سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴

دستور انتخاباتی تاج‌زاده به خاتمی

مصطفی تاجزاده، عضو ارشد حزب منحله کارگزاران و مشارکت در نوشته ای که مشخص نیست از کجا صادر و چگونه از زندان انفرادی که ضد انقلاب مدعی می شود خارج شده ، خواستار افزایش دعوت‌ها از محمد خاتمی برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده شده است! او نوشته که "محبوبیت و مقبولیت" آقای خاتمی افزایش یافته و «اقتدارگرایان از این عصبانی هستند!!!
کد خبر : ۱۰۰۶۹۳
 به گزارش صراط،مصطفی تاجزاده که ضد انقلاب مدعی است وی چند ماهی است در سلول انفرادی به سر می برد در یادداشتی ویژه اعلام کرده من به خاتمی دستور می دهم در انتخابات شرکت کند!

در این یادداشت که در سایت حزب مشارکت منتشر شده است ، اعلام شده ما ( حزب مشارکت ، کارگزارن ، اصلاحات) خواستار کاندید شدن سید محمد خاتمی هستیم چرال که وی از مقبولیت بالایی برخوردار است!

تاجزاده در ادامه دعوت نامه اش از خاتمی اورده است : آقای خاتمی باید بداند که هرگز نمی تواند نسبت به سرنوشت میهن و آئین و آینده ایرانیان در این شرایط حساس بی‌تفاوت باشد و خدای ناکرده غفلت و کوتاهی کند!!!

خاتمی هم چند روز پیش در حمایت از دعوت ها برای شرکت در انتخابات اعلام کرده بود که : " در مورد تصمیم‌گیری من اصلا نگران نباشید. من یک فرد در مجموعه عظیم اصلاح‌طلبان هستم و نظر خودم را دارم و در عین حال در عمل به نظر جمع، که امیدوارم اجماعی باشد، احترام می‌گذارم!"

مصطفی تاجزاده در بخش دیگری از این یادداشت ضمن توهین به مسئولین نظام و پایین اوردن ارزشهای انقلاب آورده است : " اقتدارگراها از ترس ملت جرأت رد صلاحیت ندارند چرا که دیده‌اند مردم نسبت به رأی خود به ویژه در این شرایط بحرانی کنونی، حساسیت زیادی خواهند داشت! "

تاجزاده در ادامه ستایش و تمجید از اقدامات فتنه انگیزانه و خیانت کارانه خاتمی نوشته است: "محبوبیت و مقبولیت» این رئیس جمهور سابق ایران افزایش پیدا کرده است و « افزایش حملات اقتدارگرایان به اصلاح‌طلبان، به خاطر عصبانیت آنان از همین است! "

این زندانی حامی جریان فتنه در ادامه توهین و اتهام زنی اش به نظام در این یادداشت کذایی آورده است : "حکومت مانند همه نظام‌های استبدادی به جای توجه به خواست اکثریت مردم به سمت بستن فضا پیش رود و دراین مدت شاهد بسته‌شدن روزنامه‌ها، بازداشت افراد و اعمال محدودیت‌های بیشتر در استفاده از اینترنت و ماهواره باشیم!"

این حامی جریان فتنه ۸۸ در پایان این یادداشت سفارش شده ضد انقلاب ضمن تجلیل و تمجید از احمد شهید و صحبت های ضد انقلابی وی اضافه کرده :"عملکرد خشونت‌طلبان، آبروی کشور را در جهان برده است!"

در حال حاضر این حامی جریان فتنه به دلیل جرایم محرض و مسلم در زندان به سر می برد که سایتها و شبکه های ضد انقلاب هم اکنون هم مدعی هستند وی در انفرادی به سر می برد ولی مشخص نیست که این یادااشتی که به وی منتشب می کنند از چه راهی منتشر شده و چگونه در این سایتها و شبکه ها با این حجم تبلیغاتی منتشر شده است.