچه اخيراً در قم روی داد، اقدامی غلط است و بنده كاملاً مخالف اين كارها هستم كه قبلاً هم نظير آن در مرقد مطهر حضرت امام (ره) اتفاق افتاد و به مسئولان تذكر دادم جلوی اين كارها را بگيرند.
رهبر انقلاب افزودند: كسانی كه راه می افتند و شعار می دهند اگر واقعاً حزب اللهی و مؤمن هستند بدانند كه اين كارها به ضرر كشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنايی به اين حرفها ندارند كه حسابشان جداست.
این جماعت کجا میتونن نزدیکترین گفتمان به رهبری باشن ؟ ...........................

چی ؟ :
کسی در مخالفت با حکم رهبر(آن هم درشرایط هجمه سنگین مخالفان دولت) از ایشان اجازه بگیرد که چند روز کار نکند !!!

آقا نیما معذرت از شدت خنده توان ندارم ادامه بدم وای مردم ..... غش غش غش
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای محمد زاده!
1. اگر درباره جبهه پایداری صحبت میکنی پس چه ربطی به حوادث قم و حرم امام داره؟ شما متاثر از تبلیغ مخالفان پایداری اول مفروض گرفتی که این اتفاق مرتبط با اینهاست بعد داری نظر میدی در صورتی که خود پایداری ها هم اعلام کردند که این کارها اشتباه است. اما مخالفان فقط به اشتباه بودن این کارها اشاره میکنند تا در پناه این به علت بروز این اشتباه توجه نشه درحالیکه جبهه پایداری ضمن اشتباه دونستن این کارها میگه اشتباه طرف مقابل هم هست اونو فراموش نکنید.
2. اگر با دقت بخونی نمیخندی نوشتم " به ادعای خودش" یعنی کسی که علنا مخالفت میکنه با کسی که برای مخالفتش توجیه میاره اما ما میدانیم که او مخالف است تفاوت دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم*** موجیم که آسودگی ما عدم ماست

زنده باد بهار

زنده باد بهار

زنده باد بهار
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قابل توجه محمد م...
اولا که کوچک زاده و رسایی جز جبهه پایداری نیستن. شما که تو سیاستی و واسه خیر و صلاح این مملکت جوش میزنی عجیبه که اینارو نمیدونی. البته شاید هم میدونی و ...
ثانیا اون جلساتی که در مسجد اهل بیت بوده و شما در اون فیلم تکه هایی از جلسات اون را دیدید، بعد از فتنه سال 88 برگزار میشده و ربطی هم به جبهه پایداری نداره در صورتی که این جبهه از 19 ماه پیش شکل گرفته.
ثالثا جبهه پایداری هم مانند بقیه دلسوزان نظام این حرکت زشت را که موجب مکدر شدن خاطر امام زمان و رهبری و دوستداران نظام شد، محکوم کردند ولی ظاهرا بعضیا اخبار رو گزینشی و سلیقه ای میخونن.
رابعا ما نگفتیم پایداری ها معصومند و خودشون هم این اعا رو ندارند.
خامسا شما دقیقا بگو مشکلت با اینا چیه؟ با حرفاشونه؟ با افرادشونه؟ با رئیسشونه؟ با طرز فکرشونه؟ اگه مشکلی با هرکدومشون ÷داری مستند بگو نه مثل کامنتهای قبلی که بدون سند و در راستای سیاه بازی رسانه ای علیه این جبهه بوده.
سادسا شما باید این حزبها و گروهها رو با هم مقایسه کنید و ببینید کدوم معقول تر اصولتر و بیشتر در راستای اهداف انقلاب است.


البته یه چیزی خیلی روشنه و کسیکه عقل سلیم داشته باشد متوجه این مطلب میشود: اینکه همه دست به دست هم در تخریب جبهه ای تلاش میکنند که ولیفقیه نابترین عناوین را در مورد موسس آن بیان داشته اند. واقعا جای تامل داره. البته مخالفین این جبهه بارها گفته اند که نباید بگذاریم این تفکر خالص بالا بیاید در حالی که رهبر در مشهد در بیان شرایط انتخاب کاندیدا فرموده بودند " رئیس جمهور آینده باید مزایای قبلی ها را داشته باشد و معایب آنها را خیر"، و این یعنی خالص سازی.

ضمنا دوستان باید اخبار رو با ذهنی باز و به دور از تعصب دنبال کنند، چرا که حضرت امیر میفرمایند تعصب از نشانه های جهل است
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1-کوچک زاده و رسایی نباشن خطشون و ...... رفقاشون هست
2-کادرسازی و کار کردن تشکیلاتی براساس یک تفکر خاص زمانبر هست و تفکر جبهه پایداری سالهاست در کشور وجود داره
3-خوبه محکوم بکنن و پشیمون بشن از خدامونه
4-دکتر عبدالرضا داوری ،فعال سیاسی و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی و از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی در گفتگو با خبرگزاری آریا گفت:جبهه پایداری زیر مجموعه گفتمان دولت است. جبهه پایداری به گفتمان دولت نزدیکترین است در انتخابات 92جبهه پایداری و دولت که یک گفتمان دارند با هم یکی می شوند و در برابر گفتمان هاشمی قرار می گیرند.
5-من شخصا دنبال کسانی هستم که کمترین شائبه ای در مورد فتنه و انحراف در مورد اونا مطرح نباشه
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۸
۱۲۹
1- میشه سرمایه آقای ....... در خلاف جهت سیاستهای جریان انحرافی هزینه بشه ؟ نچ
2- گفتمان پایداری محصولی ، کوچک زاده و حسینیان یک گفتمان مشترک با دولت است
3- مجریان و پشت پرده پرتاب مهر در حرم حضرت معصومه را فراموش نکنید
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میشه افراطی‌ها و اهل تهمت دست از رفتار خلاف شرع و خلاف اخلاق و خلاف قانون بردارند؟ نه
مرده باد بهار حجتیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میشه خوارج بفهمن ؟ نه نه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما منحرفان از خط فکری کوته بینانه شما هستیم

مثل اینکه جدی جدی باورتان شده است که با رد صلاحیت مشایی و خاتمی به نان نوایی می رسید

ا
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نادانان مولا علی و اهل بیت امام حسین را خارجی(خوارج) مینامیدند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد م... فقط ادعای بدون دلیل میاری که به درد کوچه بازار و اینکه با همینا سرگرم باشین میخوره، چیزی رو ثابت نمیکنه.سه تا سوال مطرح کردی همش همینطوری.
بهتره به جای شلوغ بازی مدرک درست و حسابی بیاری و گرنه با چند تا ناچ و نوچ نوشتن نه تنها کسی قانع نمیشه بلکه به ماهیت این سیاه بازی ها پی خواهد برد.
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی آقا شما راه خودتو برو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
184منفي در3نظرتقديم محمدحراف.خجالت داره والا.من جاي توبودم ديگه نظرنميذاشتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقيقا500-در3نظر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میشه بدون سند و مدرک فقط به این و اون تهمت بزنیم؟ بله
اما آیا میشه اون دنیا جوابشو پس ندیم؟ نه نه نه
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۷۰
۳
همش حرفای نامربوط می زنید
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۱۴
۲
حسینیان:"ما فکر می‌کنیم دلیل آن‌ها(نامه نگاران) برای اتخاذ این رویکرد اتحاد و ائتلاف‌ میان جبهه پایداری و طیف حامیان دولت است."
نبویان:"فکر مشائی از اسلام و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله زیادی دارد و به تعبیر من اندیشه‌های او از اندیشه‌های اسلامی منحرف است."
گزینه های احتمالی جبهه پایداری: لنکرانی، جلیلی، فتاح
تیتر صراط:"احتمال ائتلاف جبهه پایداری با دولت قوت گرفت"
به این میگن تقوای رسانه ای و صداقت.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دمت گرم نیما
آقایان انتخابات را به صحنه ای برای دعوای سیاسی و یا رو کم کنی و انتقام تبدیل کرده اند، غافل از اینکه این هم وظیفه دینی و الهیست و در چنین مسائلی حب و بغض شخصی راه نباید داشته باشد.
محمدزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۷
۶۸
حضرت امام خامنه ای :
آنچه اخيراً در قم روی داد، اقدامی غلط است و بنده كاملاً مخالف اين كارها هستم كه قبلاً هم نظير آن در مرقد مطهر حضرت امام (ره) اتفاق افتاد و به مسئولان تذكر دادم جلوی اين كارها را بگيرند.
رهبر انقلاب افزودند: كسانی كه راه می افتند و شعار می دهند اگر واقعاً حزب اللهی و مؤمن هستند بدانند كه اين كارها به ضرر كشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنايی به اين حرفها ندارند كه حسابشان جداست.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بی برو برگرد این حرف درست است و کسانی هم که این اتفاق را به جبهه پایداری نسبت میدهند طبق فرمایش رهبر کارشان خلاف قانون، خلاف شرع و خلاف اخلاق است.
یک عده کم عقل آن کار را انجام دادند در مقابل عده‌ای کم عقل هم به پایداری نسبت میدهند و نتیجه این میشود که هم به رییس مجلس جمهوری اسلامی توهین شد هم به ساحت مقدس حرم حضرت معصومه و هم یک عده بی عقل به علامه مصباح و دیگر بزرگان توهین کنند. در مجموع هم جلوه بین المللی این قضیه از همه نظر به ضرر است.
محمدزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی به نظر حضرتعالی حضور افراد مشترک در میتینگ پرتاب مهر و جلسه جبهه پایداری اتفاقی بوده است و ایا از نظر شما محتواس سخنرانی های اقیان در سلسله نشستهای بصیرت نمی تواند به عنوان حداقل یک عامل تحریک کننده سبب این حرمت شکنی تلقی شود؟
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عامل تحریک کننده:
نقد عملکرد لاریجانی: نتیجه: اخلال در سخنرانی لاریجانی(رییس مجلس جمهوری اسلامی)
نقد و بیان انحراف دولت: نتیجه: توهین و فحاشی علیه احمدی نژاد(رییس جمهور جمهوری اسلامی)
پس بیان اشتباه و انحراف افراد عامل تحریک کننده برای عمل بر علیه مصالح نظام نیست بلکه نادانی بعضی افراد عامل است.
همین جبهه پایداری انحراف بهار را هم گفت چرا شما آنها را عامل توهین به رییس جمهور نمیدانید؟ چون هدف شما طرفداری نظام نیست تخریب مخالف خودتان است.
محمدزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب نیما و دوستان جبهه پایداری چند سوال ساده:

