سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱
در پی سوء استفاده تبلیغاتی از وی صورت گرفت؛

نامه دردمندانه جمعی از شاگردان جلیلی

تعدادی از شاگردان دكتر سعید جلیلی در دانشگاه امام صادق (ع) با توجه به مسائل پیش آمده اخیر در صحنه انتخابات نامه ای خطاب به وی نوشتند.
کد خبر : ۱۰۱۱۳۲
به گزارش صراط، تعدادی از شاگردان دكتر سعید جلیلی در دانشگاه امام صادق (ع) با توجه به مسائل پیش آمده اخیر در صحنه انتخابات نامه ای خطاب به وی نوشته اند كه در پی می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

استاد عزیز

آقای دكتر سعید جلیلی

سلام علیكم

انتخابات همیشه در كشور ما مظهر تجلی اراده مردم در حاكمیت اسلام و مشاركت بالای آحاد مردم در تعیین سرنوشتشان و موجب سربلندی در عرصه بین المللی بوده است.

از شما آموخته ایم كه سیاست در مانیفست اسلام و انقلاب اسلامی كه برگرفته از متن شریعت اسلام و گره خورده با اخلاق الهی است با آنچه در مغرب زمین به عنوان ابزاری برای كسب قدرت و ثروت به كار میرود متفاوت بوده و وسیله ای برای قرب الی الله و حاكمیت او در زمین است و بدون این تلازم جمهوری اسلامی تفاوتی با نظام های بشری نخواهد داشت.

متأسفانه این ابزار در كشور ما توسط برخی گروههای سیاسی به غلط مورد استفاده قرار گرفته و آنچه در برون داد رسانه ای مشاهده میشود تفاوتی با یك نظام غیر دینی ندارد. تخریب ها و افتراها و نسبت های ناروا تا بزرگ كردن سیاهی ها و خطاهای افراد و سوء استفاده از نام نیكان ابزارهای بی اخلاقی در فضای كنونی كشور ماست.

فقدان بایسته های شرعی مدون در عرصه رفتار سیاسی كار را به جایی میرساند كه هدف مقدس وسیله نامقدس را توجیه نموده و برای فریب افكار عمومی از هر روش مغایر با اصول اخلاق دینی و حتی بشری استفاده میشود.

این بی اخلاقی كه ریشه در كسب قدرت به هر قیمت دارد در انتخابات گوناگون برجسته تر و وسیع تر شده و بعضاً فتنه های از پیش طراحی شده دشمنان را تسهیل مینمایند.

اكنون و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشخاص حقوقی و حقیقی سیاسی با در كنار هم قرار گرفتن و تشكیل ائتلاف های كوچك و بزرگ بر آنند كه از وزن سیاسی یكدیگر برای تقویت هم استفاده نموده و نواقص و نارسایی های خود را پوشش داده و در پی آنند از این طریق از میدان انتخابات طرفی ببندند كه این كار در میدان خالی از احزاب با مختصات اسلامی كه همیشه بر آن تأكید نموده اید تا حدودی كار میمون و مباركی است.

اما آنچه آسیب و آفت این عمل سیاسی میشود بوجود آمدن ائتلاف های دروغین و خودساخته برای سهم خواهی و كنار راندن دیگر گروههاست. در این میان برخی از مدعیان اخلاق سیاسی با درج نام شما در كنار كاندیدای اصلی شان قصد آن دارند كه از اسم و رسم و شهرت و توانمندی شما برای خود استفاده برند و این عمل را با امضاهای دانشجویی و سوء استفاده از احساسات پاك آنان همراه میكنند.

این در حالی است كه برداشت ما حاكی از آن است جنابعالی حداقل در این دوره عزمی برای حضور و به دست گرفتن سكان اجرایی كشور ندارید.

ما معتقدیم این اقدامات روند مثبت فعالیت جهادگونه شما در مذاكرات هسته ای كه همواره با حفظ عزت ملی روبرو بوده را دچار حاشیه خواهد نمود.

از شما تقاضا داریم تا با اعلام موضع صریح پاسخ این سوء استفاده ها را داده و موجب نشوید تا عده ای با ابزار فریب بیش از این فضای كشور را آلوده نمایند.

