سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
به نام جلیلی به کام دیگران

مقبولیت رزمنده دیپلمات در کیسه رجل بهداشتی

نکته ای که این روزها نقل محافل سیاسیون شده است اعلام نظر صریح سعید جلیلی برای عدم حضور وی در عرصه رقابتهای انتخاباتی و تصمیم قطعی این چهره دوست داشتنی اصولگرایان برای شرکت نکردن در انتخابات است .
کد خبر : ۱۰۱۱۵۵
"صراط" - این روزها بسیاری از تشکل های دانشجویی، علما، طلاب، جوانان، اصناف و بسیاری از علاقه مندان به نظام در نامه‌هایی جداگانه خطاب به دکتر سعید جلیلی از وی برای حضور در عرصه انتخابات و اعلام کاندیداتوری دعوت بعمل می آورند .
اولین نامه دعوت از دبیر شورایعالی امنیت ملی توسط دانشجویان دانشگاه های تهران،‌ علم و صنعت، شهيد چمران اهواز، شیراز و صنعتی شریف منتشر شد و با انتشار نامه های اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشجویان و نخبگان غرب استان مازندران و دیگر نقاط کشور ادامه پیدا کرد .
به گزارش سرویس سیاسی صراط در آخرین دعوت مطرح شده از دکتر جلیلی برای اعلام کاندیداتوری، روز گذشته طلاب مدرسه معصوميه‌ قم  از دبیر شورایعالی امنیت ملی تقاضا کردند تا نسبت به اعلام نامزدی خود اقدام کند.
از طرف دیگر به موازات فراگیر شدن دعوت از دبیر شورایعالی امنیت ملی، نام دکتر پرویز فتاح به عنوان یکی دیگر از گزینه های کاندیداتوری در برخی محافل اصولگرا مطرح است.
وی که پس از جدایی از دولت، تصدی بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برعهده گرفت، از گزینه هایی است که احتمال دارد از سوی گروههای نزدیک به جبهه پایداری انقلاب به عنوان کاندیدا معرفی شود.
در این میان کامران باقری لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری و وزیر سابق بهداشت، دیگر گزینه مطرح شده از سوی چهره های نزدیک به جبهه پایداری است که از وی در اکثر مواقع در کنار سعید جلیلی نام برده می شود.
اما نکته ای که این روزها نقل محافل سیاسی است، برخی گمانه زنیها و شنیده ها در خصوص نظر صریح دکتر جلیلی برای عدم حضور در عرصه رقابتهای انتخاباتی است.
با این تفاسیر و با توجه به میزان بالای محبوبیت و مقبولیت دکتر جلیلی نسبت به رجل بهداشتی این روزهای عرصه سیاست، به نظر می رسد طرح نام لنکرانی در کنار نام دبیر شورایعالی امنیت ملی و عدم حضور دکتر جلیلی سبب خواهد شد که در نهایت آرا دوستداران سعید جلیلی به سبد رای کامران باقری لنکرانی ریخته شود.
در صورت رخ دادن چنین اتفاقی که خیلی هم بعید به نظر نمی رسد عدم معرفی کاندیدا از سوی جبهه پایداری و اکتفا کردن به تعیین مصداق برای تثبیت گفتمان اصلی انقلاب و تبیین این گفتمان در ایام انتخابات ریاست جمهوری، بیش از هر چیز بر حفظ روحیات حامیان سوم تیر خواهد افزود .
به نظر می رسد با توجه به قطعی بودن تصمیم تشکیلات جبهه پایداری برای معرفی کامران باقری لنکرانی به عنوان کاندیدای جریان اصولگرا و استفاده از محبوبیت سعید جلیلی -که عدم تمایل خود را برای کاندیداتوری اعلام کرده است-  به منظور جمع آوری رای برای این وزیر سابق، در صورت شکست وی ، سرخوردگی گفتمان 34 سال پایداری دور از ذهن نباشد .
نظرات بینندگان
طرفدار دکتر جلیلی در کرمانشاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۴۶
خیلییعنی چی که نوشتین دکتر جلیلی قطعا کاندیدا نمیشه>>؟؟؟
باز دوباره دروغ پراکنی صراط؟
ایشون صد در صد کاندیدا میشن و و به فضل الهی رای هم خواهند آورد
مگه بچه بازیه که آقای .......... رو جای جلیلی بهمون ........ کنن؟
به نظرم اگر جلیلی نیاد هوادارانش عمرا به ........... رای نمیدن
مجددا از همینجا از رزمنده دیپلمات و بسیجی جناب آقای دکتر سعید جلیلی خواهش میکنم برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام آمادگی کنن .
مدیر پایگاه

محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- چن کیلو عنوان ؟ رزمنده و دیپلمات و بسیجی و ....... !!! مشک آن است که خود ببوید نه آنکه طرفدار بگوید !!!
2- ایشون کم صحبت هستن و ما چیز خاصی ازشون نشنیدیم !!
3- در حد ریاست جمهوری نیستن
4- مشابه ورژن پایینتر آقای احمدی نژاد هستن
5- از اعضای جبهه ..... هستن که به آقای مشایی و احمدی نژاد مرتبط هست و ولایتمداران واقعی (نه قلابی و کفن پوش مدل حرم حضرت معصومه) به این جبهه روی خوش نشون نخواهند داد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط چرا تفسیرهات چند روزه برعکس شده.ما دانشجوها طرفدارای سرسخت دکترجلیلی هستیم و با عرض معذرت اگه لازم باشه دکتر لنکرانی رو هم به نفع ایشون کنار میزنیم.در ضمن تو همین چند روز برخی نظراتم رو انتشار نکردی و بعضیا شم سانسور کردی.
انحراف و جریان انحرافی روتو خیلی چیزا میشه معنی کرد.....
اگر به جایی رسیدید که دشمن از شما تعریف کرد باید تو خدتون تجدید نظر کنید(علی مطهری)
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو نظر بالا منظورم نبود علی مطهری این جمله رو گفته منظورم از دشمن علی مطهری بوده......
صراط کامنتم و بزار؟؟؟!!!
رزمنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شکست نامزد گروهک پایداری حتمی است. مردم میگوید این گروهک ابتدا بچه ای که بنام .......... زائیده اند بزرگ کنند بعد؟!!!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی الان این بحث چه ربطی به مطهری داشت؟! یک موی مدرس زمان می ارزه به هزارتا...
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- علی ضد مطهری !! میدونی شهید مطهری رو کی ها ترور کردن ؟ یه سری مثل تو !!!
2- همه دیدن من بجز ولایت اصلا به اون معنای خاص طرفدار کسی نیستم منتها سعیی میکنم انصاف رو رعایت کنم لذا میشه بما بگی علی مطهری دشمن کیه ؟
3- علی مطهری هم کلی اشتباه داره مثل من و تو ولی .... شرف داره به اون خوارج جانماز آب کشی که خون به دل ولایت میکنن
4- علی مطهری دیدگاه شهید مطهری رو راجع به ولایت داره برو اینجا بخون http://velayat-faqih.mihanblog.com/extrapage/shobhefarimani
5- توم .... خودتو سفت نگدار ، دشمن شناسی پیشکش !!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب رزمنده واقعا صحیح گفتین.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شایسته نیست افراد بی بصیرت اسم خود را رزمنده گذارند
ممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه کاترین اشتون بگوید.عزیزم کاترین اشتون گفته جلیلی دیپلمات نیست و در هر دور مذاکره خاطره ازاد سازی خرمشهر را تعریف میکند.دلیل این حرف هم اینه که تا بحال هیچ پیشرفتی تو مذاکرات نداشتیم هر دور بدتر از دور قبل و فقط برای دلالان ایران خوبه که کلی جنس میخرن و بعد از مذاکرات چند برابر میفروشند
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره دیگه اگه جلیلی نیاد صراط خوش خوشانش میشه و اونوقت میگه رزمنده ی دیپلمات، اما اگه بیاد میشه..... صراط برو خودتو اصلاح کن. یه روزم میشه کوس رسوایی تو و مدیرانت زده میشه. از اینکه یه نفر مقبول و ساده زیست نمی خواد کاندید بشه خوشحالی؟!!!!!!!!!!!
ته دلتون یه چیز دیگست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جالبه!
جبهه پایداری رو گروهک خطاب می کنید!
تنها گورهی که قاطعانه در فتنه 88 موضع گیری کرد.
نتیجه اینکه دم خروستان بیرون است عالیجنابان!
جناب محمد(م.....)، از مرگ فتنه کدام آرزوهات به باد رفته که اینطور زیر آبی میری؟!
با تفکر بسیجی مشکل داشتن که عار نیست، الان افتخار شده! راحت باشید همگی!
ضمناً کی گفته دکتر احمدی نژاد محصول پایداری است. رأی مردم بوده. خوب بوده یا بد، روتون رو بکنید به مردم و هر چی دوست دارید بگید. چرا ته دلتون رو نمیگید. ریش برای بعضی شماها درد داره! نه؟!
دختر شیرازی، جلیلی نیاد خلیلی میاد. خلیلی نیاد سهیلی، فرقی نداره. مملکت دست ضد انقلاب نمیفته که بعضی ها...
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثال
شما به عنوان پدر و مادر یک طفل یک مسیر خواص را برای فزرند ات مشخص کنو بگو در مسیر های دیگر تمیتواند تردد کند ، خودتون هم نمیرسونیین بچه را( آن راه هم به علت کنده کاری اداره آب و گارز و غیره کنده کاری شده) بعد بچه در رفت و آمد کفش و لباس اش گلی میشود.
آیا حق است بچه را تنبیه کنی؟
وقتی قوانین و مقررات از و در چند کانال تصویب میشوند ، وقتی قدرت مانور شما کم است ، وقتی بوجه هایی برای سرمایه گذاری های خارجی و جلب حمایت در سیایت خارجی تصویب میکنید که ردیف آن را نمیتوانید به صورت آشکار اعلام کنید و در بازوهای دیگر اقتصادی ، دفاعی ، دیپلماتیک و ... هم هزینه هایی میشود که نمیتوان اعلام کرد.(که البته همه کشور ها از این بودجه ها دارند)
وقتی فشارهای خارجی میبارد بر سر ما.
هر کس دیگری هم بود و هست و بعد از این خواهد آمد ، در مسیری که پیشه رو داره نمیتونه زیاد مانور بده.
حالا شما همه کاسه و کوزه ها را بشکن سر یک نفر(تنها حسن آن این است که دلت خنک میشود)
یا علی
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممد جون یعنی اونقدر حال کردم با کامنتت که از خنده روده بر شدم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من از يك نفر كه رابطه نزديكي با اقاي جليلي داره 2-1 پيش شنيدم كه گفتن به هيچ عنوان كانديد رياست جمهوري نميشن،مگر اينكه خود رهبري بهشون مستقيما دستور بدن، وگرنه شايستگي ايشون از خيلي از سياستمداراي كنوني بيشتره، كاشبعضي دوستان درباره ايشون بيشتر تحقيق ميكردن
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ته دلت یه چیز دیگه است! ضدانقلاب طرفداران دوستی با ملت اسرائیل هستن! نه من و امثال من که طرفدار قانون گرایی و عقل و عملگرایی و تعادل هستیم.افتاد؟!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- جناب ته دل !!! یه چیزی بهت بگم توی کله ت فرو کن توی بسیجی بودن و .... عملا دوره پرفسوریشو میگذرونیم !! پس لطف کن عنوان ضد بسیجی بودن رو بچسبون به پیشونی خوارجی که به دروغ و برای عوام فریبی چفیه به گردنای کجشون میدازن
2- این عنوان سازی ها دیگه بدرد نمیخوره چون هر چقدر هم عنوان بسازین و طرف رو در حد سپر ولایت بالا ببرین با یک خانه نشینی 11 روزه در مقابل ولایت نقاب از چهره نفاق خواهد افتاد !!
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲۹
۳۹
1- ایشان در حد ریاست جمهوری نبود
2- جبهه .......... ابزار دست آقایان احمدی نژاد و مشایی است
110
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من يك سوال دارم كه هيچ ربطي به اين مطلب نداره اما مي خواستم بدانم كه چرا جديدا آقاي قاليباف و دوستان شهرداري پروژه هاي عمراني مهمشون رو دقيقا روزي افتتاح مي كنند كه رئيس جمهور در تهران نباشه ؟ شايد واسه اينكه براي افتتاح مجبور نشوند دعوتش كنند؟ تا اين حد گاردگيري سياسي؟ يا اينكه ترسيدند اگر رئيس جمهور بيايد پروژه به نام دولت و تبليغات براي دولت مي شود؟ خيلي عجيبه! البته تا حدي حق با اونهاست جايي كه رئيس جمهور باشد يك شهرداري معمولي فرصتي براي اظهار خود ندارد. اين بزرگراه آزادگان اولين بار نيست كه اين اتفاق مي يفتد بلكه در جريان افتتاح تونل نيايش و... هم زماني اين كار انجام شده كه رئيس جمهور در تهران نبوده.
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو اینو از طرفداراش بپرس به من چه قالیباف چکار میکنه
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وای چه فاجعه ای!! اره راست میگی! در پروژه افتتاح جکوزی به زعم دولتی ها( توالت فرنگی به زعم غیر دولتی ها) خیلی جای بروبچ دولت خالی بود تا قیافه اویزانشون بشه سوژه واسه خنده! در ضمن نه ایشان یه شهردار معمولی هستن و نه اوشون! یک رئیس جمهور فوق معمولی!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای محمد م لطفا یه کم اطلاعاتت رو افزایش بده و بعد بیا نظر بده
2تا نکته رو گفتی که هردو هم غلطند
یاعلی
امید 27
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بچه ها لطف کنید درباره خالیباف حرف نزنید چون بعضیا گارد میگیره اره 110 عزیز اینجوریاست
نه اینکه این شهردار از فضا اومده و یه شهردار معمولی نمی باشن
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1.درود برمملی که چه زیبا و موجز دو نکته رو بیان کرد!
2.دربین اصول گرایان قالیباف بهترینه و مرد عمل هست!
3.قبول دارم.................. واقعا عیرمعمولی و حتی ............ هست مخصوصا طریقه ی دلداری دادن هاش به عزیز مرده ها!!!
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲۸
۸
خیلی تابلو تشریف دارید برادران !!!
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و تو خیلی ضایع تشریف داری امیدی
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نظر لطفتونه محمد آقا!!!!!!!!
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب !! امیدی با هوش به چه استنادی فریب یه سری دشمنای این محمد رو خوردی !!! ؟
من شباب المنزوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا تابلوید خجالت بکشید مثلا" دارید سیاسی بازی در میارید راستی " سید " و " سید ازقم " و " نورا " نیستشون

آفرین
133
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴۱
۱۱
چقدر منفور شدي صراط...
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم
صراط مستقیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا مستقیم نشه همینطور منفور می مونه
بدون حکم قضایی چطور میشه عده ای رو متهم به اخلالگری در قم کرد!؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جونم دوست دارم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی منو !!!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۹
صراط جان نظرم درباره ایشان مساعد است اما چون شما طرفدارش هستید مناسب ریاست جمهوری نیست
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پایداری چی ها هرگزهرگز هرگز!
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من اشتباهي امتياز مثبت دادم مي خواستم منفي بدم
اين ربطي به شخصيت دكتر جليلي نداره كه سايت مثل صراط از ايشون حمايت بكنه يا نكنه.
من سوالم از مسئولين سليت اينه كه تو اين سايت به كدوم سياستمدار يا شخص ديگه اي توهين نميشه.
ادب هم خوب چيزيه، اخلاق هم خوب چيزيه،
اصولگرايي به اخلاق و ادب زنده است نه با اين رفتارها
ناشناس نیستم
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۹
صراط عزیز!
ولایتمداری یعنی اینکه حضرت آقا فرمود کسانی که توان اجرایی ندارن نیان و میدونم سعید آقا ولایتمداره...
محمدحسين
|
UNITED STATES
از كجا فهميدي توان اجرا نداره ؟! باهوش!!!
نورا
|
UNITED STATES
از بن بست مذاکرات!
لقمان
|
UNITED STATES
ایشون کارآمدی خودشون را اثبات کرده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۳
بنده از اینهمه اختلاف که از اختلاف سلیقه تبدیل به اختلاف ... شده است به شدت متاسفم و ازاینکه شما مع الاسف علیرغم تمامی شعارها مینی بر هیئتی بودن و ولایتی بودن دائماً و رسماً کلنگ تفرقه را قویاً بر زمین می کوبید تا شکاف در زمین اصولگرایان ایجاد شود؛ شما در نظرسنجی اصحاب فتنه و انحراف را با جبهه پایداری یکجا قرار دادید!!! بنظرم شایسته است جلوتر از اماممان و نظرات ایشتن حرکت نکنیم (این ها را گفتم چون شما را از نزدیک و خوب می شناسم) خوب است کمی از تندروی ها به نفع انقلاب و حضرت آقا کوتاه بیاییم!!!
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در آینده نزدیک میفهمی که کی با کیه !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای بابا وقتی یک عده بچه! سایت می زنن نتیجه اش همین میشه ببین داره با کی ها مصاحبه می کنه این بیچاره چون اصول ندارن یکی به نعل میزن یکی به تخته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۳
1.این چه رسمی است آنکه تکلیف دارد بیاید نمی آید آنهایی که نباید بیایند احساس تکلیف می کنند. آقای جلیلی انقلاب را تنها نگذارید در این وانفسای قحط الرجالی....
2. اخلاق اخلاق اخلاق آقایان طراط، صراط مستقیم آن نیست که برای رسیدن به مقصود دیگران را تخریب کنیم و نسبت های ناروا نثارشان کنیم. فکر می کنید رهبری از این گونه فعالیت انتخاباتی راضی هستند؟ اگر نباشند و شما بر خلاف نظرشان عمل کنید دیگر چه جای ادعا. اگر ما کسی را چون آقای جلیلی می خواهیم برای آن است که دلمان برای انقلاب و ارزشهایش می تپد خنده دار نیست خودمان عامل به اساس و ارزشهای الهی اش نباشیم؟
نادر
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۴۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳۸
كانديداي اصولگرايان اقاي عليرضا زاكاني