1.قبول دارید دوستان جبهه پایداری بعد از دو اتفاق تلخی که رهبری محکوم کردند یعنی حرم امام و حرم حضرت معصومه، از ان دو اتفاق دفاع و در صدد توجیه ان برآمدند؟
البته پاسخ مثبت است و غیر قابل انکار، پس نتیجه اینکه شناخت و استنباط و بصیرت این اقایان با بصیرت و تحلیل رهبری حداقل در برخهی مسایل بسیار دور است لذا نمی توان زیاد روی تحلیل های اقایان حساب کرد.

2.شما گفتید نقد نمی تواند عامل تحریک کننده باشد؛قبول منتهی دوستان اولا در نقدشان زیاده روی کردند و اسناد ان هم موجود است در حالی که رهبری فرمودند "دفاع " رییس مجلس قدری زیاده روی بود.
استفاده از لفظ دفاع که عملی مشروع است و تاکید بر اینکه قدری زیاده روی بود نقد باز هم نشاندهنده فاصله زیاد اعضای جبهه با بصیرت رهبری و تحلیل ایشان است.

3.بله نقد نمی تواند تحریک کننده باشد البته به شرط اینه منصفانه بوده و در ضمن ناقد بر اینکه نباید از نقد او سو استفاده شود تاکید کرده و همگان را به رعایت قانون دعوت و پرهیز از اقدامات پرتابی دعوت کند.نکته ای کهخ رهبر انقلاب دقیقا اشاره کردن دو گفتند سخنان من سبب نشود از فردا کشانی راه بیفتند و....
و این یعنی باز هم فاصله زیاد بین بصیرت و تحلیلهای رهبری رهبری و بصیرت و تحلیلهای اقایان.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب محمد زاده!
1. کاملا اشتباه کردید آنها همان موقع موضع گرفتند اما مخالفشان مدعی حمایت آنها شدند. میتوانید به مجلات و سایتهای آنها مراجعه کنید
2.با چه مدرکی میفرمایید در نقد زیاده روی کردند؟ به فرض صحت زیاده روی در نقد برضرر خود گوینده تمام میشود و اشتباه آن را روشن میکند نه اینکه موثرتر شود. درضمن اینکه در آن قضیه ریسس مجلس در موضع دفاع بود روشن است چون به او و برادرانش اتهام وارد شده بود اما این به این معنا نیست که در موارد دیگر و عملکرد خود بیخطا بوده و نقدها هم مربوط به عملکرد اوست..
3. دقیقا این مخالفان جبهه پایداری بودند که با این کلام رهبر شروع به تخریب کردند. اگر آنها به فرض در تحلیلشان اشتباه کرده باشند(که عرض کردم اشتباه بودنش را) اما اینها در مقابل کلام صریح رهبر که نیاز به تحلیل نداشت دارند خلاف میکنند حال روشن است فاصله کدام با رهبر بیشتر است.
محمد زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست گرامی جناب نیما،چند نکته:

1.اولا به گواهی اسناد موجود و اعلام مواضع اقایان جبهه پایداری و رسانه های حامی انها در حادثه حرم حضرت امام این دوستان یکصدا در جهت تخطئه سید حسن و توجیه اقدام صورت گرفته برامدند.

یک نمونه، حمید رسایی: سید حسن خمینی نباید از مردم گله داشته باشد. اين مردم نبودند كه اجازه صحبت به سيدحسن ‌ندادند، بلكه خود وي بود كه ‌با حمايت از فتنه‌گران و همراهي با آشوبگران و به نوعي فاصله گرفتن از مردم، موجب شد‌ نتواند صحبت كند.

البته سخن در تایید مواضع سید حسن نیست بحث این است که نوع نگاه و تحلیل اقایان پایداری با رهبری حداقل در برخی موارد بسیار متفاوت است.

در قصه قم هم پوشش مثبت اخبار حادثه در سایت رجا هنوز موجود است می توانید ببینید و بخوانید و ماجرای تذکر یک مقام عالی رتبه نظام که در مصاحبه مهر با اقای اقا تهرانی تایید شد مویدی بر خطا در تحلیل و موضعگیری نامناسب اقایان است.لذا جایی برای انکار نیست.

2.مدرک آن محکوم کردن مساوی لاریجانی و احمدی نژاد است که البته در برخی موارد برخی از این دوستان گناه اصلی را اصلا به گردن لاریجانی انداختند تا احمدی نژاد و این باز هم با نگاه رهبر و تحلیل ایشان بسیار متفاوت است.البته دوستان می توانند نگاه متفاوت داشته باشند اما این با سایر ادعاها تطابق ندارد.

3.زیاده روی در نقد هنگامی که مخاطب به ناقد اعتماد دارد و گوش بدهان اوست در همان مجلس سبب ضرر ناقد نخواهد شد بلکه بعدا با روشن شدن قضایا به ضرر تمام خواهد شد مثل اتفاقی که الان افتاده و مشخص شده چقدر بین تحلیل و بصیرت رهبری با تحلیل و بصیرت اقایان فاصله است.

4.چنان که گفتم ناقد می تواند با گوشزد کردن به مخاطب مبنی بر پرهیز از اقدامات خودسرانه مانع از انجام ان شود چنان که رهبری این کار را کردند اما خطبای پایداری نه تنها چنین نکردند بلکه با تحریک مخاطبان حداقل زمینه ساز این اقدام شدند، اما اینکه "مخالفان جبهه پایداری با این کلام رهبر شروع به تخریب کردند" اگر چنین کردند انها هم کار غلطی انجام دادند من که هوادار مخالفان پایداری نیستم و این خطای انها توجیه کننده خطای پایداری نیست..
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای محمد زاده!
1. در این جمله ای که از آقای رسایی نقل کردید بحث درست یا غلط بودن رفتار مردم نیست و اتفاقا بیشتر به غلط بودن کار مردم اشاره دارد زیرا دارد خطاب به سید حسن خمینی میگوید شما در مقابل رفتار اشتباه مردم حق نداری طلبکار شوی چرا که این ناشی از اشتباهات شماست.
اما کسی که با پایداری مخالف است فقط به این جنبه که دارد به سید حسن تذکر میدهد نگاه میکند.
درمورد قم هم بنده همچین موردی ندیدم شما که میفرمایید هنوز در سایت هست لطفا ادرسش را قرار دهید تا ما هم ببینیم.
2. نه در آن جلسات این دو به طور مساوی نقد میشوند و نه پس از آن یکشنبه به طور مساوی تخطئه شدند(دست کم در زبان بزرگان جبهه پایداری. گرچه ممکن است افرادی اینگونه اظهار نظر کرده باشند که حتما اشتباه است اما نظر شخصی اوست نه جبهه پایداری) شما با چه مدرکی میگویی یکسان رد شدند.
3.بالاخره ما متوجه نشدیم آن قضیه سازماندهی شده بود یا بواسطه تحریک بود. اگر سازماندهی شده بود که ربطی به نقد ندارد و اگر از روی تحریک چرا اینهمه شرکت کننده تحریک نشدند و چرا کسانی که در این جلسات شرکت نمیکنند تحریک شدند؟ چون بسیاری از کسانی که در اخلال شرکت داشتند حتی یکبار هم در آن جلسات شرکت نکردند. اما در مقابل عده زیادی با تحریک رسانه های مخالف جبهه پایداری دارند بدون مدرک اثبات شده و برخلاف نظر صزیح رهبر این جبهه و حتی متاسفانه علامه مصباح و آیت‌الله خوشوقت را تخریب میکنند.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای محمد زاده بازم که تکراریه بالا جواب دادم.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای محمد زاده....
در زمان حوادث حرم امام اصلا جبهه پایداری شکل نگرفته بود تا از طرف آنها اعلام موضع شود. و اگر منظور شما افراد آن است که باید گفت که موضع گرفته اند و شما از آن غافلید. رسایی و کوچک زاده عضو پایداری نیستن. لطفا اطلاعاتتون رو آپدیت کنید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای محمد زاده....
اگه معیار شما بصیرت رهبری است و کسیکه به بصیرت ایشان نزدیکتر باشد مورد تاییدتر است، باید خدمت شما بگویم که رهبر معظم عینا بصیرت علامه مصباح را مورد تایید قرار دادند و آنرا از نقاط قوت ایشان دانستند.(سخنرانی مقام معظم رهبری در سفر سال 89 به قم).
اگر ملاک شما واقعا این بود که بسم الله... اگر نه لااقل آزادمرد باشید و اصل مطلب را بگویید.
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرف نيما كاملا صحيحه
داداش كجا بودي اون موقع كه صراط فيلم به قول خودش شورشيان حرم حضرت معصومه رو پخش ككرد و افشاگري كرد بعد اين وسط بي گناه لاريجاني شد و گناه كار به برداشت خودشون جبهه پايداري .
حالا اون موقع هي ميگفتم اين كار صراط اشتباهه با استدلال كمتر كسي قبول ميكرد اي كاش بودي نيما كمكم ميكردي
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۷
۹۴
خوارج و منحرف نه نه نه
نیما
|
UNITED STATES
خوارج کسانی بودند که مولا علی را بی دین میدانستند همچنان که کسانی امروز به شخصی نسبت بی دینی میدهند که از نظر رهبر، اسلام شناس حقیقی است. خوب است اگر بفهمند!
بسیجی با بصیرت
|
UNITED STATES
خوارج یعنی مدعی دینداری ولی نفهم خشن افراطی منافق نهایتا ابن ملجم
..........
|
UNITED STATES
برو عمو انحراف چی دیگه ؟
فتنه چه صیغه ای ؟

