سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۳
عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با صراط:

اگر سایتی بخواهد روشنگری کند، با آن برخورد می‌کنند/بجای فیلتر کردن صراط با فتنه گران قم برخورد شود/ رفتارهای حذفی به صلاح نظام نیست

این جریان در ...
کد خبر : ۱۰۰۸۸۷
"صراط" - یک نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توقع از قوه قضائیه این است که با آمران و مدیریت فتنه 22 بهمن قم برخورد کند، گفت: جبهه پایداری که این غائله به برخی از حامیان آنان منتسب شده است، تاکنون رسما و صراحتا از این اقدام شنیع اعلام برائت نکردند.
بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صراط ، با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب که همه مسئولان و گروه‌های سیاسی را به وحدت و حفظ آرامش فرا‌خواندند، تصریح کرد: با توجه به مشکلات کنونی کشور و تلاش‌ها و طرح‌های دشمنان جمهوری‌ اسلامی ایران، همه مسئولان و جناح‌های سیاسی باید در مسیر رهنمود‌های رهبری حرکت کرده و در خدمت مردم و نظام باشند.

نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کسانی که دغدغه خدمت به ملت و نظام و دل در گرو ولایت فقیه دارند، باید با وحدت و همدلی و پرهیز جدی از اختلاف و تفرقه، آرمان‌های امام راحل، شهدا و نظام را محقق کنند و گروه‌ها و افرادی که خلاف این مسیر حرکت کنند، خائن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، شهدا و امام (ره) هستند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، ضمن محکوم کردن حادثه 22 بهمن قم که دل رهبر معظم انقلاب، مراجع عالیقدر و مردم را به درد آورد و خوراک فکری برای دشمنان نظام و ملت مهیا کرد، گفت: از قوه قضائیه توقع می‌رود که با کسانی که امنیت کشور را بر هم زدند برخورد قاطعانه داشته باشد و این یک توقع قانونی است.

نعمتی افزود: اگر چه معتقدم قوه قضائیه باید برخورد با آمران و دستور‌دهندگان غائله قم را در اولویت قرار دهد چرا که ممکن است، این افراد عده‌ای جوان احساساتی را اجیر کرده و از آنان سوءاستفاده کنند اما بایستی با مرکزیت فتنه 22 بهمن قم نیز برخورد جدی صورت گیرد.

نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه فتنه 22 بهمن قم به مراتب خطرناک‌تر از سایر فتنه‌ها است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به برخورد قاطع قوه قضائیه با عاملان این اقدام تاکید کردند و بر این اساس، این قوه باید با هر کسی و در هر مقام و جایگاهی که منتسب به این فتنه بوده است، برخورد کند.

وی در پاسخ به این سوال که در فیلمی که از جلسه بصیرت‌‌افزایی جبهه پایداری در قم منتشر شده، تصاویر برخی حاضران با تصاویر اخلال‌گران حادثه قم تطابق دارد، تصریح کرد:‌ جریانی از سال 64-63 ایجاد شده که به دنبال ستیز با خط ولایت است اما با این اتفاقات نقاب از چهره این جریان برداشته شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: این جریان در بسیاری از ارکان نظام نفوذ کرده و ارتباطاتی با انجمن حجتیه دارد که به دنبال تحقق اهداف سیاسی خاصی است و کاری با اعتقادات مردم ندارد بر این اساس به حریم حضرت معصومه (س) احترام نمی‌گذارد و تنها به دنبال لطمه زدن به اصل ولایت فقیه است.

نعمتی با بیان اینکه عاملان فتنه قم نیز به فضل الهی همانند فتنه‌‌های گذشته رسوا می‌شوند، تاکید کرد:‌ نظام جمهوری اسلامی ایران حکومتی دینی است که خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام حافظ و نگهدار آن هستند و کسی نمی‌تواند به این نظام آسیب وارد کند.

وی یادآور شد: افراد و گرو‌هایی که در فتنه قم آمریت و مدیریت نداشته‌اند باید واکنش نشان دهند و این حادثه را محکوم کنند و سوال این است که چرا تاکنون اعلام برائت نکرده اند در حالی که رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار اعلام انزجار کردند و چرا کسانی که خود را مطیع امر ولایت می‌دانند، نسبت به این اقدام واکنش نشان نمی‌دهند و خود را از اخلال‌گران جدا نمی‌سازند که اگر چنین نکنند باید در اخلاص آنها نسبت به انقلاب و نظام شک کرد.

