سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
آفتاب آمد، دلیل آفتاب

چوب را برداشتیم، گربه دزده فرار کرد!

واکنش تند و عصبی یک سایت حرفه ایی دست اول به انتشار فیلمی کوتاه در یک سایت شبه خبری دست چندم و علی القاعده خنثی و بی اثر، خود معنی دار و گویای نکات بسیاری است و نشانگر این است که سایت اثرگذار و پربیننده "ر"...
کد خبر : ۱۰۰۳۲۲
"صراط" - روز گذشته فیلمی از حواشی حمله به رییس مجلس در روز 22 بهمن ماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این پایگاه خبری منتشر شد که واکنشهای متعددی بهمراه داشت. اینجا ببینید

در فیلم منتشر شده چهره تعدادی از فعالین حمله به علی لاریجانی که بر حسب اتفاق در سلسله نشستهای "بصیرت" برگزار شده از سوی جبهه پایداری نیز شرکت داشته اند به تصویر کشیده شده است.

علی رغم اینکه پایگاه خبری صراط فیلم یاد شده را بدون توضییح خاصی منتشر کرد و ادعایی در خصوص وابستگی این افراد به جبهه پایداری مطرح نکرده است، واکنش سرآسیمه و آمیخته به عصبانیت سایت خبری معتبر، شناخته شده و ارزشی "ر" که در فضای سایبری ارگان رسانه ای جبهه پایداری فعالیت دارد در نوع خود جالب توجه است.

در یادداشت منتشر شده در سایت خبری مذکور، ضمن عنایت ویژه و مهرورزی خاص به صراط، از این پایگاه خبری به عنوان سایت شبه خبری دست چندمی یاد شده است که با هدف ساخت سناریویی خطرناک و امنیتی علیه جبهه پایداری به انتشار این فیلم اقدام کرده است.

هرچند پایگاه خبری صراط صرفا فیلم مذکور را منتشر کرده است و در این خصوص اتهامی به جبهه پایداری وارد نکرده بود، اما این واکنش تند و عصبی یک سایت حرفه ایی دست اول به انتشار فیلمی کوتاه در یک سایت شبه خبری دست چندم و علی القاعده خنثی و بی اثر، خود معنی دار و گویای نکات بسیاری است و نشانگر این است که سایت اثرگذار و پربیننده "ر" توجه اتهام به جبهه پایداری در این خصوص را وارد فرض کرده و در نتیجه پیشاپیش سعی در پاسخگویی به این اتهام هنوز وارد نشده! کرده است، لذا شایسته است که این واکنش از سوی نهادهای ذیربط پیگیر غائله قم، به عنوان یک سرنخ قابل اعتنا مورد توجه قرار گیرد.