شما ها همتون اقتدار گرایید

لقب اقایون اصولگرا چیست ؟ ( مغر فندقیان )
کشور را قبضه کردید بس دیگه
دست از سر قدرت اجرایی بر دارید
نیما
|
UNITED STATES
جناب ........... رفیقات رفتن انگلستان تو جاموندی!
ناشناس
|
UNITED STATES
نیما تو همون حامی جبهه ی سوم نیستی
نیما
|
UNITED STATES
جناب ناشناس جبهه چندم فرمودین؟
منطقه ممنوعه ما اصول اساسی انقلاب است و فعلا جبهه پایداری نزدیکترین جبهه به این اصول است.
منحرف
|
UNITED STATES
نیما خان من بهاری هستم
شما باید بدانی که جبهه پایداری از خط فکری حاج محمود پیروی می کند
تا حالادیدی کسی از این جبهه به حاجی و مشایی چپ نگاه کنه
یادمه روز پرتاب مهر به لاریجانی (در خیابان های اطراف)شعار برخی ها زنده باد بهار بود
البته با تمام وجود از چنین کاری لذت بردم
منحرف
|
UNITED STATES
ضمنا یادم رفت بگم
وزرای اخراجی و مستعفی دولت که با حاجی هم اهنگ هستند جبهه را تشکیل دادند

از خودت پرسیدی چرا متکی یا پور محمدی جز اینها نیست ؟
چرا فتاح لنکرانی و .... موضع محکمی در مورد دولت ندارند ؟

در اخر بهت بگم که تو هم از خودمونی ولی نمی دونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بسیجی با بصیرت
|
UNITED STATES
منحرف به نیما بگو مردی منتها بدنت داغه هنوز متوجه نشدی !
نیما
|
UNITED STATES
شما اگر واقعا بهاری باشی باید این حرف را بزنی اتفاقا متفکرین! شما مانند د....و... نیز دائما از این نوع حرفها میزنند اما از طرفی میگویند هر کسی رای بیاورد غیر از پایداری چون سختترین ضربه را از پایداری خوردند ضمنا این پایداری است که دارد انحراف آنها را کاملا علمی بیان میکند نه با هیاهو.
اما اگر بهاری نیستی که از نوع نظرت این بیشتر احتمال میره که خوب معلومه واسه چی داری این حرفها رو میزنی.
منحرف
|
UNITED STATES
نیما تو به من بگو از جبهه ی پایداری بهترین نفر که میتونه رای داشته باشه کیه
محمد (م .....)
|
UNITED STATES
کوچک زاده حسینیان الهام !!!
نیما
|
UNITED STATES
جناب منحرف!(خدا نکنه منحرف باشی یک اسم خوب بنویس)
1. مقام معظم رهبری فرمودند "اصلح" را انتخاب کنید و علامه مصباح هم فرمودند شما تبلیغ اصلح را بکنید خدا کاری میکند که مقبول هم بشود. امام خمینی فرمودند "ما مامور به وظیفه هستیم نه نتیجه" نتیجه دست خداست.
2. سال 84 هم میگفتند احمدی نژاد رای نمی‌آورد و نظرسنجیها هم تایید میکرد اما آقای مصباح گفت رای میاورد و رای هم آورد.
علی
|
UNITED STATES
جناب منحرف...... واقعا اسم با مسمایی داری
چند تا سوآل؟
1- اگه خط فکریشون یکی بود پس چرا الان با هم کارد و پنیر هستن؟
2-اینکه گفتی تا حالا دیدی کسی از اینا به حاجی و مشائی چپ نگاه کنه نشون میده یا هنوز خوابی یا تو رختخواب.
3-قضیه پرتاب مهر هم که معلوم شد کار شماها بود. اگه نبود چرا استاندار قم توبیخ شد؟
4- اینکه میگی اون وزرا با حاجی هم آهنگ هستن پس چرا اخراج شدن؟ اونم با اون وضع

لطفا چیزایی رو که میشنوید و یا تو سایتهایی که واسه جریان خاصی هستند میخونید، اول با عقل خودتون اونو بسنجین و سبک و سنگینش کنید بعد حفظشون کنید و جای دیگه بیان کنید
منحرف
|
UNITED STATES
نیما من هوادار دکتر محمود احمدی هستم 8 ساله که با تمام خوبی ها و بدی هایی که داشته دوستش دارم از خاکی بودن مردمی بودن ، صبوری ، پرکاری و..... لذت میبرم