سرافراز و سربلند باشید

جمعی از دانشجویان سابق شما در دانشگاه امام صادق علیه السلام
منبع: نیمروز
نظرات بینندگان
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
بابا صراط جمع کن این دروغ ها را این نامه دروغی توسط شما و امثال شما نوشته شوده بخاطر اینکه از موج نامه نگاری قشر روشنفکر و جوان انقلابی میترسی به همین رو دست به چنین جنگ های روانی دست زدی اگه این نامه راست بود باید امضا کسانی که ان نوشتن در پایینش بود این نامه بی هویت هیچ اعتباری ندارد
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
دانشجویان در این نامه،فاقد شعور و درک سیاسی فرض شده اند.
این توهین به دانشجویان بیدار وبصیر ایران اسلامی نیست؟
بسيجي با بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
لطفا اسم اين دانشجويان را بزنيد صراط جان واقعا دوستان شما و خود شما از آمدن يك رقيب جدي در عرصه انتخابات هراس داريد
اينها اثبات مي كند كه عهد اخوت نبسته ايد؟؟؟؟؟؟؟
بسيجي با بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
قابل توجه دوستان گرامي و جيره خوارن: متاسفانه در روزهای گذشته با انجام مصاحبه هایی با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین بازنشر اخبار سایت های خبری حامی انتخاباتی شهردار تهران تلاش خود را در منتسب نمودن حرکت غیر اخلاقی در 22 بهمن قم به جبهه پایداری نموده است.
این اقدام غیر اخلاقی در حالی صورت می گیرد که رهبر و مقتدايمان در سخنرانی های متعددی نسبت به رعایت اخلاق و تقوا در اتهام زنی های اثبات نشده در دادگاه نسبت به اشخاص و جریانات مختلف توصیه و هشدار هایی را بیان فرموده اند.
در پایان متن بیانیه مسئولین سلسله نشست های بصیرت در خصوص اتهام زنی برخی از رسانه ها در ادامه می آید:

بسمه تعالي

"بصیرت یعنی وجود چشمان تیزبین در انسان که بتواند پشت صحنه‌ی مسائل پیچیده­ی سیاسی را به­خوبی تشخیص دهد. این مهم در طول دوران تاریخ معاصر ایران و حوادث بعد از انقلاب، خط کش جدا شدن افراد هوشیار از غافل بوده است." (مقام معظم رهبري 5 مرداد 88)

سلسله نشست هاي بصيرت قريب دو سال است كه با حضور جمع كثيري از مردم مومن، انقلابي، و ولايي شهر مقدس قم در راستاي فرمايشات مقلم معظم رهبري در جهت بصيرت افزايي عموم اقشار جامعه برگزار مي گردد و در اين مدت با دعوت از مسئوليني كه داراي چشمان تيزبين و قدرت تحليل مسايل پيچيده سياسي را دارند توانسته است چراغ بصيرت و هوشياري جامعه را در برابر فتنه و انحراف روشن نگه دارد.

لكن پس از حركت زشت و خارج از شئونات صورت گرفته در حرم مطهر حضرت معصومه سلام ا... عليها در جريان سخنراني 22 بهمن كه از نظر اين مجموعه محكوم مي باشد، برخي افراد كه از آنها انتظار نمي رفت با توجه به موقعيت و مسئوليتي كه در جامعه دارند ظاهرا تحت تاثير مسايل انتخابات پيش رو قرار گرفته و با گرفتن آدرس غلط از افراد مغرض، اين مجموعه را با الفاظ و عناوين غير مربوط زير سوال برده و با هجو دانستن و مسخره كردن بصير و بصيرت سعي در مخدوش نمودن اين مجموعه نمايند لذا از سر خيرخواهي از اين بزرگواران دعوت مي كنيم كه در جلسات ما شركت نمايند و با متن و سيره اين مجموعه آشنا شده و چنانچه حركتي خارج از فرمايشات مقام معظم رهبري مشاهده نمودند ما را ارشاد نمايند.

در پايان از رفتار افراد مغرضي كه سعي در مشوش نمودن اذهان مسئولين و پخش اطلاعات نادرست در جامعه دارند اظهار تاسف نموده و اميدواريم در گزارش كميته تحقيق و تفحص عاملان اين عمل زشت كه باعث رنجش مقام معظم رهبري گرديدند اعلام گردد تا همگان بر مبرا بودن اين مجموعه از چنين اعمالي آگاه كردند.
"ستاد سلسله نشست هاي بصيرت"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
این سو استفاده از نام مقدس دانشجوست مرد ومردونه اسم ها را بزنید
بسيجي با بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
چرا نظرات من را در سايت نمايش نمي دهي عهد اخوت نبسته ها!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسيجي با بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
نظرمو نذاشتي صراط جون هرچند صراط نيستي و كج هستي شما الان شديد حاميان ساكتين فتنه واقعا جاي تاسف وتاثر دارد