نماینده مردم در مجلس نهم، در پاسخ به این پرسش که کمیته فیلترینگ ، سایتی را که برای اولین بار فیلم جلسه موسوم به بصیرت جبهه پایداری را پخش و چهره‌های برخی از حاضران را با چهره‌های اخلا‌گران قم تطابق داد، را فیلتر کرده است گفت: برخی دنبال پیاده‌کردن اهداف خود با سوء استفاده از همه امکانات هستند و بر این اساس اگر سایتی بخواهد روشنگری کند، با آن برخورد می‌کنند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه در دنیای مجازی هیچ‌ چیزی قابل فیلتر شدن و پنهان شدن نیست، گفت: من فیلم منتشر شده در این سایت را از طریق جوانان در نقاط روستایی و حوزه انتخابیه خود دیدم و این اقدامات بیهوده است و باید به جای فیلتر کردن صراط با فتنه گران قم برخورد شود که این خواست رهبری معظم و مردم است.
نماینده مردم اسدآباد تاکید کرد این قبیل رفتار‌های حذفی به صلاح نظام و مردم نیست.

نظرات بینندگان
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۳۵
وای صراط جون! فیلتر شده بودی عزیزم؟!! فکرکردند! این راه ادامه دارد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از پارسال تا حالا دو بار فیلتر شدین یک بار به خاطر حمایت از پایداری و انتقاد به لاریجانی و یک بار هم به خاطر افشاگری علیه جبهه پایداری که مثل بمب تو کشور صدا کرد
این نشون میده الحق مستقلی و پای اصولت ایستادی
درود بر صراط همیشه سربلند
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نمیدونستم حقیقت رو بگی بازخواستت میکنن ؛ فیلترت میکنن! اگه جوابی داشتن اوناهم تو سایت خودشون ..... میزاشتن چرا حذف میکنن!؟؟!
ماشالا این پایداری ها دو سال بیشتر نیست اختراع شدن ولی از همه گروه ها بیشتر نفوذ دارن حتی تو سازمان فیلترینگ!!
قبلا هر چقدر از این گروهک بدم میومد الان تنفرم ده برابر شد!
آزادی بیان تو کشور ما صفر صفر صفر!
عیبی نداره خدا جای حق نشسته!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا کجاشو دیدی همچین نفوذ دارن که صراطو به خاطر فیلم توپی که منتشر کرد داشتن کلا ساقط میکردن
البته این به ضررشون تموم میشه الان همه به حقانیت صراط پی بردن
ولی خودمونیم حتما شما هم نفوذ دارین که 24 ساعته برگشتین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مخاطب شما در همین قد وقواره افراد فهیم مثل دختر شیرازی نورا ممل 17 ساله و15 ساله ومرید ومراد و و...هستد دل شما ها هم به اینا خوشه پس بزار خوش باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر رضاخان مذهبی. ما اصلاح طلب های مقیم مرکز همگی به سردار خلبان دکتر مهندس شهردار رای میدیم.
دولت حق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته فکر می کنم اون بار ارتباطی به پایداری نداشت و صراط رو به خاطر یه انتقاد ساده به علی لاریجانی فیلتر کردند.

صراط هم مثل .... خوب به پای حضرات افتاد و با التماس بالاخره بعد از یک هفته و با انتشار یه متن عذرخواهی از رییس از فیلتر در اومد.

خب از اون موقع هم خوب فهمید که قدرت با لاریجانی هاست. اینبار هم باید ببینید که چی شده که فیلتر شده هر چند با توجه به اینکه اینها با کسی عهد اخوت نبستند رفع فیلترشون به هیچ عنوان ربطی به نهاد خاص نداره و کمیته فیلترینگ به صورت خودجوش صراط رو رفع فیلتر کرده!

همونطوری که علی مطهری گرداننده مغرب رو ازاد کرد ارباب های صراط هم به داد صراط رسیدند.

بیچاره سایت ها و وبلاگ های ما که علاوه بر فیلترینگ دائمی باید صاحبان اون ها سال ها پله های نهاد های قوه قضاییه ای رو متر کنند.