گفتنی است رهبر معظم انقلاب 28 بهمن ماه در دیدار مردم تبریز با معظم له ضمن اشاره به غائله قم و شعار علیه رئیس مجلس، فرمودند: اين كارهائى كه در قم اتفاق افتاد، بنده با اينجور كارها مخالفم. آن كارهائى كه در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اينجور كارها مخالفم. بارها به مسئولين و كسانى كه ميتوانند جلوى اين چيزها را بگيرند، تذكر داده‌ام. آن كسانى كه اين كارها را ميكنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نكنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۴
تیکه هایی که به این سایت پربیننده اثر گذار ارزشی معتبر و محبوب قلبها انداختین خیلی ناز بود حال کردم .
خداییش شما فقط گفتین نسبت جبهه پایداری با ماجرای قم دیگه اینهمه آسمون ریسمون بافتن نداشت که .......... برداشته تو سایتش نوشته
همن گربه دزده در رفت از همه چی بهتر بود
صراط تا آخرش باهاتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر صراط با اینهمه مخاطبو اخبار متفاوتو کامنتو و ... شبه خبری و دسته چندمی محسوب بشه که -------- اان باید تو لیگ زیر گروه باشه
آخه اونا بایدم از سر حرصشون به شما این حرفارو بزنن
راهش فقط مراجعه به بیمارستان سوانح سوختگیه همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۲
یه بنده خدایی که خیلی آقایون پایداری دوسش دارن و لانم باهاش دستشون نو یه کاسس یه چیزی گفته که الان به کارشون میاد
گفته بود آبو بریزید اونجایی که میسوزه
البته این فیلم صراط دیگه کارو از آب گذرونده باید پتاسيم هيدروژن یا دی اکسید کربن بزنن اونجایی که سوخته
بعد شم پماد حتما استفاده کنن
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۳
دوستان ما در سايت صراط امكان دارد خيلي از اين افراد كه در همايش يا جريان لاريجاني بوده اند نيز بسيجي باشند مي توان عنوان كرد كار بسيج بوده است،يا آنها در تمام سخنراني هاي امام خامنه اي حضور دارند ودر تمامي مراسمات و سخنراني هاي علماء حضور دارند مي شود گفت وابسته به آنها هستند
-صراط جان حداقل با اندكي تامل مي بيني كار شايسته اي نبود انعكاس اينچنيني از اين موضوع و وادار كردن به برداشت هاي منفي
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
به آدمای خط دهنده که تک و توک هستن میگن لیدر !!! تا حالا شنیدی ؟ لیدر یا کوچ !! یه چیزی توی این مایه ها !! فکر میکنی کیا به 100 هزار نفر داخل ورزشگاه خط میدن که چی بگن ؟ یا کی به بازیکن فوتبال خط میده که از چه استراتژی استفاده بکنه ؟ خب اینام همون نقش رو در حرم امام و حرم حضرت معصومه به عهده داشتن ، یعنی مردم عامی و بیسواد و کم سواد و .... رو هدایت میکردن با اون ظاهر مذهبی و عبا و عمامه و چفیه !! منتها اون ظاهر با باطن مطابقت نداره چون اگه مطابقت داشت حضرت آقا نمیفرمودن من رو ناراحت کردن ، بنظرت عمل عده ای انگشت شمار با ظاهر مذهبی و عبا و عمامه و چفیه نمیتونه نقش قرآن های سر نیزه زمان امام حسن رو بازسازی کنن برای مردم عامی ؟
ضمنا بنظر شما هر کی محاسن داشت و چفیه بسیجی هست ؟ نچ بسیجی کسی هست که عملا جانا و مالا در خط ولایت گام برداره و تبعیت داشته باشه از ولایت !! نه کسی که از دوستای مجری 11 روز خانه نشینی تبعیت کنه !
سدمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۵
ناقلا تیترتو از ضرب المثل من برادشتی تو چند پست قبل ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۳
دقیقا هدفتون تخریب چهره جبهه پایداری بود
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
هدف روو کردن نفاق و دورویی و روابط پشت پرده و در خفای چندروهاست !!
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
شما خودتون احمقید بقیه رو هم مثل خودتون فرض کردید. یه نگاه به تیتر مطلب قبلیتون بندازید بعد افاضات بفرمایید.
روح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۹
۲
صرقا منتشر کردین و اتهامی به جبهه پایداری نزدین؟؟؟ خودتون خندتون نمیگیره؟