برای این نام کاربری ام منحرف گذاشتم چون در حال حاضر از نظر دوستان ،لقب هرکس ایشان ستایش کند منحرف است
نیما
|
UNITED STATES
جناب منحرف!
مطمئنا عده ای بی انصاف فقط به دلیل مخالفتشان با دولت، علیه دولت حرف میزنند و حتی آن زمان که رهبر به صراحت در زمینه های مختلف از ایشان حمایت میکرد، آنها در مخالفت سخن میگفتند اما ما طرفداریمان هم به عشق رهبر عزیزمان و به دلیل همراهی او با رهبر و آرمانهای اصیل انقلاب و شهدا بود و انصافا هم ایشان در دوره خود سخت کوش بودند اما هنگامی که انحراف را در ایشان و اطرافیانشان داریم میبینیم و دین شناسان حقیقی(نه کسانی که به دلیل خصومت شخصی و سیاسی حرف میزنند) دارند انحرافات آنان را تبیین میکنند یقینا در نزد خدا هیچ حجتی برای ادامه هواداری آنها نداریم. پس این به ما برمیگردد که ببینیم چرا هوادار او بودیم؟
بیخیال
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۴
۲۲
از شما چنین انتظاری نداشتم
محمد
|
UNITED KINGDOM
قربونت برم حرف دلم رازدی.
میثم تمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۲۸
۱۱
میثم تمار امام اقا سید علی خامنه ای فقط سعید جلیلی است اسلام ناب محمدی فقط در پایداری است بقیه همه محافظ کار منفعت طلب هستند.....................
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست بیچاره من !
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه رهبری معظم نفرمودن که من یک رای دارم و نظرمن رو هم کسی نمیدونه. ایشان صریحا از گفتن این حرفها که نظر فلان کس به نظر اقا نزدیکتر است نهی کردن. وحالا شما داری اینجا نیت خوانی میکنی؟!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این بنده خدا که نگفت نظر اقا این است میگه به نظر من فلانی این لیاقت را داره. ضمنا کسی از نظر آقا نمیتونه مایه بذاره اما کسی اگر بگوید فلان مطلب به کلام و فرمایش ایشان نزدیک است مشکلی ندارد شما هم میتوانی بررسی کنی کلام آقا را تا ببینی درست گفته یا نه. خیلی ساده توضیح دادم.
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا عجيبه مگه دختر شيرازي رهبر رو هم قبول دارن ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
هم طرفدار خاتميه هم طرفدار ولايت فقيه هم طرفدار لاريجانيه هم طرفدار قاليبافه از اون ور مخالف انحرافيونم هست
اين ديگه چه مدلشه ؟؟؟؟؟
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به به
این دختر شیرازیه
نخود هر آشی
همه جا هست
آفرین
چند میگیری می نویسی؟
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی و مرتضی کلا فکر کردید فقط خودتون آدمید ، یک شخص و جریان خاص به خودتون تعلق داره نه اینطور نیست!
اگه فقط یه ذره ، فقط یه ذره به قول خودتون ولایتمدار بودید اینطور با یک نفر حرف نمیزدید! برید کلاه خودتون رو قاضی کنید ولایتمدارنماها!
آقای بسیجی فکر نکن نمیفهمیم کی هستی اسم خودت رو راحت عوض میکنی تند تند کامنت میزاری! یکی راست میگفت!!
درضمن منم هم رهبرمو دوس دارم هم عاشق خاتمی ام!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا امید 17 ساله!
یه جای دیگه دختر شیرازی هم نوشته بود هم رهبر دوست دارم هم خاتمی اونجا هم گفتم مطمئنم دارید راست میگویید و این عقیده قلبی شماست اما وقتی این امکان دارد که من ندانم که تفکر و خط مشی خاتمی با رهبر منافات دارد و فکر کنم خاتمی هم در مسیر رهبر که به فرموده امام خمینی مسیر اسلام ناب محمدی(ص) هست، باشد اما اگر بدانم راه او جداست که نمیتوانم هر دو را دوست داشته باشم.
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببین داداش این نظر شماست که راه دو نفر رو جدا از هم میدونی!
خیلیا هم فکر میکردن راه رهبری و احمدی نژاد با هم یکیه اما فکر کنم الان به اشتباهشون پی بردن! پس زود قضاوت نکن!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا امید 17 ساله!
اگر کسی چشم ببنده و حرف بزنه عاقلانه نیست.
اینکه راه احمدی به رهبر نزدیکتر بوده را خود رهبر فرمودند و در سخنرانیهاشون هم از جنبه‌های مختلف دولت تعریف کردند اما حالا که اون تغییر مسیر داده نه رهبر اون تعاریف را دارد نه کسانی که قبلا حمایتش میکردند چون آنها به دنبال رهبر حرکت میکنند.
پس من زود قضاوت نکردم. هم سخنان رهبر با هیات دولت خاتمی را خوندم هم با دولت احمدی هم سخرانیهای ایشان در آن زمان را گوش کردم و هم در دوره نهم و هم دوره دهم.
رهبر مهاجرانی را در جلسه دولت با ایشان راه ندادند! اما خاتمی او و کارهاش را درست میدونست. البته انحراف فکری خاتمی و اطرافیاش روشنتر از این حرفهاست اما برای شما که همه چیز را انکار میکنی اینارو نوشتم.
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اي بابا باز اميد خامي كرد يه حرف پروند .
اولا من فقط يه نفرم عزيزم با اسم بسيجي اگه يكي گفت من يه نفرم با چندتا اسم اشتباه كرد من كه تعارف ندارم يه نفرم با يه اسم
دوما يه آدم چطور هم خاتمي رو قبول داره هم حضرت آقا رو ؟؟؟؟؟!!!!!!!
خودت ميفهمي داري چيكار ميكني ؟؟؟؟
آقاي خاتمي مرد بسيار پاك بودن و از سران فتنه هم بودن عليه نظام كار ميكردند و همينطور نوكري آمريكا بعد آقا رو هم قبول داشتن حالا اين شده حكايت تو . داداش برو كلاهتو قاضي كن بفهم داري چيكار ميكني خاتمي ضد نظام اسلاميه اگه اينطور نبود روز عاشورا سكوت اختيار نميكرد عزيزم
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببین بسیجی یه نگاه کن ببین حرفات چقدر خریدار داره ... همین شماها بودید مملکت رو به این روز انداختید حالا الان به جای عذرخواهی دو قورت و نیمتون هم باقیه!؟!؟
واقعا رو دارید! اینهمه تهمت زدی کنتر که نداره بازم بگو ، خاتمی به مردم دروغ نگفت عوام فریب نبود!
بعدش اون کسی که باید کلاهشو قاضی کنه شماها هستید حرف خودمو تحویل خودم ندید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۳
۴۳
افراط گرایان هرگز .......مگر زمانی که قصد نابود کردن همه چیز رو داشته باشیم اوضاع امروز نتیجه دردست گرفتن امور توسط اینهاست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه دودوتا چهارتا کنی میبینی وضعیت امروز بیشتر نتیجه 16 سال دولت اطلاحات تفریطی!!!! است.
اسمال چارلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۳
۱۱۷
چی شده ؟
دوباره تا نام بهار و پایداری رسید همتون جبهه گرفتید
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون عده ای نادان گمان میکنند این دو یکی هستند و عده ای فرصت طلب هم از نادانی آنها سوء استفاده میکنند پس به ناچار باید بارها فریاد زد که جبهه پایداری با هر انحرافی از مسیر اصیل انقلاب مخالف است.
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چارلی اخه بهار همون پایداری و پایداری همون بهار هست! دم خروس بدجور زده بیرون!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیما جا واسه بعضیا هر چی هم که تکرار کنی بازم یه چیزایی در گوش فلانی خوندنه.
دم خروس و نشون بده تا همه حرفاتو باور کنن. صرفا ادعا خیلی راحته
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چاپلين جان
هيچ وقت اين دو تا يكي نيستن عزيزم
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینم یه نمونه از همونا که فکر میکنند وادی سیاست هم مثل قهر کردنهای دوره مدرسشونه.
بیخیال
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۵
۱۶
از شما چنین انتظاری نداشتم
بسيجي
|
UNITED STATES
از اوباما چه خبر ؟؟؟؟
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۷۴
۲
شماها با آقا تهرانی و حسینیان و لنکرانی و محصولی و .....کلاً پایداری مشکل دارید و مخالفید...خب....حضرت مصباح رو میخواین چیکارش کنین.....ایشون که بفرموده حضرت آقا مطهری زمان هستن..و در ایان فتنه واقعاً کار عمار گونه کردند...شما بگید کدوم یک از گروههای دیگه فردی به جامعیت حضرت مصباح رو در پیشانیشون دارند...و هم چنین مرحوم حضرت آیت الله خوشوقت...که فقط نظرشون رو پایداری بوده و بس....
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفانه عده ای نه تنها با علامه مصباح و آیت الله خوشوقت که حتی با ولی فقیه هم مشکل دارند گرچه خوشبختانه بعد از88 بیشتر آنها رفتند امریکا و انگلیس و حالا از شبکه هاشون پیام میدن به داخلیها
اما عده ای هم ولایتی هستند و دیندار ولی خوب هنوز نتونستند دین وسیاست را با هم تلفیق کنند!
و عده ای هم وقتی پای منافع دنیایی بیاد دین فراموششان میشود.
و از همه بدتر کسانی که برای منافع دیگران آخرت خود را فراموش میکنند.
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیر علی و نیمای بهاری! شماها لازم نکرده دم از ولایتمداری بزنید! چون اصولا پرتابگران مهر و کفش یعنی منحرفان خوارجی با واژه ولایت کلا بیگانه هستن!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اما طرفداران خاتمی و جام زهر و فتنه88 پیرو حقیقی ولایت هستند!!!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیما نه لابد طرفداران دوستی با مردم اسرائیل پیرو حقیقی ولایت هستن! جوک جالبی بود!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر نگاهی به نظرات بندازی بعد نظر خودت را افاضه کنی از این سوتیها نمیدی! در چندین نظر نوشتم مخالفم از هر نوعش و جبهه پایداری که فعلا درست میدونمش تنها گروهیه که به صورت علمی و اعتقادی انحراف و ریشه آنها را بیان کرده نه مثل مخالفان دولت(خصوصا از نوع جام زهر و علاقه مندان به خاتمی) که فقط انحراف انحراف میکنند و خودشون هم نمیدونند انحراف کدوم طرفیه!
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طرفدارن خاتمی پیرو حقیقی ولایت امام علی(ع) هستند!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیر علی منطق ساده و درستی آوردی که در رد اون عاجزند.
بعضی غرض دارند و بعضی مرض. بعضی هم هر دو. عده ای دیگر هیچکدام را ندارند و الکی این وسطا میچرخن... مثل د.خ.
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نيما تو وضو داشتي اسم خاتمي رو آوردي ؟؟؟
ايشون كم الكي نيستن كه ... هركسي همچين لياقتي نداره!!!!!
نگو دختر شيرازي ناراحت ميشه به غيرتش بر ميخوره
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه اتفاق جالب؛ امید 17 ساله یه حرفی زده که خودش هم تعجب کرده.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی دمت گرم. واقعا هم تعجب داره ادعای ولایت امام علی بدون تبعیت از ولی فقیه.
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیما در مورد ولایتمداری دیگران هم قضاوت میکنه!! تو که از دل من از دل بقیه خبر نداری لطفا هیچی نگو داداش!
حامی جبهه پایداری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۸۱
۲
البته شما که بالاصطلاح لباس اصولگرایی بر تن دارید نمیگم جواب خدا را، بلکه بگم بعد از سپری شدن این مدت انتخابات اگر شاهد عدم ائتلاف دولت و جبهه پایداری باشیم، جواب ملت را چگونه خواهید داد؟!
ضمنا شما که این تفکرات را دارید ایا واقعا ایت الله خوشوقت شماها رو میپذیرفت؟!
محمدزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب نیما و دوستان جبهه پایداری چند سوال ساده:

1.قبول دارید دوستان جبهه پایداری بعد از دو اتفاق تلخی که رهبری محکوم کردند یعنی حرم امام و حرم حضرت معصومه، از ان دو اتفاق دفاع و در صدد توجیه ان برآمدند؟
البته پاسخ مثبت است و غیر قابل انکار، پس نتیجه اینکه شناخت و استنباط و بصیرت این اقایان با بصیرت و تحلیل رهبری حداقل در برخهی مسایل بسیار دور است لذا نمی توان زیاد روی تحلیل های اقایان حساب کرد.

2.شما گفتید نقد نمی تواند عامل تحریک کننده باشد؛قبول منتهی دوستان اولا در نقدشان زیاده روی کردند و اسناد ان هم موجود است در حالی که رهبری فرمودند "دفاع " رییس مجلس قدری زیاده روی بود.
استفاده از لفظ دفاع که عملی مشروع است و تاکید بر اینکه قدری زیاده روی بود نقد باز هم نشاندهنده فاصله زیاد اعضای جبهه با بصیرت رهبری و تحلیل ایشان است.