البته این وضعیت دائمی نیست و به امید خدا پیروزی عدالت بر زو و زور و تزویر نزدیک است خیلی نزدیک.
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس یکی مونده به اخر! فقط میتونم بگم اب بریز... همین!
سينا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم دكتر نگران اين تمارض ها نباش!
اين كارها رو گاها به شكل نمايشي انجام ميدند تا بگن آره خودي ها هم فيلتر ميشن
بيشتر فيلمه تا واقعيت تا خوش باوران خوش باشند.
البته ببخشيد كه من .... سلام به نورا خانم برسان
مجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تهراني متاسفم برات ؟
اين چه ادبياتي است كه داري؟
به اسم ديار پاك شيراز شهر شعرا و ادب و فرهنگ وهنر وتاريخ و تمدن با ادبيات سخيف ....
چه جوابي داري ؟
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این فیلتر حق صراطه . . .
این کارا افراطه . . .
من متوجه این دخالتها تو کار قوه قضاییه نمیشم
. صراط به تو چه مربوطه ؟؟؟؟؟؟؟
چه عددی هستی تو کشور .
اگه قرار هرکی بیاد به میل خودش حکم صادر کنه بعد انتظار اجرای حکم داشته باشه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
دختر شیرازی هم به نرخ روز نون میخوره همین فردا اگه ضد قالیباف خبر بزنه دختر شیرازی انقدر عزیزم عزیزم صراط نمیکنه . . .
این دختره هزارتا موضع داره . . .
این نشان از عدم اعتماد به نفس و تصمیم گیری تو کاراست . . .
اینا نشونه عدم تعادله دختر مثلا شیرازیه . . .
دختر از خود راضی
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مجی! ادبیات من متناسب با سطح شعور و فرهنگ مخاطبام یعنی منحرف جماعت هست! حالا شما چرا این وسط به خودت میگیری! میتونه به این نتیجه گیری منجر بشه که شما هم بله!! در ضمن شما نمی خواد این چیزارو به من یاداوری کنید! من خودم اصالت مادریم به همون دیارواب و خاک میرسه.ارره!
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس سومی همین که میای جواب میدی ، سم میبری یعنی برات مهمه پس آب بریز ... همین!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی! بدجور قاطی کردیا! زدی جاده خاکی! همین دو کلمه ادب هم که داشتی! برباد فنا دادی! از رفع فیلتر صراط اینقدر سوختی؟! که داری فقط اراجیف ردیف میکنی! ارره به کوری چشم امثال شماها من به صراط میگم عزیزم! در ضمن اتفاقا صراط همین اخیرا پست ضد قالیباف زده راجع به صداوسیما و این چیزا! که هنوز هم هست و منم برخلاف شما که اینجا داغ کردین! اونجا منطقی دفاع کردم! اعتماد به نفس و مدیریتم اونقدر بالا هست که افراد خزی مثل تو رو بدجور سوزونده و به پرت و پلا گویی انداخته! خوب فرهنگ و شخصیت خودت رو نشون دادی! همین که مثل نقل و نبات ناسزا میگی خودش مشخص میکنه که اون تعادل که میگی خودت چه قدر از داشتنش محرومی! متاسفم واقعا!
از خدا جوییم توفیق ادب
بی ادب محروم ماند از لطف حق...
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دختر شیرازی من خیلی محترمانه حرفامو دادم و هیچ لفظ بی ادبانه ای توش نبود و در واقع حقیقتش همینه که هستی .
اگه ناراحت شدید من عذر خواهی میکنم .
سينا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم دكتر قابل ندانستي جواب مار ندادي يا از يادآوريم دلگير شدي؟اين صراط وكيهان ورسالت و... وامثالهم سروپاي يك كرباسن
مجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولي خانم تهراني!ااظهارات شما توجيه غير منطقي و سفسطه است شما بهتره ثبات شخصيت داشته باشي نه اينكه متناسب ..... با عرض معذرت
ازكوزه همان ترآود كه در اوست!
سينا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط خواهشا نظردوم منو هم منتشر بفرمائيد
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای سینا شما لطف دارین. با کمال احترام باید بگم واسه اینکه سو تفاهم برای دیگران و بقیه کاربران پیش نیاد سعی میکنم در حد ضرورت جواب بدم. در هر حال از شما ممنونم .
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مجی! خودتون بیشتر ازهمه دارین مغلطه میکنید! شما هم فکر نکن میتونید جوجه رو جای قناری رنگ کنید و دیگران رو سرکار بذارید!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسیجی! اهان! پس یعنی شما الفاظ نون به نرخ روز خوری و عدم تعادل و از خود راضی رو جزو ادب میدونید؟!!! جالبه! تو ولایت شما به این حرفا میگن احترام؟؟!!!
بازتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شیرازی و امثال اون کلا این فرمی حرف میزنن/غیر این باشه باید تعجب کنی/دقیقا بر میگرده به اصالت مادری اش و فکر میکنه چون شیرازی هست همه شیرازی ها همین جوری ان.
.....................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۸
۲۹
این نظر رو منتشر نکن
ولی من از وقتی فیلتر شدی شناختمت و بهت از امروز سر میزنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۷
صراط ،عزیزم حالا فهمیدی چقدر درد داره؟ آره ؟
مرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲۳
با سلام
مطمئن بودم که فیلترینگ صراط بیش از 24 ساعت طول نمیکشد.
مقتدر در زیر سایه ولایت باشی صراط
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۳۳
۱۱
حق شما فیلتر شدن است
چون افترا بستید نه یک شخص بلکه به یک گروه دلسوز نظام
البته این کمترین است
باید به دادگاه برید
به جرم افترا و تهمت
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افترا؟؟
گروه دلسوز نظام؟؟