است شك نكنيدكه همه كانديداهاي مطرح

ائتلاف سه گانه پايداري وجبهه پيروان

به نفع وي كنارميروند
حسن
|
UNITED KINGDOM
کاملا درسته زاکانی تنها کسی هست که همه

اصولگرایان قبولش دارند
یک ایرانی
|
UNITED KINGDOM
خب نه زاکانی ام برای ریاست جمهوری خوبه اصول گریان برای همچین کسی کنار نمیروند
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۲۰
1)جلیلی

2)لنکرانی
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
3) هیچ کدام!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه کلمه از نظر مادر عروس شیرازی بشنوید
مملي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مادر بزرگ شيرازي
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پدر داماد ناشناس!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط چرا جوابم رو به مملی بابابزرگ! نذاشتی؟!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت به خانم شیرازی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۲۰
جلیلی رو پایداری میخواد تسخیر کنه ولی جالبه که جلیلی یه بار هم جواب مثبت و صد در صدی به اینها نداده که از طرف شماها کاندید میشم! فقط میخوان خودشونو به چسبونن به جلیلی! نامه هم مینویسن برای دعوت اسم لنکرانی باید حتما بقلش باشه !
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته اون بغل هست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا مگه تمام این بدبختیها از پایداری نیست مگه جریان انحرافی زائیده پایداری نیست پس نتیجتا" انحراف توی پایداریه

بسه شما رو به خدا وقتی رهبری میفرماید فعلا" دارم نصیحت میکنم : یعنی چی ؟

یعنی اوضاع خرابه واسه آقایون

فکر کردین چی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۲
تورو به خدا دیگه سعید جلیلی را وارد کردن به کارهای اجرایی خراب نکنید
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا جلیلی به درد کارهای اجرایی میخوره
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عمرا که به درد کارهای اجرایی بخوره!
12بهمن 57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱۰
آقای جلیلی انسان محترمیه قبلا هم اعلام کرده که کاندیدا نمیشه به پایداری هم که قبلا نه گفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
به نظرم لازم نیست برای یه جبهه دیگه تعیین تکلیف بکنید که کاندیدا معرفی کند یا نکند.شما به تخریب خودتون ادامه بدید و کاری به کار دیگران نداشته باشید.
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۱
رهبری: (نقل به مضمون) کسانی که توانایی مدیریت اجرایی عظیم کشور را دارند، کاندیدا شوند
جناب آقای جلیلی از همه ما بیشتر این حرف رهبری را درک کرده اند. ما به گزینه های همچون محسن رضایی و باهنر رای خواهیم داد.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط سرکار خانم فائزه هاشمی!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا باحال گفتی! واقعا این مردا جربزه! ندارن! یه شیرزن باید بیاد امور رو کنتراتی! درست کنه و سروسامون بده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۱
جالبه بدونيد تو شيراز و خيلي جاهاي ديگه ميگن ما فقط براي لنكراني امضا مي كنيم نه جليلي!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جالبه که اینو بدونی داری خیلی شایعه پراکنی میکنی! کلا پایداری ها حتی لنکرانی در شیراز طرفدار ندارن.
مجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باز اظهار نظر تهراني ها وغير شيرازيها در مورد شخصيتهاي اصيل وناب شيررازي
شما اگر طبيب هستي سر ....
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس کنتور که نداره!
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۴
اگر جلیلی بیاد شانس بیشتری نسبت به اقای.................. دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
از افرادی که نیامدن جلیلی را باور نمی کنند متعجبم .
وی در پست دبیری شورای امنیت ملی و در خط مقدم جبهه مقابله با استکبار است ، استعفای وی از شورا به صلاح نیست و به همین دلیل هم در انتخابات شرکت نمی کند (همانطوری که لاریجانی به دلیل ریاستش بر مجلس شرکت نمی کند).

در واقع را انداختن کمپین برای جلیلی روش ناجوانمردانه ایست برای رای آوری دیکران و ایجاد تحرک میان طرفداران .
جواب حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۷
۲
"همه اصولگرایان قبولش دارند"
آخه این چه جمله ای بود؟!
کدوم اصولگرا قبول اش داره
ایشان در انتخابات مجلس تمام امکانات و انرژی جبهه متحد را متمرکز کرد بروی خودش و اقای حداد و علت عقب افتادن لیست شد
ایشان در حد جبهه متحد هم عدالت ندارد چه برسه به کشور...
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زاکانی فردی ولایتمدار وکارامد وجوان است درصورت کاندیداتوری رای بالایی خواهند اورد
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صادق اینقدر نباف به هم!
کی قبولش داره!؟
هرکیو تو و همسایه های توی مجتمعتون قبولش دارین که رای بالا نیست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا" اینا همش نتیجه کار غیر اصولی پایداریها و اصلاح طلبها و اصولگراهاست