3.بله نقد نمی تواند تحریک کننده باشد البته به شرط اینه منصفانه بوده و در ضمن ناقد بر اینکه نباید از نقد او سو استفاده شود تاکید کرده و همگان را به رعایت قانون دعوت و پرهیز از اقدامات پرتابی دعوت کند.نکته ای کهخ رهبر انقلاب دقیقا اشاره کردن دو گفتند سخنان من سبب نشود از فردا کشانی راه بیفتند و....
و این یعنی باز هم فاصله زیاد بین بصیرت و تحلیلهای رهبری رهبری و بصیرت و تحلیلهای اقایان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گلم دقت کن حسینیان گفته:
ما فکر می‌کنیم دلیل آن‌ها برای اتخاذ این رویکرد اتحاد و ائتلاف‌ میان جبهه پایداری و طیف حامیان دولت است.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای محمد زاده در نظر قبلی جوابتان را دادم.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد زاده....
تو هم کشتی مارو. پیش خودت یه چیزایی میبافی میایی میگی چند سوال ساده. داری امنتحانمون میکنی.
20 بار این نیما جوابتو داده باز میاد میگه حرم امام.... حرم حضرت معصومه.... اون جوابهایی که نیما بهت داده رو اصلا خوندی؟؟
تو اصلا فرق نقد رو با عامل تحریک واسه ما بگو قضیه حرم پیشکش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۴۱
۱
فکر کنم صراط جان اصلا حال خوبی نداری آخه یکمی فکر کن بعد تند تند تیتر اضافه کن بابا واسه خودت خوبه یکمی فکر کردن. از طرفی تیتر می زنی که جبهه پایداری رفت سمت حمایت از ابوترابی باز خودت تیتر می زنی جبهه پایداری رفت سمت کاندید دولت . لااقل خودت که حرف خودت رو نقض نکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۸
۴
فقط سعید جلیلی
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط خاتمی
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسانی که خاتمی باهاشون کار میکرد الان انگلیس تشریف دارن نکنه آنها هم مثل بهاری ها میخوان دورکاری کنن!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینو میدونم که مثل خوارجی ها مستقیم نمی زنن چشم و چال ملت رو در بیارن و بادمجون بکارن! هه هه
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون زورشون به سطل آشغال و شیشه بانک و اتوبوس شرکت واحد میرسه و اینقدر بی حیا هستند که آن بسیجی را در خیابان برهنه کردند و تا سرحد مرگ کتک زدند( که به گفته بعضیا شهید شد) و به پایگاه مقاومت حمله میکنندو... بازم بگم یا بسته.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ظاهرا راسته میگن زنا فکر نمیکنن فقط حرف میزنن
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كسي كه الان طرفدار خاتميه از درك و فهم حداقل فكري برخوردار نيست چه برسه سياسيش
گندي كه 8 سال اصلاح طلبا زدن كه الان نصفشون اپوزيسيون خارج تشريف دارن امثال مهاجراني و كديور و . . . هنوز جمع نشده
اونم از فتنه گري ايشون در 88 كه واضحه و نياز به توضيح نيست
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاتمی خوش فکرترین و خوش اخلاق ترین آدم سیاسی ایرانه و حتی مخالفانش هم این موضوع رو قبول دارن!
از آدمای بی طرف بپرسی بهت میگن زمان خاتمی حداقل آرامش بود!
کسانی که خاتمی باهاشون کار میکرد و الان اینجا نیستن اگه انصاف داشته باشی میدونی که خود آقای خاتمی هم ازشون انتقاد کرده چه مهاجرانی چه کدپور!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای امید 17 ساله!
چه آرامشی بود که خود خاتمی گفته هر 9 روز یک تنش داشتیم.
آره انتقادشو دیدیم گفته بچه های بد برید انگلیس دیگه نبینمتون.
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
والا ما تو این دولت هر روز 9تنش داشتیم!!!
اما دکترتون گفت بچه های بد بمونید همه رو میخوایم منحرف کنیم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۷
۴
فقط سعید جلیلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۲۸
۲
سلام صراط
دیروز در نشریه پرتو(وابسته به آیت ا... مصباح) جواب شما را در صفحه دوم خود دادند لطفا پاسخ دهید.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کار اونا(جبهه پایداری) هم شده جواب دادن به یک سری حرفهای بی سند و من درآوردی که آقایان شب میخوابن صبح تیتر میزنن.
واقعا کجاست تقوای رسانه ای؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۲۲
۲
سلام صراط
خدا قوت که در عرصه رسانه روشنگری می کنید ولی بهتر است از دوستان جبهه پایداری یا دولتی ها سوال وتحقیق دقیق کنید بعد خبر را در سایت قرار دهید . با تشکر
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینکه میشه نقض غرض. اینا رو از خودشون درمیارن که ذهم ملت و منحرف کنن و جهت بدن
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۴
۳۶
تمام اینها جنگ قدرت است خیال میکنید صاحبان سایت صراط و عمار و .... چه کسانی اند ؟ همون کسانی اند که ابتدا حامیان سرسخت دولت بودند ولی از آنجا که در دولت چیزی گیرشون نیومده همچنین در جبهه پایداری هم مطرود شدند روی آوردند به زدن همچین سایتهایی . در حقیقت اینا ...............
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۲۵
۴
متاسفانه ما قبلن همچین روزهای پیش بینی کرده بودیم که یک موج اتهام زنی و شایعه پراکنی و جنگ روانی از طرف بعضی ها بر علیه جبهه پایداری که نماد مردمی و ساده زیستی و اصولگرایی واقعی است رخ بدهد و خودمان هم اماده کرده بودیم باید در اینجا چند مورد متذکر بشم
1-جبهه پایداری و گفتمان پاک سوم تیر با هیچ یک از گروها و جریانهای سیاسی اتلاف نخواهد کرد و کاندیدا خود را به انتخابات میفرستد
2-جبهه پایداری نماد استقامت و ولایتمداری و مردمی داری هست و به همین خاطر بعضی از جریانهای سیاسی کشور قبل و بعد از اعلام موجودیت این جبهه دست به عملیاتهای ناجوانمردانه و خلاف شرع و قانون بر علیه این جبهه زدند تا بتواند این جریان مردمی و گفتمان پاک را که توانسته تمام جریانها سیاسی کنار بزند و دل میلیونها ایرانی را به خودش جذب کند و یک اقانوس بیکران تشکیل دهد به همین خاطر تمام خائنین ساکتین فتنه تکنوکراتها جریان انحرافی و جریانهای خائنه در خارج کشور و جیره خوارغربی و صهونیستی دست به تشکیل میز گردی زدند و دراین میز گرد قرار شود بر هر نوع ممکن جبهه مردمی پایداری و گفتمان پاک سوم تیر را به زمین بزند و تا امروز چه هزینه های بالای مادی معنوی که خرج نکرد اما به لطف خداوند تمام این توطئه به شکست روبه رو شوده است و خواهد شود
3-در اخر متذکر میشم ما قصد متشنج کردن فضا جامعه را نداریم اما اگر همچنان این اتهام زنی ها و شایعه پراکنی ها ادامه یابد ان شالله مردم از واقعیت باخبر میکنیم و ان شالله بعد از انتخابات پرشکوه ناگفته گفته میشوند ما قصد نداریم بخاطر پست مقام دنیوی اخر خود را بسوزیم و باعث تشنج در جامعه بشویم و این جوابها را بعد از انتخابات میگذاریم
به امید پیروز حق
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در تایید امیر اخیرا اون اتاق فکر دولت گفته ما حاظریم هرکس حتی اصلاح طلبها رای بیاورند اما پایداری رای نیاره.
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان جبهه پایداری میشه بما بگین چرا این آقایان کفن پوش و مدعی دفاع از ولایت که در حرم حضرت حضرت معصومه مهر پرت کردن و در حرم حضرت امام چندین بار حرمت شکنی کردن چرا در ماجرای 11 روز خانه نشینی آقای احمدی نژاد در برابر حکم ولایت و دهها حرکت ایشون در برابر و تقابل با منویات ولایت کوچکترین اعتراضی نکردن و نمیکنن و اصلا خواب خواب خواب تشریف داشتن و دارن ؟ چرا این آقایان کفن پوش حاضر در حرم حضرت معصومه و حضرت امام در مقابل آقای مشایی و زنده باد بهار کوچکترین حساسیتی ندارن ؟ آیا نباید تصور کنیم که همین دوستان آقای محصولی که برخی موضوعات از قبیل لاریجانی و هاشمی و سید حسن را در جلسات جبهه پایداری برای مستمعین مهر پرت کن ! تحلیل و تفسیر میکردن ، موضوع 11 روز خانه نشینی رو برای این پرتاب کنندگان تحلیل و تفسیر نکردن و اونو عمل بر خلاف ولایتمداری جلوه ندادن ؟ اگه واقعا اینا حزب اللهی هستن رفتار خنثی شون در مقابل مشایی به ما چه تحلیلی رو ارائه میده ؟
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیر خان لابد نماد ساده زیستی و مردمی بودن اقای محصولی هستن!
نیما حاضر درسته! اخه ادعا تا کجا؟! وقتی که هنوز نمیتونی یه متن رو بدون غلط بنویسید؟!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب محمد را بالا دادم.
شما هم که درست نوشتن یاد گرفتی میتونی با یک آفرین بری کلاس بالاتر.
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیما حتما خودت با یه افرین کلاس بالا می رفتی! وگرنه اینقدر املات ضعیف نبود! هه هه
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زمان ما معدلی بود اما الان ابتداییها کیفی شدند واسه همین آفرین گرفتی.
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولن برادر عزیزم من جواب شما را میدم ما همیشه کفن پوش هستیم خواهیم بود واین بدانیم حتئ وصیت نامه ها خود را نوشتیم چون اماده جهاد و شهادت هستیم و یک ذره از اسلام ناب محمدی{ص} و ولایت واز ارمانهای خود اهداف خود و خون شهدا گذشت نمیکنیم عقب نمیشنیم و در این راه کفن که چیزی نیست اماده جان دادن هم هستیم بعد در بحث اتفاقات حرم حضرت معصومه این یک توطئه کثیف بود که بعضی ها از دوستان شما به ما نسبت دادند و انهایی که در حرم بودند از دوستان عزیز خود اقای لاریجانی بودند و ما اینو با مدرک میگیم اقای لاریجانی بعد از ان رسوایی که در مجلس اتفاف افتاد و یکجورایی نگاه مردم جامعه به ایشان و خانواده ایشان بود و باید جوابگو میشود ... ونگاها را از اصل قضیه دور کردند و به طور ساده یک جوریی لاف پوشنی و ماست مالی کردند قضیه .... و با رسانه های که در اختیار داشتند اصلن قضیه را از یاد مردم بردند و همین صراط یکی از سرباز رسانه ایش بود که ماموریت خویش را به طور احسن انجام داد در ماجرا 11روز خانه نشینی رئی جمهور که میگید برادرم برو یکم تحقیق کن بعد چیزی بگو ما خودمان با احمدی نزاد برخورد کردیم حتئ حضرت ایت الله مصباح اصلی ترین کسی بود که به احمد نزاد و تیمش تاخت در مورد اینکار بعد چطور ما را متهم میکنی به حمایت از اینکار برادر عزیزم ما مثل دوستان شما نیامدیم برای کسب مقام پست مال دنیا این کار شیپور کنیم و باعث متشنج شودن جامعه بشیم بلکه امدیم در سکوت به شدت با این عمل برخورد کردیم تا به مردم عزیز کشورمان اسیب نرسد
در مورد مشایی پرسیدی برادر عزیزم ما جبهه پایداری و گفتمان سوم تیر تنها کسانی بودند که به شدت به این اقا افکارش مقابله کردند و به همین خاطر بود که این اقا نیروها با ارزش و انقلاب و مردمی از دولت کنار زدند
حالا من یک سوال دارم برادر اقا محمد و دوستان همفکرت یک سوال ساده چرا دوستان شما در موقعی که رهبر فرزانه انقلاب تنها بود و تهران به اشوب کشیده شوده بود توسط منافقین سلطنت طلبها و مفسیدن معتادین نیومدند پشت رهبری بگیرن و حتئ یک سخن به زبان نیاوردن تا انجایی شود که مردم از این خواص خسته شودند و خود به میدان امدند و از رهبری انقلابشون دفاع کردند و 9دی بوجود اوردند پس اقایان کجا بودند برام بگیم این اقایون چرا دم از ولایت میزن اما مقدم ترین کار یعنی دفاع از ولایت انجام ندادند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعضیا کلا زنگ تفریحن
مطلب درست و حسابی که نمیذارن فقط تعصب کورکورانه.
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- جبهه پایداری :
جبهه پايداري با دولت هيچ اختلافي ندارد و تنها اختلاف اين جبهه با جريان انحرافي است !!!