آقا رضا بهت پیشنهاد میکنم یه بار فیلم رو خوب ببینی بعد بگو تهمت بوده یا نه!!
اونا ..................!
سید مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رضا جون آبو بریز اونجایی که ......
نمیتونید جواب بدین و مخاطبو قانع کنید چرا فیلتر آخه؟؟؟
این بر حقانیت صراط اضافه مرد و مخاطباشو بیشتر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کار صراط خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق اساسی مردم بود
این کار جه فرقی با اشتباه رئیس جمهور در یکشنبه سیاه داشت!
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس اخر! از کی تا حالا شما فتوی صادر میکنید؟! نکنه مجتهد هستی که خلاف شرع و قانون بودنش رو هم دراوردی؟!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
با سلام
تغييرات ظاهري كه در صفحه ي اصلي به وجود آورديد خوبه اما قسمت دريچه رو به حالت قبل برگردونيد. رنگ مشكي كلا با رنگي ديگه اي كه در صفحه است هارموني نداره بهتره همون رنگ قبل بشه
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رنگ زیاد مهم نیست مهم آخرین ورژنهای بتتتتتتتترکون هست که اخیرا اجرا شد !! میترکونیم کنتراتی منحرف و دورو رو ! هر که با علی و اولاد علی در افتاد ورافتاد ! هیچ منحرفی در مقابل ذوالفقار حیدر پایدار نیست !!
خرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱۴
بازگشت مجدد شما را تبریک میگوییم .
مجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بازگشت كي؟
دختر شيرازي !!!!!!!!!!!
يا رفع فيلتر سايت صراط ؟
تو نگران نباش اين دوتا عجب عقد .... با هم بستن كه جداشدني نيستند.البته نورا هم هست.
پيمان سه جانبه! يا مثلث برمودا !كه همه را غرق در نظرات غير...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۶
واقعا خجالتی داره برای صراطی که بدون سند ومدرک تهمت و افترا میزنه . قطعا با دوستانی که داری عقد اخوت بستی و شما نماینده محترم نیز حق داری از رییس ات ساکت در فتنه تجلیل کنی !! اقدام روز 22 بهمن بد بود ولی تهمت شما بدتر !! چرا کسی از لاریجانی نمی پرسد چرا عنان مجلس را به امثال مطهری سپرده و هر جور دلش بخواهد چالش درست می کند !! یک بچه چند ساله می فمید که استیضاح وزیر در چند ماه باقی مانده سودی بحال هیچکس ندارد !! پس نمایندگان چه جوابی دارند که زمینه یک تنش نگران کننده را ایجاد کردند و دل رهبر و دلسوزان را به درد آوردند . وشما صراطی ها بجای ایجاد فضای آرامش دارید غلط حرکت می کنید
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رهبر چن بار گفته به مسئولین بی احترامی نکنید؟؟
اره آقای لاریجانی و همکاراشم خیلی اشتباه دارن من نمیخوام چشم بسته از صراط دفاع کنم ولی بی احترامی به رئیس مجلس- با تمام اشتباهات و انتقادات وارده بهش - آرامش یه کشورو بهم میزنه یا افشاگری یه سایت خبری!!؟؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روزی کسی دمرو اوفتاده بود داشت آب می خورد زیدی رسید گفت فلانی اگه اینجوری آب بخوری عقلت کم می شود فرمود عقل دیگر چیست؟فرمودند هیچی شوخی کرد بخور این حکایت احساس مسئولیت وروشنگری عزیزان سایت فخیمه صراط است که باید به حال خودش واگذار شود دلشون خوش باشه فکر کنند مخاطب فهیم دارند غافل ازاینکه مخاطب آنها در قد واندازه آنها هستند امروز رهبری نظام می فرماید هیچ کس حق دامن زدن به اختلافات را ندارد ولی من می فهمم من احساس مسئولیت می کنم پس باید داد بزنم وبگویم که روشنگری می خواهم بکنم امروز وظیفه من این است غافل از اینکه من هم دقیقا همان اشتباهات آن نادان های احساسی در قم را انجام می دهم امروز اگر رئیس جمهور این مملکت خطایی بکند من با چشم پوشی از توصیه رهبر انقلاب که می فرمایند نقد منصفانه بکنید ولی تخریب نکنید می گویم من درست فکر می کنم دقیقا همان خطای رئیس جمهور را در مقام رسانه مرتکب می شوم از طریق استهزائ وتحقیر و...دیدگاه شخصی خودم را به مخاطبم ارائه می کنم من مسئولیت دارم پس با هر روشی باید دیدگاههای مسئولانه ام را افراد درک کنند واز طریق من روشنگری پیدا کنند
به جای اینکه از ملت ایران وخانواده شهدا عذر خواهی بکنید خودتان عذر بدتر از گناه می آورید واقعا برایتان متاسفم از قول امام معصوم می فرمایند اعقل الناس اعذرهم یعنی عاقل ترین مردم کسانی هستند که اگر اشتباهی می کنند عذر خواهی بکنند ولی شما هم اگر به رئیس جمهور وبرخی مسئولین معترض هستید که مقابل اشتباهاتشان از مردم عذر خواهی نمی کنند خودتان هم دچار چنین بلیه ای شده اید این را بدانید در محضر پرورگار وخداوند چشم وگوش وزبان همه مسئولند انهم مسئولون ودر دادگاه الهی همه باید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دروغ پراکنی سایت صراط بدتر از اعتراض به رئسی مجلس بود!
عماد
|
AZERBAIJAN
|
۲۱:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۵
دوستان رانتی صراط چه اشکالی دارد شما هم مزه قیلتر و سانسور را بچشید .
شما که به هر بهانه رقبا را تکفیر میکنید بدانید دیگران هم میتوانند شما را تکفیر کنند
ناشناس
|
AZERBAIJAN
بله اگر هم دقت کرده باشید فقط یک بازی سیاسی بود. بعد از بهره برداری و مظلوم نمایی دوباره رفع فیلتر شد.
دختر شیرازی
|
AZERBAIJAN
عماد! یعنی اون پرچمت جالبه! خیلی
احمد
|
AZERBAIJAN
عماد جون من هرچه در صراط دیدم، بر خلاف آن ارگانی که با مصونیت آهنین بی مدرک بر همه میتازد،با سند و مدرک بوده است