میخوام حزب بازی نکنید به حق علی و اولاد علی

نتیجه کارهای آقایون شده بدبینی و بدبختی و فشاربر مردم

کم خون به دل آقامون کنید بسه دیگه خجالت بکشید

کاری نکنید یه گوشه چشمی بنمایاند اونوقته که روزگار همتون رو سیاه میکنیم
زعفر جنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۳
جلیلی=پایداری
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم زبونم مو دراورو انقدر که اینو گفتم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پایداری چی ها هرگزززززززززززززززززززززززززززز!
ماری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تی فریادی قربان بشم
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۵
اکثر نامه ها برای هر دو (جلیلی و لنکرانی) نوشته شده است.
اما من که می دانم کجای شما می سوزد! هر چه می خواهید داد و فریاد کنید بطور کامل برای من و امثال من معلوم است که کجای شما می سوزد!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جانا سخن از زبان ما میگویی
نصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قبولت دارم داداش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۷
یه دونه مثل .............. رو آوردید مال هفت پشت ملت ایران کافیه تو رو خدا این بار بزارین خود مردم تصمیم بگیرند اینقدر سنگ این و اونو به سینه نزنید . آخه جلیلی واقعا در حد رئیس جمهوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختر شیرازی
|
UNITED STATES
واقعا!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
جليلي و لنكراني فرقي با هم ندارند،‌ هر كدوم بيان حمايت مي كنيم و عمرا زير بار امثال قاليباف نمي رويم
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره مثل هم هستن! واسه همین هیج کدوم رو قبول نداریم! و عمرا زیربار غیر قالیباف نمی ریم!
نصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای من جلیلی بر لنکرانی ارجحه.ولی اگر جلیلی نیاد،مسلما لنکرانی رای منه.
در مورد قالیباف هم اگر هیچ یک از دو مورد فوق و افراد درون نظام کاندید نشن و رقیب اهل اسرائیل باشه،قالیباف رای میدم و گرنه عارف و هر اصلاح طلبی صد بار بهش شرف دارن اقلا مشخص کدوم وری وایسادن!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قالیباف خیلی بیشتر از اقایون مدعا و متظاهر درون نظام هست و این رو در عمل خودش نشون داده نه فقط گفتار! دوصد گفته چون نیم کردار نیست!
امید 27
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم تو به قالیباف رای بده شاید با کل فامیل قالیباف رای این اقا به عدد 200 برسه دختر شیرازی
شهردار قبلی چه کرد با مردم که این دومیش میخواد انجام بده
اصلا شهردارو چه به سیاست
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رییس جمهورآینده فقظ
بانو فائزه هاشمی شیرزن ایرانی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۳
خوب که ترسیدی صراط. ازت بدم اومد فیلمتم هیچ استدلالی پشتش نبود غیر از تخریب که اقا فرمودن اثبات ما در نفی دیگران نیست ولی اثبات شما ظاهرا هست. .......... عامل اصلی شکستن دل آقا بود. شما کت رو ول کردی چسبیدی به دکمه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۸
جبهه پایداری خاریست در چشمانتان تلاش بیهوده نکنید کور میکند چمانتان را!
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- اونایی که در صحنه پرتاب مهر بودن صرفا عامل بودن ، برنامه ریزا در پشت پرده هستن 2- اونایی که در صحنه بودن عمدتا خوارج مسلک هایی هستن که از اسلام و ولایتمداری فقط ظاهرسازیش بهشون رسیده ، یا انسانهای جاهل و بی اطلاع و بیسوادی هستن که قلبا نمیخوان در خط تقابل با ولایت قرار بگیرن منتها بخاطر جهالتی که دارن براحتی ابزار دست منحرفان زمانه میشن 3- برنامه ریزا باید افشا و رسوا بشن برای مردم تا ملت به ماهیت اینا پی ببرن 4- جبهه ...... توسط صادق ........ یار و رفیق جدانشدنی آقایان مشایی و احمدی نژاد مدیریت می شود و دوستان اصیل آقای احمدی نژاد و مشایی در این جبهه حضور دارن 5- موضوع رو بسیار ساده و خاله زنک بازی قلمداد نکنین نه عزیز این رفتارها مقدمه فتنه دیگری بر علیه نظام و ولایت است ! فتنه ای که اینبار از داخل طیفی که دارای پوسته و ظاهری مذهبی هستن بروز میکنه و تا بحال مقدمه این رفتار رو از سوی سردمدارانشون مشاهده کردیم و میکنیم ! حضرت آقا میفرمان جنجال نکن خیانت نکن اون توجه نمیکنه میره سخنرانی 22 بهمن یه چیز میگه توی مجلس یه چیز دیگه میگه ونزوئلا یه کار دیگه میکنه 11 روز خونه میخوابه و هزار و یک کار دیگه میکنه 6- مواظب باشین خیلی خبرا در پس پرده هست خیلی برنامه ریزیهای شیطانی در پس پرده هست که همگی خواسته یا ناخواسته ولایت رو هدف گرفتن ، ظاهرا بر علیه فلان اشتباه یا فلان رفتار لاریجانی یا حسن خمینی شعار میدن ، شعار بر علیه لاریجانی و حسن خمینی و ... همش فیلم و فیگور هست باطنا و نقطه نهایی هدف انحراف و خوارج زمانه ولایت می باشد اگه غیر این بود به صحبتهای حضرت آقا مبنی بر حفظ آرامش کشور توجه میکردن حرمت حرم مطهر رو نگهمیداشتن به اینا میگن شعبون بی مخهای مذهبی یا همون خوارج !!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته چمان! لابد عضو جدیدی هست که تازه کشف شده! میگم میشه بگین چمان! کدوم عضو بدن هست؟! اخه من پزشکم و تاحالا اسم این عضو رو نشنیدم! شما که میدونی راهنمایی کنید! هه هه
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بفرما بگویید جناب محمد م شما طرفدار کی هستید همش میگید ولایت کدوم ولایت ولایت فقیه ساخته ذهنتون یا ولی فقیه واقعی یعنی امام خامنه ای اگر مقصودتون ولی فقیه امام خامنه ای است اصلا رابطه ای بین افکار شما و رهبری نیست دلایل بدیهی
1- رهبری بارها از فتنه سخن گفته اند ولی حتی یک بار هم از جریان انحرافی نام نبرده اند اگر گروهک انحرافی این قدر خطرناک است چرا اهمیتی در دیدگاه رهبری ندارد
2- رهبری می فرماید هر کس پایبند به اصول نظام باشد مورد حمایت رهبری است در این سالها با آنکه موارد متعددی رخ داده است رهبری هیچگاه بحث جریان انحرافی را به مردم گوشزد یا حتی اشاره نکرده اند

3- شما که همه تشکلات را نفی میکنید و حتی جبهه پایداری را باطل می دانید پس چه کسی را قبول دارد 1- لاریجانی 2- قالیباف 3- امثال علی مطهری یا خاتمی را

