سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰

بردگی وحشتناک دختر 19ساله

وی حتی اجازه نداشت به مدرسه برود و مدت‌‌‌های طولانی گرسنه می‌ماند. آثار شکنجه روی بدن تبینا کاملاً قابل مشاهده بود و بعد از این که از اسارت ر‌‌ها شد، گفت که به مدت طولانی برده این زن و شوهر بوده و بعد از هشت سال نخستین‌باری است که یک روز طبیعی را در زندگی‌اش تجربه می‌کند.
کد خبر : ۱۰۱۹۸۴
به گزارش صراط،مروری بر حوادث منتخب سال گذشته شمسی؛

9خرداد


پایان بردگی دختر آلمانی پساز 8 سالاسارت
برده 19 ساله آلمانی که به مدت هشت سال در زندان مخوف یک زوج بوسنیایی گرفتار شده بود، با ارسال عکسي از شکنجه شدنش به مقامات دولتي بوسنی آزاد شد. یکی از زنان همسایه این عکس را با تلفن همراهش مخفیانه از اسارتگاه دختر 19 ساله به نام تبینا گرفته بود که براي مقامات پلیس فرستاد و سبب نجات این دختر آلمانی شد.


پس از این که عکس شلاق خوردن تبینا به دست مقامات رسید، پلیس میلنکو مارنیکویک 52 ساله و همسرش اسلاوجکا 43 ساله را در روستای کاراولاسی در شمال شرقی بوسنی به جرم حبس غیرقانونی و رفتار‌‌های ظالمانه نسبت به دختر آلمانی بازداشت کرد.
سخنگوی دفتر دادستان در توزلای بوسنی گفت: دختر بیچاره مجبور بود ساعت‌‌‌ها به صورت سخت کار کند.


وی حتی اجازه نداشت به مدرسه برود و مدت‌‌‌های طولانی گرسنه می‌ماند. آثار شکنجه روی بدن تبینا کاملاً قابل مشاهده بود و بعد از این که از اسارت ر‌‌ها شد، گفت که به مدت طولانی برده این زن و شوهر بوده و بعد از هشت سال نخستین‌باری است که یک روز طبیعی را در زندگی‌اش تجربه می‌کند.
زن و شوهر بوسنیایی این دختر را از آلمان به کشورشان برده بودند.

 

قتل زن انگلیسی در یک زیرگذر
قاتل بی‌رحم قربانی‌اش را در زیرگذر غافلگیر کرد.
جسد یک زن 43 ساله در یکی از زیرگذرهای برکشایر انگلیس پیدا شد که ظاهراً قاتل ناشناس از پشت سر به این زن هجوم برده و پس از کشتن او فرار کرده است.پلیس برکشایر انگلیس تصور می‌کند قاتل بی‌رحم در تعقیب او بوده و در یک حمله ناگهانی غافلگیرش کرده است.جسد این زن به وسیله دو دوچرخه‌سوار پیدا شد. برادران دوچرخه‌سوار به نام لی و گلن پل‌فریس با دیدن پیکر آغشته به خون این زن فوراً با پلیس تماس گرفتند و آنها را در جریان یک قتل مرموز قرار دادند.


پلیس در حالی جسد زن را پیدا کرد که پیکر خون‌آلود وی در کنار بطری‌های مشروب رها شده بود. صورت مقتول پوشیده بود و ظاهراً تلاش می‌کرده تا از خودش دفاع کند. پل هایلز کارآگاه پلیس در این باره گفت: این زن از ساکنان محلی براکلن بوده ولی هنوز هویت وی به طور رسمی شناسایی نشده است.پلیس یک مرد 28 ساله را که به گفته شاهدان عینی در آن ساعت در آن منطقه در حال قدم زدن بوده دستگیر کرده است.

 

10 خرداد


دزد احمق ساعت دیواری اتاق بازجویی پلیس را دزدید
یک دزد پس از این که در دام پلیس فلوریدا گرفتار شد حتی از ساعت دیواری اتاق مصاحبه پلیس هم نگذشت و آن را قبل از آمدن مأمور بازجویی در کوله پشتی‌اش پنهان کرد.
این مرد هنگام دزدیدن یک سبد کالا در یک فروشگاه دارای دوربین مداربسته توسط پلیس دستگیر شده بود که در اتاق بازجویی هم به سرقت ساعت دیواری اقدام کرد.


کارآگاهان که از پشت شیشه اتاق بازجویی شاهد سرقت این دزد احمق بودند با دیدن این صحنه گیج و مبهوت وی را تماشا می‌کردند. آنها پس از بازجویی از این دزد و همدست او در مخفیگاه‌شان انواع اجناس مسروقه از جمله چادرهای مسافرتی و وسایل اتومبیل را پیدا کردند.
به گفته مأمور پلیس فلوریدا هیچ چیز قیمتی‌ای در بین اشیای دزدیده شده وجود نداشت. هر دو دزد به زندان بای‌ در پاناما منتقل شدند البته جرم مایکل مارکز به خاطر دزدیدن ساعت دیواری اداره پلیس سنگین‌تر بود.


منبع: جام نیوز
برچسب ها: حوادث سال91 صراط