من کسی بودم که در مرقد امام حضور داشتم و چند تن از آن شعار دهنده ها را می شناسم و با اسم و فامیل میتوانم بگویم که اینها کدام هیئت میروند و پا منبری کی هستند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۰
پایداری ها نه تنها ابراز برائت نکردند بلکه برخی از آنها در گوگل پلاس قبل از سخنرانی رهبری از ان حمایت کردند

صراط دوستت داریم
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا دروغ میگی؟ شایدم خبر نداری که دبیر کل پایداری قبل از سخنرانی رهبری اون کارو محکوم کرد خیلی از اعضای پایداری هم محکوم کردن
البته میدونم که همه اینا بازیه برای گرفتن انرژی جبهه پایداری واسه انتخابات
علی ازقم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۶
۵
صراط جان!این سیاسیون نان به نرخ روز که برات هورا میکشند وبا استفاده از رسانه شما مصاحبه های تند وتیز میکنندفقط دنبال مقاصد ومطامع سیاسی خودشان هستند وهر گز دلسوز دنیا وآخرت شما نیستند تا بازهم کار دستتون ندادند از اینان برحذر باشید از ما گفتن خود دانی!!!
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی جون کنترات گرفتیم فقط بترکونیم و رسوا کنیم منافقان آخرالزمان رو !!! حالا تو هی زور بزن و از این سایت به اون سایت برو
12بهمن57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۵
۷
صراط سلام دلم تنگ شده بود میخواستم حمایتم رو یه جور به شما اعلام کنم اما نمیدونستم چطور خوشحالم که هستی پس ما هم هستیم باشما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۲
۷
صراط
ما پشت سرت هستیم
راهت را محکم ادامه بده که اگر بی اثر بودی اینقدر کینه ها و دشمنی ها متوجهت نمی شد
محمد236
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۰
یاللعجب!!!
ساکتین فتنه 88 حالا طلبکار فتنه خودخوانده قم گشته اند!!!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۵
درود
صراط دیدی چقدر بد و سخته
خواهشن آزاده باش و فریاد بزن
نظام با خواست مردم حفظ میشه نه با سانسور و وزارت اطلاعات و ......
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
گفت: جبهه پایداری که این غائله به برخی از حامیان آنان منتسب شده است، تاکنون رسما و صراحتا از این اقدام شنیع اعلام برائت نکردند.