امثال شماها این دولت را خطرناکتر از خاتمی دانسته اند در حالیکه رهبری فرمودند این دولت در خط انقلاب و امام است اما درمورد دولت خاتمی رهبری فرمودند : از مبادی نظام فاصله گرفتند
نتیجه : هرچند که این دولت و شخص رئیس آن اشتباهات فاحشی داشته اند اما اتهام تکفیر و خطرناک بودن برای نظام اسلامی توهم امثال شماست نه دیدگاه رهبری . شما اصلا میانه ای با خط رهبری ندارید و به دنبال مقاصد خود هستید درواقع مدعیان ولایت دروغین هستید
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1. یقینا افرادی که آن واقعه را خلق کردند افراد جاهلی بودند و دچار اشتباه شدند این مثل روز برای همه روشنه.
2. ارتباط جبهه پایداری و مشایی را چگونه کشف کردید؟
3. اگر محصولی رفیق جدانشدنی اقایان بود چرا بعد از انحراف آنها بیرونش کردند؟
4. برید تحقیق کنید وقتی محصولی در دولت بود در جلسات هیات دولت برخورد او با طیف مشایی چگونه بود؟ بیشترین حرف و مخالفت را با کارهای آنها چه کسی داشت؟ تا بالاخره بیرونش کردند.
5. خاله زنک بازی اینه که فکر کنی در ظاهر از دولت جدا شدند که یک جبهه به ظاهر منتقد درست کنند که مثلا چه... نخیر از این رمان پردازیها بیا بیرون. اینها برای جلوگیری از انحرافات اعتقادی این جبهه را تشکیل دادند آنهم نه فقط انحراف مشایی بلکه انواع انحرافها چه آنها که تفکر تکنوکراتی دارند مثل کارگزارانیها چه تفکر اصلاح طلبها که علنا در دوره اصلاحات ولایت فقیه را زیر سوال بردند و چه به ظاهر اصولگراهایی که دو از ولایت میزنند اما منظورشان ولایت الهی و آن که امام خمینی آن را ادامه ولایت رسول الله میدانند بلکه ولایت حاصل از دموکراسی می خواهند مانند همین مطهری و...
6. برنامه ریزیهای پشت پرده از طرف کسانی دارد انجام میشود که با سوء استفاده از بعضی انحرافات دولت میخواهند آن تفکری که به فرموده امام خامنه ای گفتمان اصیل انقلاب را زنده کرد، خاموش کنند برای همین دائما اشتباهات و انحرافات دولت را بر سر طرفداران آن تفکر انقلابی میکوبند و درعین حال خود را طرفدار ولایت فقیه معرفی میکنند.
7. دشواری و پیچیدگی فتنه آینده از همین نکته است لذا توجه کنید که آقا به کسی مثل حاج آقا صدیقی میفرمایند در طوفانها خود را به جای مطمئن وصل کنید. حال دیگر ما باید حساب دستمان باشد. ببینیم چه کسی مطمئن است؟
ماری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جلال و نیما و یک دقیقه اختلاف در گذاشتن کامنت !!!
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- امام خميني اوايل انقلاب وقتی که یکی از مسائل اصلی کشور موضوع دكتر شريعتي بود و ديدگاه هاي مختلفي كه در مورد ايشون وجود داشت و .بسياري از خواص هم توجهشون به این موضوع جلب شده بود و مرتب در مورد اين قضيه اظهار نظر مي كردن ولي هرچی از امام خميني مي خواستن در مورد دكتر شريعتي نظرشون رو بگن ايشون مدام از دادن نظریه در مورد شخصيت شريعتي طفره مي رفتن و اجتناب میکردن و مي فرمودن "كه دنبال وحدت باشيد و دست در دست يكديگر دهيد كه ما مسايل مهمتر از اين داريم.شريعتي خوب بود يا بد بود ، به هر حال در وضعيت امروز كشور نقشي ندارد و به جاي اين حرف ها دست در دست هم دهيد تا مشكلات اصلي كشور را حل كنيم."
2- ولي سكوتي كه حضرت آقا تا حدی در موضوع انحراف داشتن ، اين برداشت رو از اون نمیشه كرد در حالی که رهبري با عمل (و در عين حال كلام خودشون) مي گن اين قضيه فرعي هست و چيزي نيست كه بنده (یعنی حضرت آقا) وارد اون بشم در قضيه دكتر شريعتي ، حضرت امام اصلا هيچ حرفي در مورد اون نمي زدن ولي در اين قضيه ، اگر از حضرت آقا سوال بشه (كه در جمع جامعه مدرسين شده) غلط بودن يا غلط نبودن ديدگاه ها را بيان مي كنن ولي گويا مي خوان از قضيه بيرون باشن و گويا اصلا قضيه رو در سطحي نميدونن كه تيتر صحبت هاي رهبري بشه ولي در قضيه شريعتي و چالش هاي اون اين موضوع جاي تيتر شدن داشت ولي تيتري بود كه دعواي كاذب و انرژي بر ايجاد مي كرد لذا جای خوشحالي هست كه امروز جايگاه رهبري به جايي رسيده كه ديگه لازم نيست ایشون به طور مستقيم در همه ي قضايا وارد بشن و امروز ياوراني دارن كه بدون هزينه شدن از رهبري خيلي از مسايل كشور رو برطرف مي كنن !!
3- براي جلوگيري از بد فهمي تاكيد مي كنم كه از ديد امام خامنه اي اين قضيه فرعي هست و نبايد جاي مسائل اصلي رو بگيره و نكته گفته شده در بالا به اين معنا نيستش كه حضرت آقا گقته ان من در اين قضيه لزومي ندارد وارد شوم خودتان برويد حل كنيد ! و بعد ما اين قضيه رو به يه قضيه اصلي براي خودمون و مملكت تبدیل بكنيم !! .نه اين قضيه براي مملكت هم بايد يك قضيه فرعي باشه ولی در عين حال بايد با اين ديدگاه انحرافي مقابله بشه و از پيشرفت اون جلو گيري ! و قطعا انتظار ايشون اينه که خود اين مجموعه ولايي در مقابل اين ديدگاه غلط ، ضمن رعايت اخلاق اسلامي و بدون دادن بهونه به دشمن ايستادگي كنن و ديدگاه هاي اسلامي و ولايي رو تبيين کنن و مانع انحراف از بحث امام زمان و انقلاب اسلامي بشن
امید 27
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا هرکی حرف میزنه این نخود هر آش میپره وسط و میگه من دکترم خوب چکار کنیم که هستی
دکتر اینقدر بیکار ندیدیم والا!!!!!!!!!!
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینو بزن
حضور بعضی از اعضاي به ظاهر معزول دولت به عنوان موسسين جبهه پايداري باعث شده تا عده زیادی از همون زمان تاسيس اين جبهه ، ‌جدايي اونارو از دولت قبول نکنن باور نکنن !!. وقتی هم که انتقاد و ... بر عليه جريان انحرافي شدت پیدا کرد هيچ كدوم از این مهره هاي به ظاهر معزول شده دولت حاضر نشدن صراحتا و اونجور که باید و شاید بر علیه جريان انحرافي موضع بگيرن. همین باعث شده به مرور نزديكي و مراوده بخشي از بدنه پايداري به جريان انحرافي بيشتر بشه و مظهر و نماد این نزديكي زمان انتخابات مجلس نهم بود که شاهد رفت و آمد هاي پنهان و یواشکی ليدر جبهه پايداري يعني آقای صادق ......... با دولت بودیم. هرچند این عضو ثروتمند و ........ جبهه پايداري تلاش مي كنه ارتباطشو با جريان انحرافی مخفی بکنه اما نزدیکیش به این جریان توی سخنرانی هاش کاملا مشخصه و یکی از اون زمانها هنگامی بود ایشون تلاش كرد تا جريان انحرافي رو از اتهام بداخلاقي و بحران سازي ها و جنجال سازی هایی که برخلاف منویات حضرت آقاس بری بکنه ‌همايش انتخاباتي آخر بهمن 91 بود که ایشون برای مبرا کردن انحراف از بداخلاقی های صورت گرفته در داخل مجلس تا جایی پیش رفت که مجلس رو در جایگاه متهم اصلي ماجراي يك‌شنبه سياه مجلس قرار داد و مدعي شد كه «برخي كارهاي مجلس دل رهبري را به درد آورده است !!!!». بنظرتون جالب نیست ؟ هر چند بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت مجلس در بحث استیضاح اشتباه کرد و دفاع لاریجانی (بفرموده حضرت آقا رئیس محترم مجلس) هم کمی زیاده روی کرد اما بقول حضرت آقا رئیس یه قوه کاری خلاف شرع و اخلاق و .... انجام داد حالا بنظر شما چه کسی در جایگاه متهم اصلی قرار میگیره که آقای ........... پارتی بازی کرد و جاشو عوض کرد ؟ بیراه نیست که ایشون رو نماینده جریان انحرافی در دولت معرفی کنیم که با ریخت و پاشهایی که در این جبهه صورت میده نظر بخش قابل توجهی از جبهه پایداری رو به خودش جذب و نزدیک کرده !! لذا در حالی که شعار جبهه پایداری مرزبندی با جریان احرافی بود ، این نزدیکی باعث اولین شبهه و کلک و مرموزیت در این جبهه شده ضمن اینکه طیف آقای مصباح اعلام مرزبندی با انحراف کردن اما طیف پایداری قم رفاقت بیشتری با .......... دارن و کمتر توجهی به مرزبندی با جریان انحرافی دارن طیف تهران دنبال جلب نظر اکثریت جبهه پایداری برای ائتلاف با کاندیدای دولت هست خود دولتی هام میگن جبهه پایداری زیرمجموعه دولته ! و اين جبهه به لحاظ گفتماني نزديک ترين جريان به دولت هست و جبهه پايداري گفتمان مستقلي رو در سطح فضاي عمومي کشور نمايندگي نمي کنه و گفتمان اين جبهه بخشي از گفتمان دولت هست ! حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جبهه ی پایداری مگراز روی جنازه ی ما ردشه!
اینو خوب توی کله تون فرو کنید البته اگه کله ای باشه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۰
سرخوردگی گفتمان 34 سال پایداری??!!!! معلومه چی داری میگی؟
شما در این 34 سال کجا قرار میگیرید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
با کسی عهد اخوت نبسته اید، قرارداد مالی چطور؟ چقدر به خون پایداری ها تشنه اید؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی!
من خودم دستم بیفتن تیکه تیکه شون میکنم!
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما اساسا با افراد و گروههای که ظاهرا یا باطنا در خط ضدیت با ولایت گام برمیدارن مشکل داریم حالا میخواد مسعود رجوی باشه میخواد گروهک فرقان باشه میخواد کمونیست باشه و .... میخواد خوارج باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۷
۷
آقای جلیلی فردی جانباز ، مومن و با اخلاق است اما برای ریاست جمهوری کافی نیست
بگذارید در همین مقبولیت بماند
با توجه بشرایط اقتصادی لازم است فردی کاملا اجرایی سکان قوه مجریه را بدست بگیرد و از اقتدار کامل برخوردار باشد جلیلی فردی گفتمانی است نه اجرایی
فردی مثل قالیباف می تواند مدیریت خوبی داشته باشد کما اینکه در نیروی انتظامی و شهرداری توان خود را بخوبی نشان داده است و یا رضایی بعنوان رییس جمهور و معاون اولی قالیباف کارساز خواهد بود برنامه ارائه شده رضایی بسیار خوب بنظر می رسد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین... من نمیدونم این جلیلی یل لنکرانی چه سابقه درخشانی دارن که بعضیا سنگشو به سینه میزنن
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۷
۳
صراط ، این صراطی که میری بی راهه است .معلوم نیست شما صراطی ها جیره خور کی هستین که این روزا دارین با تمام قوا پازل دشمن رو پر می کنین.
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند لذا روشنگری و تبیین رفتارهای موازی دشمن خارجی و منافقان داخلی برای مردم و آگاه کردن اونا به راههای متنوع ورود شیطان یه استراتژی مهم است
نصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اسم سایت رو عوض کنید بجای صراط بگذارید بیراهه!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هررکی منافع گروهک شما رو تامین نکرد میشه دشمن و راهش هم میشه بیراهه نه!؟
گرگ باران ديده
|
CHINA
|
۱۶:۳۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
داداش صراط هشدار!!!!جانب دارى نکنى فردا شبيه بعضيا تو زرد از آب در بياد.از ما گفتن.منتظر موضع آقا باش.واللازم لکم لاحق.
سلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
کار اجرایی که آقا گفتن بیشتر مربوط به اون دسته از نماینده ها میشه که احساس وظیفه کردن.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جزو یکی از خطیر ترین مسئولیت های نظامه و مسلما جزوه کار اجرایی به حساب می اد.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلا که مذاکرات هسته ای همه ش به بن بست میخوره!
قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
اجرایی بودن یک رئیس جمهور بسیار مهمه ، ولی مهمتر از اون ، داشتن یک تیم قویه که همراه رئیس جمهور باشه و انشاالله قرار است دکتر جلیلی با یک تیم اقتصادی قوی در انتخابات حضور پیدا کنند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴
نه جليلي رأی داره، نه لنکرانی.
خودشون رو علاف نکنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
اینو منتشر نکن ها چون خطاب به خودت می نویسم میدونی چرا تنها 11 درصد رای دادند که فیلتر کردن صراط جریان فتنه رو خوشحال کرد؟ چون تنها جریانی که از فیلتر شدنت ناراحت شد همین جریان فتنه بود چونکه صراط جون دیگه حنات رنگی نداره و با اخبار جهت داری که میگذاری روشنتر از روزه که وابسته به چه جریانی هستی
ای ناصراط سبزی....
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بوق!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیخود و هدفدار توهم بوجود نیار .