احمدی نژاد :
حرف دولت یک حرف بیشتر نیست و آقای مشایی نیز این حرف را می‌زند، البته با یک ادبیات متفاوت.
اگر کسانی نقدی دارند و معتقدند که این سخن اشتباه است از آقای مشایی دعوت کنند با ایشان صحبت کنند، حتی مناظره کنند، بحث کنند، چرا دعوا ؟ برخی می‌خواهند دشمنان، تحریم‌های غیرقانونی و همراهی برخی در داخل با دشمنان را تبدیل به موضوع دست دوم کنند.
اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مشايي مي‌گويد حرف احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد حرف مشایی است

2- ضمن اینکه واسه من لاریجانی و هر شخص دیگه ای که فکرشو بکنی هیچ تفاوتی با هم ندارن و فقط تقوا و ولایتمداریشون هست که برای امثال من ملاکه و کجا منو دیدی از فردی سیاسی دفاع بکنم ؟

3- در فاز کفن پوش بودن ورژن ما با ورژن بعضیا فرق داره با فاز جبهه پایداری ها و تفکرات امثال کوچک زاده و رسایی فرق داره ...
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد!
بالا جوابتو دادم معلومه که اصلا نمیخونی و فقط مینویسی و معنی این کار اینه که خودتو مطلقا درست میدونی و احتمال خطا نمیدی.

ضمنا تو که دولتی ها رو اینقدر منحرف میدونی که میخواهی از آزادی آویزونشون کنی پس چطور به حرفشون اعتماد میکنی و ادعای آنها را به عنوان سند میاری؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۲۸
۳
مشكل صراط نه با مشايى و دولت، بلكه با مخالفين هاشمى و لاريجانى و قاليباف است و بس
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرف مفت که کنتور نداره!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرف مفته دیگه چون این لیست اسم خاتمی را نیاورده.
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره واسه مفت بودنش همین کافیه که اسم مشایی رو اورده!
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دورود خدا بر سید خوش اخلاق و دوس داشتنی ما!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اونی که گفته حرف مفت کنتور نداره راست گفته. آخه اگه داشت که خودش ورشکست شده بود.
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودت فهميدي چي گفتي ؟؟؟؟
مخالفين اينها همون دولت و مشاييه
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به به
این دختر شیرازیه
نخود هر آشی
همه جا هست
آفرین
چند میگیری می نویسی؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرتضی همه که مثل تو پولکی نیستن داداش!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا
آخ
آخ
آخ
آخ آخ آخ
خندیدیم
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۹
۲
چون شما رو به همایششون دعوت نکردند این قدر با جبهه پایداری پس افتادین کسی که منافع شخصی خود را در کارهایش به حقیقت ترجیح دهد با شیطان عقد اخوت بسته است!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۳
۳
ثروتی در جایی انباشته نمی‌شود، مگر اینکه حقی در کنار آن از بین رفته باشد
....
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اما اگر به انگلیس و احیانا امریکا و کانادا پاهنده شوند و یا از مخالفین دولت باشند اشکالی ندارد!!!
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اما اگر کسانی که مفسد اقتصادی بشوند و مجرم شناخته بشوند و حامی دولت باشند و مشاور آنها زندان بیفتد اشکالی ندارد!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیما جان بیخیال. این رهگذر بود یه چیز گفت و رفت. دید همه دارن میزنن گفت حتما خبریه ما هم یکی بزنیم. شاید یه چیزی هم به ما بماسه.
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱
۳۷
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش

یا
کبوتر با کبوتر
باز با باز

گروه. پایداری که از اف... آن اخذ گرین کارت آمریکا و افتخار رسانه ای به آن و .... وزرات کشور می باشد و سایر افتضاحات نامبرده در جلسه کسب رای مجلس باید هم به دنبال پیوستن به باند انحرافی دولت باشد.
تا مردابی نباشد کرم و انگل هم نخواهد بود.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا ضرب‌المثلها رو خوب نوشتی چون خودتو نشون میدی.
اگر به کسی که برای مسئولیت جامعه اسلامی نیویورک گرین کارت گرفته اینگونه توهین میکنی اولا که این از شرافت فرسنگها فاصله داره و ثانیا نشون میده اصلا به این که میتونی پیش خدا جواب این حرفتو بدی فکر نکردی یا شاید اصلا تو این وادیا قدم نذاشتی.
سید محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۱۵
۱
بازم تخریب. اصلا شما با کسی( منظورم ائتلاف نیستا یه وقت فکر بد نکنی) عقد اخوت نبسته اید. شما باید تخریبچی می شدید
سیدمرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۴
۲
واقعا یک رسانه ی بی خود هستین. نه تو خبر صادقید و نه تو تحلیل منصف. بشدت براتون متاسفم
12بهمن57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۴
۶۹
ازاولشم دولت و جبهه پایداری و دولت باهم عقد اخوت بسته بودند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اوله کدوم؟
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لابد این دو تا دولتی که نوشتی یکیش دولت امریکاست و یکیش هم انگلیس. خیلی ممنون که اینقدر دقیق و هوشمندانه اطلاع رسانی کردی.
12بهمن57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دولت وپایداری - پایداری ودولت منظورم این بود
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۶۱
۲
تضعيف و تخريب جبهه پايداري كه از مدافعان نظام و ولايت محسوب ميشوند، علي رغم اينكه داراي ضعفهايي هم هستند، قطعا خواسته دشمنان است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
تحولات دوره احمدي نژاد در كشور قابل مقايسه با ١٦ سال قبلش نيست. در انتخابات نظر مردم معلوم خواهد شد. بنظر اين حقير همه ي كانديداها ول معطلند.
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۴
۰
هر چه حضرت آقا فرمودند ما انجام ميديم و سراپا گوش هستيم
حماسه سياسي و اقتصادي
اصلا پايداري و دولت و مشايي و ائتلافات بيخيال ببين آقا واسه رياست جمهوري امسال ملاكش چيه به نسبت اون تطبيق بده كه كدوم كانديدا شبيه تره به اين خصوصياته به اون باست راي داد . فقط همين