نمی دونی نگو!!! خیلی هاشون محکوم کردند....
میثم صفائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
آقای محترم راجع به انجمن حجتیه چی میدونی که الکی یه عده از توده مردم رو میچسبونی به یه گروهی که با این نام واقعا وجودی ندارن البته این دفاع از انجمن نیست ولی حکایت زمان مندعلی شاه نشه که یارو اومد گوسفند روستاییارو ببره دهقان گفت بابا گوسفندم مشروطه خواه سلطنت طلب نیست...
بعدنم فرمایشات رهبر نصب العین ما ولی ای ربطی به شما نداره که برای مردم شاخو شونه بکشی .
اما اینکه شما ول کن معامله نیستی از مصادیق اختلاف افکنیه
اما صراط مطلبم چیز خواصی نداره که نیاریش ضمن اینکه ما داریم حق اب و گل تو صراط پیدا میکنیم
سید مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۰
آقای نعمتی خوبه این داستان رو از امام سجاد ع بدونید:
روزی شخصی خدمت امام سجاد ع رسید و شروع به تهمت زدن و حرف های ناشایست به حضرت کرد.همان موقع بعضی از اصحاب آماده واکنش شدید نسبت به آن شخص اهانت کننده شدند که امام سجاد ع جلوگیری می کنند.
حضرت در پایان صحبت این شخص فرمودند انشالله اگر این حرف هایی که تو به من زدی درست بوده خدا منو ببخشه و رحمت کنه و اما اگر صحبت شما خلاف واقع است خدا تو را رحمت کنه و ببخشه.
در پایان شخص به خلاف واقع بودن کار خود پی برد و از حضرت طلب حلالیت کرد.