صراط داره واسه پایداری و جلیلی کار میکنه والسلام
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۶
۳
به نظرم هر چی بیشتر پایداری رو بیشتر تخریب کنی بیشتر رسوا می شی. صراط نیوز!

جلیلی=پایداری=لنکرانی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲
صراط عزيز از ايتكه نظر مخالفان را تاييد مي كنيد و به نمايش ميزاريد متشكرم.متاسفانه سايت ........ به هيچ وجه نظر مخالفان را پخش نمي كند.دوستان يه امتحاني بكنن.اين چهره واقعي پايداري است كه صراط رو كرده.
درود بر دكتر قاليباف
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۴
لطف کن صراط از چیزی خبر نداری نگو چیزی بعدم من میدونم تو و دوستانت از اینکه سعید جلیلی یکی از حامیان سر سخت جبهه پایداری افکار پایداری هست میترسی بخاطر همین این شایعه دروغ و کذب پخش میکنی اما بسوز که دکتر می اید قهرمان ما می اید امیر کبیر زمانه می اید او میاید و رای میلیونها ایرانی برای اوست او رئیس جمهور 40 میلیونی ایران است او میایید
محمد نعیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
سلام.
راجع به نامه شاگردان آقای جلیلی چند نکته بگم که روشن بشه
منتها قبلش بگم بنده مدیر وبلاگ
drjalili.blogfa.com
هستم که از خرداد 91 در حمایت از ایشان این وبلاگ رو راه اندازی کردم
در تمام عمرم متاسفانه فقط یک ساعت توفیق داشتم در پای منبر علامه مصباح یزدی بنشینم انهم سال 84 در دوران دانشجویی و دیگه سعادت نداشتم سایر اعضای پایداری رو هم تا بحال ندیده ام و توفیق نداشته ام اما از نظر گفتمانی کاملا خودم رو متعلق به این جبهه می دانم در خرداد 91 که هنوز اعضای پایداری به فکر انتخابات ریاست جمهوری به معنی تعیین مصداق نبوده اند بنده با رصد مواضع شخصیتهای سیاسی و مذهبی جناب دکتر جلیلی رو نسبت به دیگران اصلح می دانستم بنابراین وظیفه دانستم که در حمایت از ایشان همراه سایر دوستانی شوم که حتی قبل از من یعنی سال 90 در حمایت از ایشان وبلاگ زدند خلاصه این حرکت خود جوش بوده و آن زمان اصلا بحث دکتر لنکرانی مطرح نبوده می توانید تحقیق کنید و متوجه شوید بنابراین :
1. نامه های دانشجویان در حمایت از دکتر جلیلی و لنکرانی همه خود جوش و با نام و امضا بوده در حالی که این نامه شاگردان آقای جلیلی بدون نام و امضا و نتیجتا مشکوک و غیر شفاف و ظاهرا سفارشی است که توضیح می دهم
2.نامه های دانشجویان سراسر کشور از طریق سایت ......... منتشر شده که براساس گزارشات دانشجویان و بسیج دانشجویی و دوستان پایداری و حامیان گفتمان پایداری صورت گرفته اما نامه شاگردان پس از قضیه انتشار فیلم 22 بهمن قم و برای اولین بار توسط سایت .......... از وابسته های قالیباف منتشر شده و جای تعجبه که چرا شاگردان دکتر جلیلی این نامه را در این مقطع و از طریق سایتی که وابسته به گروهی است که در اتش اختلاف افکنی فیلم سفارشی می دمند منتشر شده و چه نسبتی بین شاگردان جلیلی و سایت حامی قالیباف است که در این چند روز پیراهن عثمان فیلم قم را علم کرده
3.در این نامه ائتلافات صورت گرفته در آستانه انتخابات را که علی الظاهر منظورشان 2+1 و ائتلاف 4 گانه هست را مبارک و میمون می دانند اما در کنار هم بودن جلیلی و لنکرانی را با غرض ورزی خاص سواستفاده از نام جلیلی تعبیر می کنند حالا سوال اینکه چرا این نامه نویسان همین حرف را مثلا در مورد قالیباف و حداد عادل نمی زنند و برعکس آن را میمون و مبارک می دانند؟اگر قرار است صرف کنار هم ماندن به معنی سواستفاده باشد پس قالیباف هم از حداد داره سواستفاده می کند پس چرا این دوستان ان را مبارک می دانند؟مگر نه اینکه حامیان 2+1 هم مدام نام این دو رو در کنار هم می برند؟
4.ملاک این شاگردان برای ائتلافات دروغین و خودساخته برای سهم خواهی چیست؟
5.این دوستان گفته اند برداشت شان اینست که دکتر جلیلی حداقل این دور کاندیدا نمی شوند خوب این برداشت بر چه اساسی است؟آیا از خود دکتر حرفی شنیده اند؟اگر نه پس چه شانی برای خود قائلند که دست پیش بگیرند که پس نیوفتند و از جانب چه کسی برای دکتر جلیلی تعیین تکلیف می کنند؟آیا صرف برداشت شخصی چند نفر جواز صدور نامه تفسیر گونه بدبینانه و توهین به جناب لنکرانی می شود
6.ظاهرا این نامه بیشتر نشانه ترس عده ای از حضور دکتر جلیلی در صحنه انتخابات است و با اعتراف به اصلح بودن ایشان به نوعی نگران ورود ایشان هستند و با تلاش فراوان سعی دارند که ایشان را فقط محدود به یک سنگر نمایند تا میدان برای دیگران باز باشد. بنابراین با توجه به سکوت دکتر جلیلی این افراد دچار سرگیجه و عدم پیش بینی دقیق صحنه شده اند و از ترس اینکه غافل گیر نشوند از ایشان خواسته اند تا موضع گیری کنند تا این افراد تکلیف خودشان را بدانند تا غافل گیر نشوند و به قولی سعی دارند دکتر در زمین اینها بازی کند و سریع اعلام موضع کند تا امثال قالیباف و دیگران بتوانند اقدامات مقتضی رو انجام دهند
7.و در اخر ظاهرا ترس این افراد از سیل خودجوش نامه نگاری های دانشجویان باعث شده که اینها فکر کنند با نوشتن نامه ای ترمزی ایجاد کنند برای ایجاد تکلیف برای دکتر جلیلی

به این دلایل من این نامه شاگردان سابق را که معلوم نیست چه کسانی اند و در چه مساندی هستند را سفارشی می دانم که با دوپهلو نوشتن و اتهامات و بی اخلاقی ها سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در بین حامیان ایشان و تخریب جبهه پایداری دارند

شخص بنده تا زمانی که با گوش خودم یا چشم خودم از جبهه پایداری و دکتر جلیلی عدم کاندیداتوری ایشان را نبینم یا نشنوم باور نمی کنم و دست از تبلیغ اصلح بر نمی دارم

