سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷

اظهارنظر عجیب مایلی‎کهن!

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود مشکلات عدیده این تیم را مسبب نتیجه نگرفتن اعلام کرد.
کد خبر : ۱۰۰۰۶۳
 به گزارش صراط،محمد مایلی‎کهن درباره مشکلات فراوان گهر و دلیل پذیرفتن هدایت این تیم گفت: در همان هفته اولی که به دورود آمدم، متوجه مشکلات تیم شدم اما نخواستم مثل برخی از زیر بار مسئولیت شانه خالی و فرار کنم. افتخار می‎کنم که در خدمت مردم شریف لرستان و دورود هستم و نمی‎خواهم مثل برخی آقایان منت‌سرشان بگذارم و تا زمانی که همین مردم بخواهند، در خدمتشان هستم.

وی افزود: اگر بازی‎های خانگی گهر در تهران برگزار می‎شد، به مراتب بهتر از دورود بود؛ چرا که در همه دیدارها باید بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر را با اتوبوس طی کنیم و این مسافت لطمات زیادی به بازیکنان وارد می‎کند. از طرفی تیم، اول فصل خوب بسته نشده است. اعتراضی به کسی ندارم چون آن ‎موقع حتماً شرایط مهیا نبوده است. مالک و مدیران گهر چند بار عوض شده‎اند و مشکلات زیاد دیگری هست که نمی‎خواهم همه را بازگو کنم.

مایلی‎کهن با اشاره به این‎ که گهر قبل از وی، از ۱۴ بازی تنها هشت امتیاز گرفته، تاکید کرد: دیدارهای نیم‎فصل اول به مراتب راحت‎تر از نیم‎فصل دوم است و بیشتر تیم‎ها در همان اوایل لیگ، بار خودشان را می‎بندند. بررسی کنید که تیم‎های رقیب ما از جمله پیکان، ذوب‎آهن، آلومینیوم و ... چقدر هزینه کرده‎اند و ما چقدر؟ با این‎حال کم نگذاشته‎ایم و بچه‎ها بیشتر با تمام توا‎نشان زحمت کشیده‎اند.

سرمربی گهر در مورد جداشدن مجتبی زارعی، علیرضا محمد و هادی رکابی در نیم‎فصل یادآور شد: آنها چون از تیم‎های خوبی به گهر آمده بودند، خودشان را برتر از سایر بازیکنان می‎دیدند و فخر می‎فروختند و بچه‎ها از نوع رفتارشان شاکی بودند. هرچند تیم‎های فعلی این بازیکنان هم وضعیت خوبی در جدول ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نیم‎فصل بازیکنان هم‎سطح با جدا شده‎ها جایگزین نشدند، پرسید: با کدام پول باید این کار را می‌کردیم؟

مایلی‎کهن سوال دیگری را مبنی بر این‎که چرا هدایتی برای جذب بازیکن خوب هزینه نکرده است، این‎گونه پاسخ داد: وقتی شخصی یک تیم را اجاره و برایش خرج می‎کند، بی‎انصافی است که همه از او شاکی باشیم. من زیر بلیت هیچ کسی نمی‎روم و بی‎جهت از کسی تعریف و تمجید نمی‎کنم . هدایتی با این‎ که اجاره‌دار گهر است اما تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است. اگر برخی می‎گویند برای ملوان بیشتر هزینه کرده، باید بدانند که این طبیعی است چون مالک با اجاره‎دار خیلی فرق می‎کند.

سرمربی گهر به دیدار این تیم با فولاد نیز اشاره کرد و گفت: کاردوست، ترکاشوند و خمیس را در اختیار نداریم و این‎ها همه تبعات بازی با پرسپولیس است. جایگزین مناسبی هم برای غایبان‌مان نداریم و قطعاً دچار مشکل می‎شویم.


آخرین اخبار و تصاویر سیاسی را در سرویس سیاسی  صراط بخوانید.


منبع: ایسنا