به کجا می روید....؟!!!
محمد
|
CANADA
|
۰۰:۱۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۳
خیلی کار خوبی کردند که شما را فیلتر کردند چون شما هم دنبال فتنه گری با فیلمتون بودید و گل به خودی می زدید حضرت آقا فرمودن دشمن اصلی را از یاد نبرید.شما با انتشار این فیلم کلمه بصیرت که یادگار آقاست را مفتضح کردید خدا شما را هدایت کند.
محمد (م .....)
|
CANADA
روشن کردن مردم و آگاه ساختن اونا به سر های مختلف انحراف که هر کدام با یه اسمی و از جاهای مختلفی سر برآورده هدف است تا به دام منافق و خوارج نیفتن
محسن
|
CANADA
تمام کسانی که هدف روشنگری داشتندخود به وادی انحراف اوفتادند پس بدانید امروز باید پیرو واقعی ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسدامروز ولایت سرباز می خواهد نه مفسر سرباز واقعی یعنی اگر من می گویم نکن هرچند که عقل من می گوید این درست است تابع باشم شیعه واقعی رهبری بودن اطاعت بدون چون وچرای از رهبری است
مجید
|
CANADA
الان مردم با صحبت های لاریجانی در اول فیلم هوشیار شدند یا با اون چند نفر که منتهی به افترا به یک گروه و جریان انقلابی شده است؟
اینجاست که میگن عقل خیلیا به چشماشونه
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۳
چند نکته
1 . ساخت و انتشار این فیلم کاملا بی مورد و بی دلیل و برای رانده شدن فضای سیاسی کشور برای حاشیه بود .
2. این فیلم جز رسوا کردن این افراد و آبرو ریزی و تهمت و افترا چیزه دیگه ای نبود به اندازه کافی بعد فرمایشات حضرت آقا در 19 دی آبرو برایشان نمونده بود . انشاله که بعد از فرمایشات آقا متوجه اشتباهشون شده باشند .
3. وظیفه این سایت انتشار اخبار سیاسی روز کشور و روشنگری در یک چارچوب مشخصه نه دخالت در کار قوه قضاییه و وزارت اطلاعات که صراط میاد واسه خودش قضاوت میکنه و مجرم مشخص میکنه و حکم صادر میکنه اینا کار شما نیست تو این کارا دخلت نکن صراط اگه قرار باشه تو مملکت هر کی واسه خودش حکم رانی کنه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه . این فیلتر هم شایسته سایت جنابعالی بود به خاطر دخلت در کار ارگان های دیگر شما برو ببین کار خودت چیه وظیفه خودتو انجام بده
4.این فیلم از نظر من و اکثر کاربران سایت یک فیلم تبلیغاتی به نفع لاریجانی بوده و غیر این نیست .
5. انتشار این فیلم دور از اخلاق و ادب بود وبر آتش اختلافات و خرابی جو سیاسی افزود این قضیه واسه ملت تموم شده بود شما بعد از یک ماه جو شما رو گرفت واسه خودتون افشاگری کردین . این کار با یکشنبه سیاه مجلس هیچ فرقی نداشت .
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثلا بسیجی! از طرف خودت حرف بزن! نه اکثر کاربران سایت! چه راحت هم خودشو بسط وتعمیم میده !!
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دختر جان نگتیو نظرات اینو نشون میده اینکه خیلی واضحه .
صراط به خاطر بعضی بی بصیرت در قم خودشو خراب کرد
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۶
صراط جان
مسخره تر از این فیلم ندیده بودم
از جمع چند صد نفری قم کمتر از 10 نفر رو پیدا کردی که توو جمع چند صد نفری جبهه ی پایداری بودن
این هم شد روشنگری یا عقد اخوت با...
راستی از بچه های هیئت میرداماد و سلحشور هم بودن می خوای به خاطر دو سه نفر هم هیئات مذهبی قم رو هم متهم کن
ولایت مدار باش!!!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظورت ولایت زنده باد بهاره دیگه !!! خجالت میکشی بگی ؟ مهم شناسایی لیدرهاس !!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سفسطه و مغلطه هم بلد نیستی بکنی
چه ربطی به دولت داشت؟
یک استدلال منطقی بود
محمد
|
CANADA
|
۰۰:۴۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲
خیلی کار خوبی کردند که شما را فیلتر کردند چون شما هم دنبال فتنه گری با فیلمتون بودید و گل به خودی می زدید حضرت آقا فرمودن دشمن اصلی را از یاد نبرید.شما با انتشار این فیلم کلمه بصیرت که یادگار آقاست را مفتضح کردید خدا شما را هدایت کند.
دختر شیرازی
|
CANADA
از منحرف جماعت باید هم انتظار حمایت از فیلترینگ و و محدودیت بیان رو داشت! خوب دست خودتون رو رو میکنید! تابلوها!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۵
آقاي مديران صراط چگونه عهد اخوت نبسته اي كه با چند چهره كا امكان دارد در هر مراسم حضور داشته باشند به جبهه پايداري كه افرادي چون مطهري زمان(علامه مصباح)،مرحوم آيت الله خوشوقت و... باني راه اندازي آن بوده اند چنين تهمت هايي بزني
ننگ باد بر تو صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۲