اللهم احفظ سیدنا و قائدنا الامام خامنه ای مدظله العالی
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متن های زیاد را کسی نمیخواند
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۶
اگر جلیلی نیاد بهترین گزینه برای ریاست جمهوری قالیباف است
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲
صراط !؟
«به عاقبت کار فکر کن»
«قیامت نزدیکه»
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يكي جان لطفاازنام كاربري ديگري استفاده فرمائيد.باتشكريكي واقعي
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
سوژه میخوای؟
از بی عدالتی و نا برابری میخوای حرف بزنی؟
دولت را به خاطر کارهاش نقد میخوای بکنی؟
این را سوژه کن:
چرا 50 لیتر سهمیه بنزین واریز میکنن به همه خودرو ها؟
مگر منی که ماشین ندارم میتوانم از این تقسیم عادلانه دولت استفاده کنم!؟
مگر آن هایی که مسافر کشی میکنند با این بنزین -بابت سوپسیت(این یارانه)- به من مسافر تخفیف میدهند؟
مگر جایگزینی برای من ی که ماشین ندارم دولت در نظر گرفته؟
مگر یارانه حق ملی ما از منابع طبیعی (که نفت هم جزء آن هست) نیست؟پس چرا نشست میخوان بگذارند و جلسه میگیرن که به بعضی ها یارانه ها شون قطع بشه؟
مگر آن کسی که (به قول خود شان و نه به واقع و در حقیقت) پولداره ایرانی نیست و حق نداره از این یارانه که از منابع طبیعی (که نفت هم جزء آن هست) بهرهمند بشه!!!؟
چرا گنده ها میبرن و میخورن و بعضی ها له میشن زیر فشار؟
اینها را سوژه کن ، نه اینکه ، یکی یجا یک چیزی میپرونه ، شما هم میگی کسره چرا فتحه شده!!!!
یا علی
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلا به تکرار و مکررات! علاقه خاصی دارین نه؟! وسواس چیز بدیه!
امید 27
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دختر شیرازی ، واقعیت همینه تکرار مکرراتی که هیچگاه به نتیجه نمیرسن وبیخودی چند نفر مترسک رو میندازن وسط تا ملت یادشون بره که چقدر محرومند از چیزهایی که باید داشته باشند ولی ندارند وملت بیخودی بخاطر این مترسکها با هم جدل میکنند
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دختر شیرازی!
نه اینکه شما اصلا به تکرار مکررات علاقه ندارید!؟
بنده خدا ببین من چند تا کامنت گذاشتم ، شما چندتا کامنت!
کامنت هایی که مینویسید را چک کند و ببیند چه کسی وسواس دارد.
خدا شفا بده همه بیمار ها را خانم دکتر.
البته تشخیص ی که در مورد بنده دادی چیز جدیدی نیست ، ماشاا... تحقیر ، تهمت به دیگران ، توهین ، لودگی و تمسخر دیگران در کامنت های شما به صورت خاص فراوان است(البته برای همه را میخونم ها ، فکر نکنید زوم کردم روی شما ها! نظرات کل بچه ها ی که اینجا نظر میدن را میخونم و احترام میزارم و به افکارشون توهین نمیکنم)دیدم برای چند نفر به غیر بنده هم تشخص و تجویز اشتباه کردین و نسخه پیچیدین و حتی قرص و آمپولشون را هم میخواستین بدین بخورن و بزنین براشون.
که به ظاهر نشاندهنده کسادی بازار شما در دنیای حقیقی است و تاثیر خود را در دنیای مجازی به این صورت گذشته و شاید آنقدر سرتان شلوغ است که تشخیص های شما به دنیای مجازی سر ریز کرده ف حالا هر چه که باشد!
آمار نظرات خودتون را بگیرید ببینید چند بار چند جمله و کلمه و چند مطلب را تکرار کردین.
نکته:علت اینکه این کامنت بخصوص را در تمام صفحات تکرار کردم جلب توجه مدیران و نویسندگان سایت به مقوله های دیگر بود ، نه کاربران و شخص شما ؛ به خودتون نگیرید ، به شما ارتباط ی نداشت و برای شما نبود!!!
یا علی
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی به بیراهه میروند و فریاد های بلند خشم (در اینجا که نوشتاری گفتگو میشه ، هجمه نوشته های بیشمار)
باید بعضی نوشته ها را تکرار کنی تا مقابل چشمان مردم مکرر قرار بگیرد.(البته از این موارد ی که انجام دادم نتیجه هم گرفتم،نمونه بازر آن کامنت شما در مورد آن).
در ضمن رشته امور در دست یک فرد نیست و چند قوه و نهاد در آن دخیل هستند(دموکراسی و شورای اداره کردن مملکت یعنی همین)پس نمیشود یقه یک نفر را گرفت(من از احمدی نژاد خوشم نی آید و به او رای ندادم ، ولی باید قبول کرد که فعلا رئیس جمهور است)
یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲
هر دونفرانسانهای شایسته میر ومومن هستند خدا حفظشون کند!
دوستدار ولايت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
سخن ما این است افرادی که در پست‌های پایین‌تر از ریاست جمهوری موفق نبوده‌اند و در زمان فتنه جزو ساکتین محسوب می‌شدند چگونه می‌توانند در پست ریاست جمهوری موفق باشند و سقوط نکنند؟
جواب بدهيد حاميان آقايان؟؟؟؟؟
در شرایط کنونی هم به جای اینکه طرف نقد این افراد، فتنه‌گران و کسانی باشند که نظام را به چالش کشیده بودند جبهه پایداری را رقیب خود و آماج حملات قرار می‌دهند؛ این امر نشان می‌دهد که افکار این افراد تغییری نکرده است.زمانی که جبهه پایداری هنوز اعلام موجودیت نکرده بود تخریب‌ها و تهمت‌ها حتی در خصوص حضور آیت‌الله مصباح یزدی در جبهه پایداری شروع شده بود؛ برخی افراد که توان مقابله گفتمانی ندارند شروع به تخریب می‌کنند و حتی روزنامه‌هایی که از بیت‌المال ارتزاق دارند این امر را انجام می‌دهند.
عمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۴
در شرایطی که همه شواهد و قرائن تحلیل گران سیاسی را به این نتیجه رسانده است که جلیلی در این دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نخواهد شد و جلیلی هم تا کنون در هیچ مصاحبه یا تریبونی از قصد خود برای کاندیداتوری سخن نگفته، جبهه پایداری می کوشد تا با قرار دادن جلیلی در کنار تنها کاندیدای خود یعنی لنکرانی هم خوراک خبری این روزهای خود را فراهم آورد و هم نقاط ضعف لنکرانی یعنی نا کارامدی و بی تجربگی در عرصه های کلان مدیریتی را بپوشاند.

نکته جالب توجه این است که تنها روش این روزهای جبهه پایداری برای آمدن در صدر اخبار ، نخ نما و تکراری شده است. در این روش جبهه پایداری هر روز خبری مبنی بر دعوت گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه ها از جلیلی و لنکرانی منتشر می کند که به گفته سایت های این گروه در این دعوت ها دانشجویان دانشگاه های تهران، علم و صنعت، شهید چمران اهواز، شیراز ، صنعتی شریف و علوم پزشکی مشهد و بیش از 200 نفر از طلاب و دانشجویان غرب استان مازندران شرکت داشته اند.
نکته جالب توجه در تمام این نامه ها شباهت متون نامه ها و برنامه زمانی منظم انتشار نامه هاست. و البته نکته مهمتر اینکه به دلیل عدم وجود شماره دانشجویی امضاکنندگان این نامه ها در هیچ یک از نامه ها، اعتبار و صحت تمامی این نامه ها در هاله این از ابهام است.

هر چند که حتی در صورت صحت اعتبار این نامه ها، با توجه به تعداد 5/4 میلیون دانشجوی مشغول به تحصیل در کشور، و مجموع 1565 دانشجویی که پایداری مدعی است از جلیلی و لنکرانی برای شرکت در انتخابات دعوت کرده اند؛ می توان نتیجه گرفت تنها حدود 0/003 درصد ( سه هزارم درصد و بطور دقیق تر 0/0034 در صد) از آراء جامعه دانشجویی کشور در سبد جبهه پایداری است!

و این میزان رای چیزی است که این روزها جبهه پایداری از آن به عنوان "سونامی دعوت دانشجویی از جلیلی و لنکرانی" تعبیر میکند!

در مجموع آنچه این روزها بیشتر به نظر می رسد درماندگی جبهه پایداری در ارائه یک کاندیدای کارآمد و مقبول است؛ به همین دلیل یکی از اتفاقاتی که پیش بینی می شود این است که در روزهای باقی مانده تا ایام انتخابات، این گروه ( که در ظاهر خود را از مخالفان جدی دولت نشان می دهد هرچند تحرکات پشت پرده نشان از همراهی این گروه با دولت دارد ) مجبور شود کاندیدایی را بطور مشترک با دولت معرفی کند، که در بین کاندیداهای مورد نظر پایداری و دولت احتمال انتخاب الهام از سایر گزینه ها بیشتر است.