ما به جمهوري زهرايي خود مي نازيم/در ره سيد علي حماسه ها مي سازيم
سيد علي به دست جانباز تو قسم /براي تو جامه ميدرم / چون شهدا ميدهم سرم
الهم احفظ امامنا خامنه اي
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۳
۶۹
من کلیپ تبلیغاتی کاندیدای اصلی پایداری رو دیدم واقعا" وحشتناک بود دو برنامه اصلی :
1-ادامه اقتصاد مقاومتی
2-استفاده از ظرفیتهای حاج قاسم سلیمانی
اگه ایشون به همین سیاستهای اقتصادی ادام بده سال 1400 ارزش یک تراول 50 هزار تومنی با ..... گوسفند یکی میشه و به غیر از ببرهای تامیل و حماس واوگاندا و جمهوری اسلامی چین همه کشورها سفارتشون رو تعطیل کردن.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیگه ببین چقدر هرکی به هرکی شده که این بابا اومده دروغ به این گندگی رو تو روز روشن اینجا نوشته.
البته وقتی صراط این تیترهارو میزنه از بقیه چه انتظار؟؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.... جان کلیپش تو سایت آپارات هست.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اونوقت معنی این دوتایی که نوشتی میدونی یعنی چی که پیش بینی کردی 1400 فلان میشه؟
بگذریم که پایداری هنوز کسی را معرفی نکرده که بخواد کلیپ تبلیغاتی واسش بده. لابد اینم ویکی لیکس داده بیرون!
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۱
۱
صراط،چرا مثل عقده ای ها به سایت های دیگه تهمت میزنی؟؟؟
تازه؛یه تهمت هم به صادق محصولی زدی که گفتی عضو میلیاردر...
جمع کن بابا...صراط با خیلیها عقد اخوت بسته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۶
۱
ای صراط این را برای انتشار نمی نویسم این را برای خودت مینویسم
تقوا تقوا تقوا
اخلاق سیاسی اخلاق سیاسی اخلاق سیاسی
سردمداران جبهه پایداری همیشه مخالف انحراف بوده اند و هستند
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۲
۷۵
تنها راه نجات کشور ، حمایت همه جانبه و بی قید و شرط از حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حسن روحانی است و لا غیر.

ضمنا نظر حضرت آیت الله هاشمی نیز این است که سکان مدیریت قوه مجریه به شخصیت تحصیلکرده و تجدد طلبی همچون جناب حسن روحانی سپرده شود.

خامنه ای زنده باد ، هاشمی پاینده باد.
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر از همون مرعشیهای فامیل دور هستی حتما به حمایتت ادامه بده.
شعار پایان نظرت هم تناقض داره.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۳۴
۵
صراط انصافا پرتی
پایداری و دولت!!!!
این چه تحلیلیه
انگار از سیاست هیچی نمی دونید
یا اینکه خودتون رو به ندونستن می زنید
مجبوری مگه تحلیل بنویسی
برو تو کار عکس و همون کلیپ سازی
البته کلیپات هم مثل متن هات آشفته و خنده دارند
مدیر پایگاه روح الله حسینیان:ما فکر می‌کنیم دلیل آن‌ها(فعالان اجتماعی جبهه پایداری) برای اتخاذ این رویکرد اتحاد و ائتلاف‌ میان جبهه پایداری و طیف حامیان دولت است.
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن جان . سیاست خیلی امر پیچیده ای است که فهمیدن آن مخصوصا در امر انتخابات بسیار سخت است . در این باره هم باید بگویم که یک تحلیل از جبهه پایداری که خود نقش بسیار مهم و تاثیر گزاری در بدبین کردن مردم نسبت به دولت داشت و مدام دست به توهین و تخریب میکرد ، این است که خود متوجه اشتباه خود در این باره شده و در جهت جبران بر آمده است . البته این تحلیل ضعیفی از موضع این جبهه است و احتمالش هم کم است که این تحلیل درست باشد . به عقیده ی من این موضع گیری هایی که در جبهه پایداری علیه دولت ایجاد شد ، همگی مصنوعی و الکی بود و این جبهه از همان بدو تشکیل ، حامی دولت و بر آمده از دولت بود و هدف از تاسیس آن هم خدمت به دولت بود نه تخریب . در آینده نه چندان دور بیشتر مطلب روشن میشود . ببخشید که مطلب شاید زیاد واضح نیست .
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من اگر بخوام دلیل کارم را توضیح بدم میگم دلیل من یا دلیل ما فلان امر بود. شماها میگین دلیل آنها ؟!!!
جناب دانشجوی فعال نشونه پیچیده بودن سیاست همین به جاده خاکی زدنه خصوصا وقتی اعتقادات و نگاه آخرتی توش جایی نداشته باشه.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"یک دانشجوی فعال" از کجا معلومه تحلیل شما درست باشد؟ شما که می گویید سیاست یک امر پیچیده است و لذا حرف منو نمی پذیرید، من هم به شما می گویم که حرف شما درست نیست ، دلیل من پیچیده بودن سیاست است.
دوست من این طوری که بحث نمی کنن. دلیل باید اورد اگر منطقی باشه انسان می پذیره و الا خیر.
من می گویم شما اگر مواضع جبهه پایداری را بخوانید و نوع نقدهای آنها را بر دولت بدانید و نیز بدانید که نگاه پایداری به سیاست چیست! از ایت تحلیل مضحک "صراط" خندهتان می گیرد.
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن جان . دوست خوب من . من در توضیحاتم به هیچ عنوان صحبت های شما را نقض نکردم و تحلیل خودم را گفتم که ممکن است اشتباه باشد .
امین الرعایا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۱
۱
ای مخالفان پرتاب مهر،هی نگین محصولی میلیارد
محصولی کارگر خانه داداش کوچیکه ل... هم حساب نمیشه؟
یا کمی تقوا داشته باشید و یا کمی تدبیر.
خداوند همه بچه حزب اللهی ها را عاقبت به خیر کند.
هالو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
آهای هوار هوار هوار ....دم خروس پیدا شد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۴۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۲
۲۳
بنده پیشنهاد می دهم این افراد کاندید شوند تا کاملا یکبار برای همیشه هم به خودشان و هم دیگران اثبات شود افکارشان و عملکردشان چقدر مورد قبول مردم است.

مصباح یزدی
احمد خاتمی
سردار نقدی و طائب
ناشناس
|
UNITED STATES
مورد قبول مردم بودن که مهم نیست. مهم اینه که خدا قبول کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۸
۰
سلام صراط
به جملات زیر توجه کن یک بار نظر دادم از خود آقای پناهیان بپرس یا تحقیق دقیق کن ،تقوای سیاسی داشته باش :
:به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در حاشیه همایش "مشق حماسه" در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد اخباره منتشره مبنی بر حمایت شما از ابوترابی‌فرد شنیده می‌شود، آیا صحت دارد، پاسخ داد: بنده به همه اصولگرایان ارادت دارم، ولی فعلا هیچ یک از اصولگرایان را به صورت خاص برای حمایت، انتخاب نکرده‌ام.:
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۱۹
۲
سلام بر نوکران لاریجانی !!!!؟؟؟ واقعا خجالتی نمیکشید از این همه تخریب ؟؟؟ چه بهتان میدن ؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۵۱
۲
خیلی بی تقوایی آقای صراط!

رجانیوز هم با نبویان مصاحبه مفصل انجام داد. اصلا رجانیوز بیشتر از شما در باره انحرافی ها روشنگری کرد.

یک کم عق و خرده ای تقوا داشته باشید می فهمید دعوای صراط و رجا به نفع رسانه های زرد و غیرارزشی شهرداری تهران و جناب قالیباف است.

اصلا شماها دعوای بی خودی دارید چون مبانی فکری مشترک دارید و به منبع پول یامفت هم وصل نیستید؛ پس دعوا چرا؟؟؟!!!!!!!!!!!

بعضی وقت ها فکرم می کنم غفاریان، کرم دعوا دارد! بچه جون مگه لات چاله میدونی هستی که بی خودی هی دعوا می کنی و هی در مورد پایداری تهمت می زنی؟ هر کلیک شما کلی اثر دنیایی و معنوی داره مواظب باش پسر خوب!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۱
۷۴
واقع بین باشیم
- حاکمیت نیاز به حضور مردم داره ( با توجه به شرایط داخلی و بین المللی)
- فقط و فقط حضور یک اصلاح طلب قوی و محکم می تونه حضور مردم رو تضمین کنه
- در صورت حضور آقای خاتمی مشارکت حداکثری خواهد بود
- در صورت رد صلاحیت یا کاندید نشدن آقای خاتمی اکثر مردم یا در انتخابات شرکت نمی کنند و یا در بهترین حالت به نامزد دولت رای خواهند داد(هر کسی که باشد، صرفاً به خاطر ابراز مخالفت با حاکمیت) و این اصلاً مطلوب نیست.
- در صورت کاندید شدن و تایید صلاحیت، در دور دوم به احتمال زیاد آقای خاتمی برنده انتخابات خواهد بود
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاندیدای قوی میخواهیم نه خائن و منحرف.
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۵
۰
صراط باز مسخره بازي در آوردي !!!!
مرد حسابي كامنتارو چرا سانسور ميكني ؟؟؟؟؟
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۲
۱۹
خدایا خدایا
تا انقلاب مهدی عج
مشایی را نگهدار
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۵۶
۳۷
دوستان خوبم که درباره ی این موضوع من نظر گذاشتید . بیاییم کمی منصفانه به قضیه آقای مشائی بپردازیم . من از هیچ احدی حمایت کورکورانه نکردم و نخواهم کرد . اصلا بحث ما شخص نیست که . من از شما دعوت میکنم برای روشنگری نسبت به این آقا یک هفته وقت و هزینه بگذارید و فیلم ها ، صدا های منتشر نشده و ناگفته هایی از آقای مشائی که با کمی جستجو در فضای اینترنت یافت میشود (آخرین نمونه ی آن هم سخنان مشائی در جمع راهیان نور است) را دانلود و مطالعه کنید و بعد درباره این شخصیت قضاوت کنید . در طول این 4 سال مدام یک طرفانه با این موضوع برخورد کردیم و این خیلی بد است . ان شاء الله خدا به همه ی ما بصیرت عطا کند .
صراط دنبال روشنگری باش و انتشار بده .
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روح اقدامات ذیل نشان دهنده رفتار و سیاستی است در راستای تقابل با ولایت ، نشان دهنده جریان و افرادی است که صلاحیت حضور در مناصب کلیدی نظام را ندارن چه رسد به اینکه بیان خودشونو در معرض نظرسنجی قرار بدن !! شما اول ببینین تایید میشین بعد مدعی بشین.