سلام اگر صراطی ها با کسی عهد اخوت نبسته اید پس چرا همش از یک نفر دفاع می کنید و هیچوقت نقدی علیه او ندارید؟ خدا وکیلی پول سایت صراط را میدهد یا نه؟ پس دیدید عهد اخوت بسته اید!!!
فکر نکنم چاپ کنید
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
عامل اصلی قضییه قم خود نمایندگان استیضاح کننده بودند طبق فرمایش حضرت آقا وقتی دولتی که 5-6 ماه از عمر او مانده چرا این استیضاح صورت گرفت و از این عمل چه کسی سود برد وقتب نمایندگان مجلس همچو کاری کردند و بعد از فرمایشات حضرت آقا غذر خواهی کردند که کار بسیار در خور تقدیر بود نشان نمی دهد که که خود این آقایان اشتباه کرده اند و استارت اشتباهات بعدی زده اند دیگر لازم نیست دوباره موارد را رسانه ای کرده و باز همان آقایان دوباره التهاب آفرینی نماین گیرم چند نفرهم اشتباه کرده اند
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
بجای این همه هیایو بیخود و استفاده ابزاری از فرمایشات حضرت آقا بهتره یه سری به آرشیو همین سایت بزنید تا ببینید اولین کسانی که این حرکت رو محکوم کردن چه کسانی بودند
کد خبر: ۹۶۲۷۶
معبر سايبري فندرسك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
اگر افشاي حقايق جرم محسوب ميشه و بايد سايتي فيلتر بشه بايد فاتحه اون قانون رو خوند. من افتخار ميكنم كه در وبلاگ معبر سايبري فندرسك صراط رو لينك كردم چه فيلتر بشه چه نشه. حقيقت بايد گفته بشه هرچي كه باشه. و صراط اين وظيفه رو به خوبي داره انجام ميده. بچه ها خدا قوت
12بهمن 57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
برادر بسیجی اسم بسیجی حرمتش بالاتر از این حرفاس منطقی جواب بده درشان یه بسیجی نیست که بد دهنی کنه البته فکر نکنم یه بسیجی واقعی اینجور حرف بزنه پیشنهاد میکنم اسمتو عوض کنی یا مرجعه کن به فرمایشات آقا ببین تعریفش از بسیجی چیه
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
به نظر ازاد کردن تو از قید فیلتر یک خیانت به نظام و جامعه هست چون سایتی که پر از دورغ و خیانت اتهام زنی است چرا باید ازاد بشه از قید فیلتر این یک لابی بزرگ و خیانت امیز است
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سانسورچی حامی تعصب و محدودیت جاش اینجا نیست! اینقدر شاکی هستی چرا همش اینجا پلاسی؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
من کاری به اینکه اصلا برای چی شما ها رو فیلتر کردند ندارم اما اگه دلتون واقعا برای آزادی بیان و احترام به حقوق ملت میسوزه به این فیلترینگ های سلیقه ای و دشمن شادکن اعتراض کنید.
یک مادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
صراط ننه خیلی دلم برایتان تنگ شده بود. کور بشه چشم حسود دور بشه چشم حسود از صراط.بر چشم بد لعنت. علی غفاریان عزیز ننه جون خدا دشمنانت را خوار و زبون کنه الهی آمین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
دوستون دارم
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
صراط جان مثلا" که بدجوری دود می کردی و این دود مگسها و پشه ها رو فراری می داده لذا درخواست کردند که فعلا" با فیلتر جلویت را بگیرن که اونهم نشد.
پشت پرده
|
UNITED STATES
|
۱۰:۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
صراط جون نزن این حرفا رو خودت با شرکت اسمشو نبر هماهنگ کردی که فیلترت کنن چون هکر ها بهت حمله کرده بودن بعدشم که خودت گفتی رفع فیلترت کنن ! چرا حالا رو این قضیه موج سواری می کنی:)
مدیر پایگاه مخاطب گرامی ضمن تشکر از حضور شما در پایگاه خبری صراط به اطلاع می رساند سایت صراط با دستور مستقیم کارگروه نعیین مصادیق محتوای مجرمانه در تاریخ پنج شنبه 25/12/91 ساعت 17 از دسترس خارج و جمعه 26/12/91 ساعت 20 مجددا راه اندازی شد .
این کارگروه در اقدامی عجیب مستقیما به شرکت میزبان سرور سایت (شاتل) برای مسدود سازی سرور مکاتبه کرده بود .یا علی
نورا
|
UNITED STATES
صراط پس من چی!؟
منم باید از این کامنت بدا برات بنویسم که به منم جواببدی!؟
همه ش با بقیه کاربرات خوبیو اونارو دوس داری!
ناشناس
|
UNITED STATES
صراط جان جواب ابلهان خاموشیست.
صابر
|
UNITED STATES
|
۱۵:۰۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
بابا بیخیال آنقدر هم که فکر میکنید مهم نیستید.
دختر شیرازی
|
UNITED STATES
اره همه که مثل تو توهم مهم بودن ندارن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
شما ما مردم رو oskol فرض كرديد!
فكر مي كنيد كه آيا كاري داره ، يه عده رو يك يا چند نوبت به يه جلسه بفرستيم و ازشون عكس و فيلم تهيه كنيم و سپس همونهارو براي خراب كردن سخنراني يه نفر بفرستيم و باز عكس و فيلم بگيريم و بعدش به اصطلاح افشاگري كنيم؟