باید منتظر ماند و دید در روزهای باقی مانده تا انتخابات باتوجه به دریای مواج و خروشان تعدد کاندیدا ها، کشتی آراء ملت به ساحل کدامیک از کاندیداها می نشیند.
روجا نیوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۴
اواسط بهمن ۹۱
جریان دعوت دانشگاهیان و دانشجویان از دو چهره مورد نظر جبهه بوووووووق برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ آغاز شد.

اواخر بهمن ۹۱
جریان دعوت دانشگاهیان با سرایت به دانشگاه های دیگر در حال تبدیل به موج می باشد.

هفته دوم اسفند ۹۱
موج دعوت دانشجویان ودانشگاهیان با رسیدن به دانشگاه های مناطق خشک و بیابانی مردم را خوشحال کرد!

اواخر هفته دوم اسفند ۹۱
کارشناسان سازمان هواشناسی و اداره بووووق هشدار دادند با رسیدن این موج به منطقه خلیج فارس و دریای عمان خطر ایجاد سونامی ساکنان منطقه را تهدید می کند.

هفته سوم اسفند ۹۱
با ورود نخبگان غرب مازندران به موج دعوت از دو چهره مورد نظر جبهه بووووق ، نخبگان شمال شهر ری و شرق عسلویه در حال تکمیل امضای نخبگان مناطق مزبور هستند.
بر اساس اخبار تایید نشده نخبگان جنوب هشتگرد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند!

هفته چهارم اسفند ۹۱
با پیوستن کلیه دانشگاه های کشور به این موج ، اتحادیه صنف آجیل فروشان خراسان جنوبی به نمایندگی از اتحادیه صنف میوه فروشان تبریز وارد موج شدند. این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

هفته اول فروردین ۹۲
با ادامه بی توجهی ها نسبت به هشدارهای کارشناسان ودلسوزان جبهه بووووق انقلاب اسلامی ، سونامی مناطق ساحلی خلیج فارس و دریای عمان را در بر گرفت.
به گفته شاهدان عینی به علت فشار ایجاد شده از سونامی یکی از جزایر سه گانه ، آخرین بار در حوالی کویر لوت مشاهده شده است!

سیزده به در ۹۲
جریان مورب نزدیک به دولت علل حوادث اخیر را در رفتارهای برخی از جریانات مستقیم دور از دولت اعلام کرد.

آخرای فرورین ۹۲
با برگزاری جلسات بصیرت جبهه بوق که با حضور پرشور هواداران و شوری مرکزی جبهه برگزار شد تصمیم بر استفاده از موج ایجاد شده برای پاکسازی سایر تمامی چهره های غیر وابسته به جبهه شد.
استفاده از پاره آجر به جای مهر نماز برای عملیات های بعدی در نظر گرفته شد.

اریبهشت ۹۲
ژاپن و آمریکا در بیانیه ای با انتقاد از ایران خواستار دخالت نهادهای امنیتی و انتظامی ایران برای کنترل موج های ایجاد شده از سوی جبهه بوووووق شده اند. در بخشی این بیانیه آمده است: موج های ایجاد شده خطر ایجاد سونامی در نواحی ساحلی امریکا و ژاپن را بالا می برد.

۳۱ خرداد ۹۲
با وجود گذشت یک هفته از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ، جست و جوها برای یافتن اثری از کاندیداهای جبهه بووووق و شوری مرکزی این جبهه ادامه دارد. به گفته شاهدان با نزدیکی به ایام انتخابات شدت موج های ایجاد شده به حدی بوده که نامبردگان را با خود به مناطق نامعلومی برده است!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۷
فالیباف مورد محبوبیت جناح چپ و راست و عامه ی مردم هست . زور زیادی نزنید یا قالیباف رای میاره یا محسن رضایی .
یونس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
صدتا نامه دیگه می نویسیم تا کور شود هرآنکه نتواند دید
جوان ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۴
۸
فقط دکتر محمد باقر قالیباف
بقیه لطفا خودشان را ضایع نکنند
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همینطوره!
زاپاتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۶
۳
با تمام احترامی که براتون قائلم باید بگم که اصلاً دید سیاسی و منطقی ندارید.
این آقا انسان شریفی هستند اما اصلاً به درد ریاست جمهوری نمیخورن، یادتون نره که هشت سال قبل هم همین اشتباه رو کردید.
آدم عاقل هیچوقت از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه برادر.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۲
۳
نميدونم چرا اما يه چيزي بهم ميگه اوضاع مشكوكه .
فك ميكنم م.... و اح.....خودشون هم ميدونن تائيد صلاحيت نميشند .شايد شايد در پشت پرده زدوبندي صورت گرفته و اقايان پايداري به عنوان نماينده دولت به صورت مخفيانه انتخاب شده اند .پس بايد خيلي هوشيار تر باشيم كه نكنه باز يه نفر كه عقبه اش اصلا مشخص نيست بر مسند رياست بنشينه ...
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۳
۶
بنظرم دکتر ولایتی مناسب ترین گزینه س.
سلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعد از جلیلی و لنکرانی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
مدرس زمان !!!!!!!!! کی میره این همه راه رو ؟ خانم محترم ، یا مرحوم مدرس را نمی شناسی ، یا توهم زدی و خیلی احساساتی شدی
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توهم و رمالی و جادوگری مخصوص منحرفانی مثل شماست!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
کدوم مقبولیت ؟ چرا حرف تو دهن مردم می زارین ؟اگه واقعا دنبال مقبولیت و محبوبیت هستید اجازه بدین افراد شاخص کاندید بشوند بعد کنار بشینین و نگاه کنید که چه کسی مقبول و محبوبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵
کوس رسوایی جبهه پایداری در 22 بهمن
مجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين رسوايي حالا حالا ها ادامه داره
خبرات شو بعدن مي شنوي
فعلا كه دارن يكي يكي توبه نامه مي نويسند
اسم پايداري يدك ميكشند اما آخر ناپايداريند!
جولي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنظرم اگه چند واحدي دورس دانشگاهي استاتيك وتحليل سازه پاس بكنن شايد به پايداري برسند
مجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كلمه "بعدا " اصلاح مي شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته به پايداري نسبي!
يه چند واحدي هم مقاومت مصالح
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
دوستان عزیز با ذکر یک صلوات این بحث رو به پایان میبریم... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین.
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
آدم خوبی است اما درحد قواره ریاست جمهوری نیست
12بهمن 57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
پایداری گزینه ی مطرحی نداره و میخواد از ظرفیت جلیلی استفاده کنه البته ایشونم تاالان قبول نکرده واگر دیدید پایداری کاندیدایی معرفی نکرد تعجب نکنید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
هرکی بهترین برنامه رو داشت به او رای میدهیم،برای کشورمون هم که شده احساساتی عمل نکنیم
درویش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
عجب سنگربندی جالبی :
پایداری یه طرف،انحرافی ها و ساکتین فتنه و خواص بی بصیرت وتقسیم کنندگان قدرت یه طرف
صراط جان شما کجایی بابا
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب تفسیر غیر جالبی! همه ضد منحرف خوارجی, پایدار جماعت طرفدار یا سکوت در برابر خوارج منحرف! جای شما که بهتره!!!
قدیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲
انصار حزب الله دیروز پایداری امروز ولی متشکل تر و با برنامه تر. بعضی هاشون فقط اسم انصار رو دارند ولی از حزب الله خبری نیست
مجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
مدت هاست صراطيها وكيهانيها و امثالهم حالا كه بند قبلي رو بدجوري به آب دادن دنبال يك قهرمان اسطوره اي اندكه بيادوآن همه دست گل!!! به داده شده كانديداي مورد حمايت چند سال اخيرشون از آب بگيره تابيشتر ازاين ......
اما كو اين ابرمرد اسطوره اي؟اگه ديديد سلام منو برسانيد
اونايي هم كه كانديد شدند بقول بزرگي يا عاشق اند يا ديوانه!
صراط برخلاف ميلت انتشار بده
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الان خیلی نظر شاهکاری دادی! هه هه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
خیلی سایت چرتی دارید. گند زدید به همه چی رو هر چی دلتون می خواد تحلیل بیخود می زارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
چهره محبوب کی؟؟؟دولت یا ملت؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
بچه های بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران هم نامه دادند...
م ق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۶ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
۰
۴
درود بر جبهه پایداری