دوم دی ماه ۱۳۹۱، احمدی نژاد در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم از شبکه اول سیما :
-۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»
-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»
-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.
"اصل بر رأی مردم است. انتخابات آزاد، حق مردم است؛ هم اصالت دارد، هم ضرورت دارد و هم اهمیت دارد. در اینکه بخواهند برخلاف قانون اساسی، صلاحیت‌های رئیس جمهور را ببندند به نظر عده‌ای که ملت هیچ حقی به آنها نداده است." !!!
رهبر معظم انقلاب 19 دی ماه در قم در سخنانی فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين ت مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱) در نشست استانداران سراسر کشور رییس‌جمهور گفت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست‌بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد : جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه "وقتی از سفر برگردم حتما این مساله را دنبال می‌کنم"، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد چون این قوه یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
محمود احمدی‌نژاد در پیام نوروزی خود بار دیگر گفت که «حق انتخاب با مردم است»، .اينجانب شخصاً نهايت حساسيت را به كار خواهم برد و همچنان كه بارها و بارها به مسئولين استاني و غير استاني گفته ام از كوچكترين تخلفي اغماض نخواهم كرد.
یک کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۲
۳
نمی دانم چرا سایت صراط مثل رسانه های سازمان مجاهدین خلق شده. وقتی مطالبش را می خوانم این احساس به انسان دست می دهد. شاید لازم باشد دوستان قدری با درایت بیشتری موضع گیری کنندو شما با زاویه ای شدید و صدها فرسنگ با سخنان رهبری عمل می کنید و سخنان رهبری به پایداری و اکثر دولتیان همخوانی نزدیک است
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
۱
۳
بعد از سال 88 آنهايي كه بي آبرو شدند قضيه انحراف را مطرح كردند تا شايد بتوانند بي آبرويي خود را پوشش دهند وگرنه چرا تا قبل از آن كسي نگران موضوعي بنام انحراف نبود .
لقمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این تحلیل از اساس غلط است .
سدمحمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
۱
۹
رسما اعلام میکنم اینای که نظرشون بیشتر از یک خطو نصفی باشه نمیخونم و نمیخونن پس تومار ننویسین فرزندانم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسی که اهل تفکر باشه به آیه:
الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ۚ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ ۖ وَأُولَٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ(زمر-18)
عمل میکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
دروغ است دروغ!!
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
زنده باد فروردین
یونس
|
GERMANY
|
۱۷:۴۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۴
۱
دوستان عزیز، اینکه امروز جمعی از دوستان سابق احمدی نژاد به منتقدان او تبدیل شده اند، دلیل بر بودن مسائلی پشت پرده آنها نیست و فقط یک دلیل دارد و آن هم تکلیف گرایی این بزرگان می باشد . شما در مورد علامه مصباح ،فردی اظهار نظر می کنید که بارها و بارها امام خامنه ای بر تقوا و اخلاص ایشان صحه گذاشته اند .
منتهی اینکه باور این مطالب برای شما سخت است، بر میگردد به شناختی که شما از لیدرهای و حامیان سست عنصر جریان اصلاحات دارید که یکبار هم حاضر به قبول اشتباهات خود در دوران 16 ساله خویش نشدند!!! تقوا تقوا تقوا
این برای همه هست نه برای سیاسیون آی مسئول سایت صراط، آقا نیما علی اقا، خانم محترمه شیرازی که در فضای مجازی با آقایان یکی به دو میکنی؛ حرام و حلال فضای مجازی و غیره نداره خواهر محترم می خوای نظر بدب این اداها و اشوه گری ها چیه ؟!!! آقایان هم دقت کنند! این فضای مجازی اولشه ها ...
نیما
|
GERMANY
عالی بود. متشکرم. امیدوارم همیشه مثل الان احساس وظیفه کنی و نظر بدی.
پارمیدا
|
GERMANY
بزننننننننننننننننننننننننن!!!!!
یک دوست
|
GERMANY
آفرین بر شما
امیر
|
GERMANY
آهان!!! تازه فهمیدیم چیه!!! اصلا این نظر تو زندگی من رو دگرگون کرد. پس واقعا جبهه پایداری همون جبهه دولت نیست. می دونی چیه! من بی سواد فکر می کردم حمایتهای دنباله دار حسینیان و رسایی و کوچک زاده از دولت و انکار جریان انحراف توسط آنها و حمایت علنی طیف پایداری ازعدم استیضاح وزیر کار ... مرتضوی و هزار تا نشونه دیگه به دلیل پیوند بین جبهه پایداری و دولته!!!! پس داشتم اشتباه می کردم!!!!!
من هم این ادعا که جبهه پایداری و دولت با هم ارتباط دارن رو قبول ندارم چون که معتقدم پایداری ها نوچه های دولتن و اصلا جریانی مستقل از احمدی نژاد نیستن. وجود فردی .. مثل محصولی تو این جبهه و برخی ملاقاتهای لو رفته بین این آدم. میلیاردر شده و اعضای ارشد دولت خودش نشون دهنده ماهیت واقعی جبهه پایداریه. در ضمن نفوذ اعضای جبهه پایداری تو شهرها و دهاتهاشون به واسطه قدرت مانوریه که دولت به اونها داده. قضیه پرتاب مهر به لاریجانی به جرم ایستادن در برابر گنده گویی های احمدی نژاد رو که یادته حتما!!!!
این قدر هم از کلماتی مثل بصیرت و تقوا استفاده ابزاری نکنید . دیگه همه می دونن که آدمهای بی تقوا و بی بصیرت واقعی چه کسانی هستن. و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
یونس
|
GERMANY
|
۱۷:۵۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۴
۱
اما در مورد جبهه پایداری باید گفت : تا زمانی که مواضع این جبهه در راستای بیانات رهبری باشد و خط فکری آنها دچار انحراف نشود مورد تایید ما هستن، و هر زمانی که غیر از این شدند، ما بدون ترس از آبرویمان به مقابله با آنها خواهیم پرداخت . دقیقاً روشی که علامه مصباح در پیش گرفته اند . فقط تکلیف تکلیف تکلیف
ناشناس
|
GERMANY
احسنت...
تیزبین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
با سلام برای صراط به خاطر شعاری که دارد خوشحالم چون عقد اخوت بستن با کسی در عالم سیاست به معنای غربی آن همان پیروی ناعاقلانه است
اما برای این رسانه متاسفم چون برداشت غربی از نبستن عقد اخوت با کسی دارد شما با اخلاق و اسلام و ارزشهای انقلاب هم عقد اخوت ندارید این تیتر چه ربطی به ائتلاف با دولت دارد این همه دشمنی شما با پایداری به نظر ایدئولوژیک نیست بیشتر احساسی است چون از منطقتان پیداست چرا وقتی آقامرتضی تهرانی به عنوان نماینده پایداری قضایای قم را محکوم می کند و فیلم موهنی که پخش کردید را خلاف اخلاق می داند همچنان سخنان رهبری را در محکومیت پایداری قلمداد می کنید اصل بر گفتار افراد است برادران مسلمان این تهمت ها امروز بر رونق باطل می افزاید ولی فردای قیامت پاسخ می طلبد وقتی می گویید پایداری یعنی فقهای آن این کار را تایید کرده اند؟؟!! این جای سوال ندارد که شما به عده ای فقیه اهانت می کنید اصلا اینها اصلاح طلب نه منحرف نه مزدور بیگانگان شما باز هم اجازه افترا زدن ندارید اینهایی که صراط را پرکرده همه اش گمانه زنی هایی است که منبع ندارد و این همان افترا است خیلی با تراز یک رسانه انقلاب اسلامی فاصله دارید اگر اهل رقابتید سالم رقابت کنید نکوبید
مدیر پایگاه روح الله حسینیان نماینده مردم تهران و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در
مصاحبه با ایران با اشاره به نامه فعالان اجتماعی هوادار جبهه پایداری ضمن
مثبت ارزیابی کردن نامه گفت: ما فکر می‌کنیم دلیل آن‌ها برای اتخاذ این
رویکرد اتحاد و ائتلاف‌ میان جبهه پایداری و طیف حامیان دولت است.