تعصب صراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱
صراط انصافا صراط باش
سيد
|
United States of America
|
۱۹:۳۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
کاش میشد صراط آی پی نظر دهندگان را میزاشت تا معلوم بشه چندتا از نظراتش از طرف مدیریت و کارکنان سایت خودش نوشته میشه!!!! هه هه هه
با کسی عقد اخوت نبسته ایم به جز پول...
حمیدرضا
|
United States of America
آقا ای کاش با پول عقد اخوت بسته باشن. بعضی ها برده بی جیره و مواجبند
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱
چقدر باحالید دمتون گرم. تیتر زدید نسبت جبهه پایداری با... و تو فیلمم توضیح کامل میده اونوقت اینجا گفتی ما بدون هیچ ادعایی فقط فیلم را نشان دادیم؟ نکنه خودتون هم فیلمو ندیدین؟ خیلی ناقلا شدی ها! ای شیطون!
یک دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
خوشبختانه سرخط عوامل حادثه 22 بهمن مشخص شد.
این عمل صراط نشان دهنده اینست که اینگونه افراد خودشون بلوا و اختشاش ایجاد میککند بعد اون رو پیراهن ... کرده و بوسیله ی اون یک جایگاه یا فردی رو که بر حق هست نشانه میگیرند.
این روش رذیلانه از ابتدای اسلام بوده و هست.
با این عمل صراط که نزدیک به هجده خط مطلب مینویسه در متهم کردن جبهه پایداری و داخل فیلم منتشر شده هم جبهه پایداری رو متهم میکنه من به حقانیت جبهه پایداری به رهبری عمار زمان حضرت آیت الله مصباح یزدی(حفظه الله) پی بردم.
اصلاح طلبان نیز در دوره ی اصلاحات چشم دیدن حضرت علامه رو نداشتند و مدام ایشان را مورد اتهام و بی احترامی قرار می دادند.
اصلاحات ، صراط پیوندتان مبارک...!!!
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱
باسلام
متاسفانه شما دارید علناً دروغ می گویید.جبهه پایداری افتخار این را دارد که زیر نظر مطهری زمان(حضرت علامه مصباح یزدی) و حضرت آیت الله خوشوقت اداره می شود. من به عنوان یک معلم به حال شما تاسف و افسوس خوردم و می خورم.
من وقتی متن شمارا خواندم آنجا که گفتید:
"علی رغم اینکه پایگاه خبری صراط فیلم یاد شده را بدون توضییح خاصی منتشر کرد و ادعایی در خصوص وابستگی این افراد به جبهه پایداری مطرح نکرده است"
از نویسنده ی این خبر به خاطر دروغ گویی و نگفتن واقعیت و حقیقت بدم آمد.چرا دروغ می گویید؟ چرا می گویید هیچ ادعایی مطرح نکردید؟
هر فرد دیگری هم مثل من فیلمی که شما در سایتتان گذاشته را ببیند می فهمد که دارید دروغ می گویید.
چون اولاً در اواسط فیلم نوشته اید که اختشاش گران در جلسات جبهه پایداری شرکت می کردند.
ثانیاً تیتری که انتخاب کرده بودید(نسبت جبهه پایداری و شعار علیه لاریجانی در قم) گویای این است که شما می خواستید جبهه پایداری را محکوم کنید.پس چرا تلاش دارید افکار عمومی را با دروغ هایتان به سمت اهداف و خواسته هایتان هدایت کنید؟ مگر نمی دانید که در اسلام هدف وسیله را توجیه نمی کند؟
بجای این کارها توصیه می کنم به شما که دستتان را مثل توده ی مردم بگذارید در دستان عمار انقلاب و مطهری زمان تا در فتنه های این عصر و زمان در امان باشید.در غیر اینصورت شک نداشته باشید که روزی خواهد رسید که به انحراف خود پی خواهید برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
شما میگید ما بدون توضیح فقط فیلمو گذاشتیم. میگید میوه ای دراز قلمی زرد خوشمزه که باید برای خوردنش پوستش رو کند. وقتی پوستشو کندید توش که سفیده رو باید خورد خیلی هم شیرینه. خوب فقط اسم موز رو نگفتید. در مورد سایتتون هم باید بگم از نظر کیفیت مطالب با ارفاق درجه 1 ولی از نظر شناخته بودن بین عموم مردم درجه 3 . چون خیلی ها سایت شما رو نمیشناسن اونم به دلیله اینه که کمی دیرتر از بعضی سایتهای معروف شروع به کار کردید. البته بعضی وقتا کمی به زردی متمایل میشید
فطرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
آخه دروغ گفتنتون هم تابلو شده
تا کی دروغ
صراط برگرد به صراط انقلاب
این روش منافقانه را کنار بگذار